Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**TOUKOKUUN TUHISIjoiden maanantai**

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE OLI PLUSSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Voi ihanuus... aloin jo luopua toivosta kun tuntui et oireet alkoi häviämään...

Kyllä tätä ehdin jo odottaa..

Palailen illemmalla paremmin...nyt kädet täristen töihin...

babyunelma rv 4+2 (hassua kirjoittaa noin) :-)

Vierailija
2/40 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyttömän paljon onnea, Babyunelma!!!!! Tuli tosi ihana olo sun puolesta!! Palailen lijoille myöhemmin..

Piipikkä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippualoitus viikolle. Tuleeko muilta jatkoa??!!

Ite oon pöllämystynyt. Viimeinen personatikku tälle kierrolle, ja näytti taas lähes tasavahvoja viivoja vaan personamonitori ei tulkinnut sitä ovikseksi. Nyt onki sit tenkkapoo,että missä mättää. Hirvee stressi ollu töis päällä, joten voisko ovis jäädä nyt sit sen takia tulematta.... :/ EIlen ei sit ees puuhasteltu ku mieski kerkes nukahtaa ennen ku pääsin makkariin asti :I Tänä aamuna kyl lupas tälle illalle toimintaa. Vaan en nyt ees tiiä, että onko täs mahdollista raskautua vai ei...

Periaatteessa on ovisoireita jonkin verran mutta ei kauheesti, eli päänsärkyä ja selkäsärkyä mut limat on aika vähäiset, koostumus on jo sellaista ku oviksen aikana, säikeistä mut limaa itessään on tosi vähän. Että tiedä tuota nyt sitten että sotkenko stressillä oman kiertoni tyystin, tympii, jos näin on. Pitää nyt toivoa, että ovis kuitenkin tapahtuu vaikka lh-huippu ei kovin korkeelle ylläkään ja että tän iltanen touhailu tuottais tulosta.

ihmettelevä

Koralli73 kp 14/23-32

Vierailija
4/40 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mennään pupuiluviikkoa (saa lisätä listaan :)) ja oviksen pitäs olla vissiin keskiviikkona, nyt kp 18/33, jos oikein laskin. Lauantaina pupuiltiin viimeks ja tänään ois tarkotus, jos vaan suinkin jaksetaan.

Kisu

Vierailija
5/40 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Babyunelma ja muutkin plussanneet!!!!!! En ole päässyt hetkiin koneelle ku oltiin anoppilassa ja kotiuduttiin eilen, oma koti kullan kallis...!

Lueskelin noita vanhempia pinoja ja kyllähä sieltä muutama plussa oli tullut (anteeksi kun en nyt muista nikkejä), hienoa!!!!

Täällä pahoinvointi on jo mennyt oksentamiseksi, mikä oli kyllä odotettavissa kun on molemmista aiemmistakin raskauksista oksennettu viikolle 16 asti!!!! Mutta jotain uutta on tässä raskaudessa, aiemmin kahvinjuonnin kanssa ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia, mutta nyt kahvia en saa alas millään.... ja vatsa on niin turvoksissa että jouduin kaivamaan mammahousut esiin... Plussatuulia kaikille piinailijoille!!!!

Mammuliini79 rv 5+6

Vierailija
6/40 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite päättäväisesti ootan sinne huomiseen että saan ne acon10 testit.. yhtään pennosta en enään noihin apteekin testeihin tuhlaa.

aamulla taas luulin että no ni nyt se täti tuli mutta eipäs tullukkaan valkovuotoa taas tuli oikein kunnolla.

listatatkaahan oireitanne taasen javarsinkin te +++ saaneetkertokahna oireita!

t:börri kp 32/29

Vierailija
7/40 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Babyunelma ja onnea!!!!!!

ON: voi olin näköjään sekoillut kp:n kanssa, nyt siis 32/n.28,

huomenna tulee postissa luultavasti aconit, testailen taas ti/ke ellei täti kurvaile paikalle. Kiitos tsemppaajille! Epäilys kyllä on aika vahvasti negasta...

plussatuulia :)

Vierailija
8/40 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aloitus uuteen viikkoon. Kenties tämä on uusi plussa-aallon alku, nyt vaan lisää ihania uutisia =)

Koralli: Toivotaan, että ovis tapahtuisi. Kyllä tässä piinatessa nämä oviksettomat kierrot käyvät voimille, näitä ei toivoisi kenellekään! Pidetään peukkuja, että tämän iltainen puuhastelu tuottaisi teillä tulosta!

Samoin kaikille muille paljon plussasäteitä ja ihanaa uuttra viikkoa!!!

Duracel kp 25/30-34

Vierailija
9/40 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

♥ Hirmusen paljon onnea babyunelma! ♥

Pikkuiselle iso kasa pitäviä tarrasukkia matkaan ja oikein onnellista odotusta!

T: piipaa

Vierailija
10/40 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minakin viela pyorin taalla toukokuisissa, vaikka sen negan teinkin -kun ei siis viela tatosiakaan kp 34.

Ja samantien iski dementia, en muista enaa mita muuta piti sanomani.. huh jatkan siis myohemmin!

Vierailija
11/40 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samantien kysymys BABYUNELMALLE!!

Eli mikä kp plussasit, ja mikä kp alkoi tuo mainitsemasi ällötysolo?? Tahtoo kovasti tietää!! :) Niin ja missä vaiheessa rinnat alkoi " oireilla" ? Heh, hyviä kyssäreitä mulla mut nooh...:) Ihana tunne varmasti kun plussaa, voih, kyllä sitä tännekin odoteltais!

Mulla nyt kp 20/29, ovistelin varmaan kp13-15, niinä päivinä tuntui tosi paljon nippailuja vas. munasarjan kohdalla. Ja limatkin tuli...heh. Eilen vaan huomasin et rinnat oli arat, tosin vain sivuilta ja alhaalta. Viime kierrossa ennen menkkoja ei rinnat kipeytyny eikä nippaillut vatsaa yhtään, tosin sitä edellisissä parissa kierrossa on sekä nännit että rinnat kipeytyny, ja täti on silti tullut...plaah...

Esikoista kuumeillaan...*huokaus*

Kiitos jos viitsit vastata! ;)

Vierailija
12/40 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, heti plussauutisia, miljoonasti onnea babyunelmalle!

Nyt vaan lisää niitä plussia tällekin viikolle!!

Börrille ja Tutille lykkyä testailuun, tulkaahan heti sitte kertomaan kuulumiset!

Palaga 22/29

Vierailija
13/40 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei pitkästä aikaa...

ONNEA babyunelma!! Pitikin jo aiemmin kommentoida että kyllä sullakin oireet viittaavat plussaan. Jihuu! ja eikun lisää kivoja plussa uutisia!

Mammuliini79: Mua kans turvottaa niin että ei mitään rajaa. Sormet on kun nakit ja vatsa on turvoksissa että kirraa nää normaalit housut. Pitäs varmaan jotku joustavammat ostaa tai kaivaa mamma housut jo jalkaan.

Oltiin vkonloppuna yksis bileissä ja mä autolla tietty liikenteessä. Tuntu että muutama " muija" yritti tuijottaa mua kun kävin hakemassa jotain syömistä että joko mulla maha pullottaa kun kuskina olen...

Viis vuotta sitten häiden jälkeenhän ne pisti sellaisen huhumyllyn liikkeelle että ei mitään rajaa, jopa mun äiti oli saanut mutkan kautta kuulla mun odottavan vauvaa. Sillon laihdutinkin 12 kg! Ja meillä on siis vasta nyt 2½ poika! Sillon ei mitään vauvahaaveita ollu... ;-) Tästä raskaudesta ei olla vielä siis kerrottu ku mun miehen siskolle, joka on niin hyvä ystävä mulle.

Plussatuulia muille jännääjille!! Kyllä täällä mukana vielä ollaan vaikkakaan ei niin aktiivisena kokoajan...

kettu-äiti rv 5/1

Vierailija
14/40 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika uusi kuumeilija oon, kun vasta noin kuukausi sitten jätin minipillerit pois. Menkat mulla on ollut viimeksi toukokuussa, joten se hankaloittaa sopivan testausajan laskemista. Aika varmasti voin kuitenkin sanoa, että ovis on ollu noin parisen viikkoo sitten. Menkkaoireita oli viikonloppuna aika paljon, mutta mitään ei sitten tapahtunutkaan. Yleensä oireet ja menkat alkaa aika samalla hetkellä. Pakko kai se on myöntää, et negatestejä on tullut jo tehtyä, mutta luultavasti liian aikaisin. Jos nyt malttas oottaa vaikka perjantaihin ja testata sitte, jos siihen mennessä ei mitään ole tapahtunut...

Onnittelut jo plussanneille!

Vierailija
15/40 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi pitkästä aikaa!

Olen lueskellut pinoja usein, mukavaa kuulla myös plussauutisia!!! Onnittelut Babyunelma!!!!

Tsemppiä kaikille piinailijoille ja plussatuulia!!!

ON: Nyt kp17/26 saa vielä toista viikkoa odotella että mitenkö kävi tässä kierrossa, jännittäää ja toiveet korkealla.

Pippuri

Vierailija
16/40 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan siirtyä kesäkuun puolelle. Täti saapui runsaana heti aamusta vaikka olikin jo 4-6 päivää myöhässä. Testin tein varmuudeksi ja negaa näytti kirkkaasti, ei mitään toiveita. Eipä auta ku mennä eteenpäin. Pakko myöntää että kyllästyttää jo tämä ainainen tätien saapuminen. Ovistesteihin en ole vielä koskaan tutustunut.

Toivon teille muille jännittäjille parempaa onnea!

Vierailija
17/40 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

postun nyt vähäksiaikaa koko kuumeilijoista ja pidän " taukoa " tässä kuumeilussa.. josko se auttaisiraskaaksi tulemiseen.

paljon ++++ säteitä kaikille!

t:börri

Vierailija
18/40 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla plussauutisia!=)

Ja pahoittelut tädin yllättämille.=(

Itelläkin se täti nyt sit tuli kylään eli kp1 taas menossa.

Mut toivoahan ei menetetä, eikun tuulta päin vaan kanssanaiset!!!

Eli siirrynpä minäkin tästä tuonne kesäkuisten puolelle. Täytyy kyl käydä täältäkin kurkkimassa josko tulis noita ihania uutisia vielä muillekin..=) *peukut pystyssä*

Ovistestejä aattelin tilata, silloinhan ainkin sais maksimoitua mahdollisuutensa raskautua kun tietäs sen oviksen ihan tarkalleen.

Kertokaahan kokeneemmat, et miten niitä käytetään.

Kerran vai kaks/pvä(kö) testataan? Ja mieluiten aamupvällä vai?

Millä kp:llä testailu kannattaa alottaa, jos kierron pituus on esim. 29-34pv niinkuin mulla?! Kai siinnä testinkin mukana tulee sit tarkemmat ohjeet.. Niin ja saaks niitten tikkujen päälle sit pissiä vai purkkiinko mieluummin? Saattaa kuulostaa hassulta nää mun kysymykset, mut itellä ei tosiaan minkäänmoista kokemusta tikuttamisesta..

Niin ja vielä: jos tilaan niitä testejä mammaksi.fistä, niin mitä niistä kannattais tilata???

Kiitti, jos joku viitsii vastata!=)

Plussasäteitä lopuille toukokuisille!!!!+++++++

hope kp1

Vierailija
19/40 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan luulin että nyt se täti tulee.. mutta se kävikin vain pikavisiitillä.. eli yhdellä wc käynnillä tuli varta ja kun menin uudestaan vessaan ei verta enään tullutkaan eikä siteeseenkään ollut tullut kun ihan vähän. elikkä testaan silti huomenna jos täti ei nyt tule uudelleen runsaampana jäädäkseen.

t:börri kp 32/29 tai 1/29

Vierailija
20/40 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten on kaikki toivo ladattuna siihen, että tuo pieni salaisuus jaksaa pysyä matkassa mukana ja että hänellä olisi kaikki hyvin.

Toivottavasti tästä tosiaan se kunnon plussa aalto alkaisi ja mennään kaikki tuonne odotus puolelle. Yritän jakaa tätä odotuspölyä teille kaikille. *puhaltaa*

Pahoittelut pudonneille. Ensi kuussa sitten tulee ne odotuspuolelle jotka nyt vielä putosivat kyydistä. Eiks juu?

Ja vastauksia Br@zilille ja vähän muutenkin kertausta: Toki vastailen minkä vain osaan.

Kp:t on tänään 31/28-30, ovisplussa oli kp16, touhuttiin kp15 eikä sen jälkeen enää, eli raskauden on täytynyt alkaa tuosta kerrasta. Ällötysolo on ollut nyt torstaista saakka. Jolloin siis oli kp 27. Ei siis varsinainen oksennusolo vaan sellainen pieni vellominen masussa eikä oikein mitään tekisi mieli suuhun laittaa. Limoja en ole bongannut missään vaiheessa. Olen ollut aika kuiva koko kuukauden. Nyt pikkasen valkkista. On paksuhkoa ja venyvää. Ehkä hieman kellertävää. Ei ainakaan sellasta kirkasta ja juoksevaa. Pari päivää palelin ihan kamalasti, mutta tänään on jatkuvasti kuuma. Liekö sitten johtuvan tuosta innostuneisuudesta vai onko lämmöt tosiaan pudonneet. En ole mittaillut enää. Nännit on kipeät. Tai oikeastaan kosketusarat. Ei tunnu kävellessä. Välillä pistää mahasta ja joka kerta se pelästyttää. Lienee kuitenkin normaalia.

Anteeksi sekava sepustus. Siinä nyt kuitenkin kaikki mitä muistan. Palailen myöhemmin jos tulee lisää kysymyksiä tai muuten vain tulee vielä jotain mieleeni. Ai niin... ja maha on tosi turvoksissa ja pissattaa koko ajan. Ja olihan yksi oire tosiaan myös kai tuo närästys. Makuulla on muutamana iltana närästänyt vähän.

babyunelma ja salaisuus 4+2