**TOUKOKUUN TUHISIjoiden maanantai**
Kommentit (40)
Korallille onnea miehen kellistämiseen!!
; )
Palaga
Se on maanantai taas. Olipa ihana avata kone, kun vastassa oli heti plussauutisia! Onnea Babyunelma!!
OnnellinenMamma, kiitos hyvästä listauksesta! Idea on loistava.
Mammuliini79, mulla alkoi esikoista odottaessa myös totaalinen kahvilakko. Mieli ei tehnyt sitten yhtään. Synnytyssairaalassa sitten jo alkoi maistumaan vanhaan malliin. Jännä juttu! Odotin tyttöä.
Korallille touhukasta iltaa :)
Voi harmi, miten monta tätiuutista aina tuleekaan yhden plussan jälkeen. Myötäelämistä, kyllä se täti vielä nujerretaan, jos ei tässä niin seuraavassa kierrossa sitten.
ON: Mulla oli eilen kamalan pistävä ja vihlaiseva alaselän kipu. Valitin miehelle ja samalla tajusin että esikkoa odottaessa kiinnittyminen oli tuntunut pitsävänä kipuna. Voikun tämä oli sitä!!! Toisaalta mun selkä on ihan kestokipeä jumpan puutteesta ja lapsen kanniskelusta johtuen. Limat lähtivät täälläkin eilen virtaamaan, sellaista paksua löysää ja valkoista. Miten nää limajutut menikään, olikohan tässä vaiheessa kiertoa normaalia. Nyt on viikko oviksesta ja pupuilusta, vielä vähintään viikko pitäis yhä malttaa.
Ihanaa, mahtava uutinen. Mä ihan innostuin sun puolesta, nyt vaan tositoimiin ja muutaman viikon päästä onkin sitten jännät paikat =)
Kumpa itselläkin olisi tuollaisia uutisia, mutta ensi kierrossa, mä vannon =)
Ja oli muutama jotka joutuivat siirtymään kesäkuisiin, siellä mäkin olen jo tutustumassa käynyt ja tulen perästä, tilanteeni takia, MUTTA sovitaanko kaikki, että sieltä me yhdessä ponnistetaan, oli mikä oli, me mennään odottajiin, jooko?
Plussasäteitä jokaiselle, nyt vaan se plussa-aalto valloilleen!!!!
Duracel
mitenpaljon sitä verta tuli?mulla tulee joka toisella wc käynnillä kirkasta verta pyyhkiessä ja vähän pönttöön. ei kuitenkaan samallatavoin kun normaalisti. ylensä mulla on aika runsaat menkat. hitto että raivostuttaa tällanen epätietoisuus ja anteeksi kun tästä täälä jankaan.. naisen elimistö se stitten on ihme kapistus..
t:pähkäilevä börri
pyyhkiessä paperiin noin millin leveä ja sentin pituinen " verisoiro" . Sen jälkeen ei tietoakaan verestä.
Ihanaaihanaa, saatiin taas heti alkuviikkoon plussauutiset!! Ihanaa! Toivottavasti vielä lisääkin plussia saadaan tälle viikolle. *peukut pystyssä*
Iiisot pahoittelut tädin löytämille. Mutta pääsette uuteen kiertoon yrittämään uutta, parempaa tulosta. Peukkua sinne!!
HOPE Kiitos kovasti ihanista sanoistasi, valitettavasti päiväinen testi näytti -jälleen kerran- negaa. Ja erittäin tyylipuhdasta sellaista.
MAMMULIINI Toivottavasti sun pahoinvointi helppais pian, ettei mee kauheen montaa viikkoa oksennellessa. =/
LEVINIA Sama homma jatkuu täällä, nega, ei tätösiä. Tulis joku ratkaisu suuntaansa. =/
KORALLI Kivaa että bongasit oviksen oikein kunnolla!! Nyt vaan peitot pöllyämään niin että pölypunkit sängyssä saa tuhannen kyytiä. Ja simpoille kompassit mukaan että Oilin sieltä löytävät. =)
Eli tein testin jälleen tänään ja negahan se. Kaunis, valkoinen, selvä nega. Tylsimys. Myönnettävä se vain on että kroppa ei toimi vielä niin kuin pitäisi, saa nähdä mihin saakka niitä menkkoja saa odotella.. Nännitkin ovat yön aikana palautuneet suht normaaleiksi ja kuumotus on hävinnyt. Valkkaria tulee yhäti varsin runsain mitoin.
Katoin just vanhaa kalenteriani, kun olin vuonna 2000 pari kk ilman pillereitä ihan koemielellä, niin eka kierto oli 36 päivää ja sit tuli menkat, ja toinen kierto olikin sit niinkin lyhyt kuin 63 päivää ja sit tuli taas menkat ja silloin aloitin pillerit uusiks. Että ohhoh... Odottamista tässä riittää jos nuo merkit pitävät paikkaansa.
Ei vaan jaksais ylettömän pitkää kiertoa koska sit ei oo mitään toivoa raskautuakaan. =( Pitää vaan ahkerasti sekstailla ja toivoa että tärppää vaan jossain kohtaa sit.
Mutkun mä olen nyt malttamaton! =/
Jushka, kp36, BLÄÄH!!!
Jushka: Tiedän niin tarkalleen miltä susta tuntuu *myötätuntohali* Mikään ei ole niin rasittavaa kun epätietoisuus, ainainen odotus, mutta kyllä se pian helpottaa, usko pois. Kohta me turistaan tuolla odotuspuolella, viimeistään kesäkuun pinossa =) Itselläni oli aikoinaan pillereiden jälkeen kp 150 kun yhtäkkiä bongasinkin oviksen, eli toivoa aina on, jaksatte vaan kovasti puuhastella!!!
börri ja babyunelmakin:itselläni tuli kuopusta odottaessa myös varta, mutta vain babyunelman kuvaamalla tavalla pyyhkiessä ihan hitusen. Minut otettiin samantien täällä ultraan ja varmistettiin tilanne(täällä Sveitsissä tuntuvat tutkivan perusteellisesti pienimmästäkin), kaikki kunnossa ja ihan normaalia tuollainen ja aika yleistäkin.
Tuli jo peittoja pöllyteltyä, ainakin ensimmäisen erän verran ;)
Börri84: Minulla tuli esikoisesta vähän verta. Plussasin silloin kp 26 ja verta tuli jossain kp 30-32. Parina päivänä tuli selvää verta vessapaperiin, pikkuhoususuojaan tuhrua. Pönttöön asti ei siis vuotanut, mutta paperiin tuli kyllä ihan kunnolla, eli ei mitään pikkuviirua. Minä itkin silloin keskenmenoa, mut sit vuoto loppui. Odotin vielä muutaman päivän ja tein predictorilla testin, kun tiesin että se ei ole mikään heppoinen eikä herkkä testi, ja erittäin vahvan plussan näytti. Että jos vuoto ei sinulla kovene, niin mahdollista vielä on että olet raskaana. Toivotaan parasta!
Plussaonnea muillekin! Pahoittelut tädin yllättämillä ja pitkää pinnaa erityisesti niille, jotka eivät tiedä missä vaiheessa kiertoa oikein ovat. Jushka älä sinäkään luovuta. Nelmillä kuulosti hyvältä kiinnityskipu.
Nyt mä häivyn, hetkeksi ainakin ;)
Ihanaa kun tulee plussa-uutisia muutaman päivän tauon jälkeen:)
Täällä edelleen jänskäillään ja odotellaan, että mitä alkaa tapahtumaan. Jos vaan pystyisi odottamaan viikonloppuun asti seuraavaa testailua varten, hankalaa tulee kyllä olemaan, kun kaapissa polttelee muutama testi. Tänä aamuna suuta kuivasi ja janotti kovasti, hiukan myös oli pahanolon tunnetta, mutta nuo oireet hävisivät päivän edetessä eteenpäin. Lauantaina olin ihan ihmeissäni, kun nousin sohvalta ylös, niin vatsaa vihlaisi oikein kunnolla, ja muutenkin vatsa oli jotenkin pinkeä koko illan. Ja eilen illalla vatsa oli tosi turvoksissa. Valkovuotoa tulee kokoajan melko runsaasti, välillä tuntuu oikein lorahduksia, ja sitten mennään jo lujaa vessaan tarkistamaan, että ei kai ne menkat vaan alkaneet.
bambiino kp 37/??
Onnea babyunelmalle,mahtavaa!:)
mäkin pääsen nyt taas nettiin kun tämä kone korjattiin kuntoon..oon nyt vähän ulkona kaikkien tilanteista,luin noita vanhoja pinoja minkä kerkesin..onnea nyt kaikille muillekkin plussanneille..
piinaviikkoja minä tässä viettelen..perjantaina oli ovis:)saas nährä kuinka pitkälle jaksan olla testaamatta onko tuolla yksiössä ketään..poikakaveri aina haukkuu yit:ksi;) ehkä sitä vois vähän rajottaa,kun se pettymys on aina niin suuri kun nega tulee..
mikäköhän noista markkinoilla olevista testeistä on herkin?..nyt kyllä tuntuu siltä että vois vaikka tärpätäkkin,kun niin hyvin sen oviksen bongasin ja onhan tämä nyt " jo" neljäs kierros.meidän maailmassa se on tuntunut ikuisuudelta..puuh..
no mutta tsemppiä odotuksen odotukseen ja oviksen bongaajille!:) ja tietty onnen täyttämää odotusta jo plussanneille!!<3
Nyt tässä illan mittaan mulla on tissit alkanut jotenkin hassusti kihelmöimään, ihan uusi ja outo tunne. Pitäisköhän sitä kuitenkin testata jo ennen viikonloppua;)
bambiino kp 37/??
...ärsyttävintä ku tätiä ei kuulu ja testit negaa....aaaaargh. Alkais nyt niin tietäs jotain :(
Tuli mustakin näemmä testien suurkuluttaja, apteekista hain äsken kaks testiä, Clearblue ja apteekin oma. Jälkimmäisestä selkee nega, CB:llä aavistuksen aavistus haamusta, joka tietysti hävisi kuivuttua. Juuh ja huomenna alkaisi kp33/n.28. Hassua oli, kun ensin otin hyllystä käteen acon testin ja apteekkari totesi sen olevan vaihdevuositesti...hih, onneksi en sitten sitä ottanut...se tästä vielä puuttuisi :)
juuh, huomiseen ja kaikille leppoisaa loppuiltaa!
Testiä vaan jo tekemään mars! Päästä meidät piinasta. Odotuspuolella on vielä runsaasti tilaa. Minulla on nännit ihan kosketusarat. Heti sattuu jos niihin koskee.
babyunelma
tietysti mun piti vielä kurkata sitä clearblueta ja siinä oli se kuuluisa " roskishaamu" himmeän himmeänä, mutta aavistus sinertävää väriä pystyssä...en löytänyt vastausta, että oliko ko. testissä viivanpaikkaa? Kellään kokemusta/tietoa tästä testistä?
Tutti ja bambiino, kylläpäs teillä on ihanan jännä tilanne, ihanaa kun saa jännätä täällä, ihan kuin omaa raskaustestiä jännäisi =)
Ja kiia, kyllä nyt saisi teillekin plussa pärähtää =) Odotuksen odotuksessa nämä kuukaudet ovat aina niiiiiiiin pitkiä, ja toisinaan tuskaisia. Meillä tulee ensi kuussa taas vuosi täyteen yritystä, ja aika monta kertaa on tiputtu korkealta ja kovaa, mutta ihmeellisesti sitä saa aina itsensä taas jaloilleen... toisaalta, meillä on jo kaksi ihanaa tyttöä =) Mutta mieluusti sitä kolmannenkin nyytin ottaisimme. Ehkäpä jossakin vaiheessa taas, toivottavasti. Tässä kierrossa ei siis oikein mahiksia, ovista en tikutuksista huolimatta bongannut, ja mieli siitä hiukan maassa, mutta ensi kiertoon mä lähden lippu korkealla ja tulen teidän kaikkien perästä kaikkien muiden kesäkuisten kanssa, että pitäkäähän palsta avoinna =)
Nyt iltapalalle. Toivottavasti huomisaamu sarastaa yhtä positiivisesti kuin tämäkin ja saisimme paljon uusia plussauutisia =)
..ihanan reipas ja positiivinen asenne!tarttuispa se muhunkin:) illan jatkoja kaikille..
Ja bambiino, peukkuja sulle testaukseen!!! hih, jännää on kieltämättä vaikka voihan olla että mieli tekee tepposet ;)
samoissa kuljetaan ja mita-mita: aconin testi ei voi olla mikaan vaihdevuosijuttu (tai jos niilla on toisenlaisiakin??) kun taalla myynnissa olevat on vain ja ainoastaan aconin (predistor ja liuskatestit)
Eli ostin liuskatestin jonka teen ' varmistaakseni' negan heh hee! Eli kp 34 tanaan! Perjantaina jollei oo alkanu meenkin sitten gynikselle!?!
En enää osta Clearblue testiä. TÄTI tuli aamuvarhain :( Nyt harmittaa eniten miten jatkossa, kun kierto sekaisin...Jokatapauksessa, uutta tärppiä odottamaan :)
Tutti kp 1/28-32
ps.apteekin aconit oli tosiaan vaihdevuositestejä (en ees tiennyt sellasia olevan), eivät oo ottaneet aconin raskaustestejä myyntiin vielä.
Suurinta osaa teistä kun ei ovisjutut nyt varmaan kiinnosta, kun teillä on varsinaiset piinapäivät käsillä. Mä vaan nyt niin innostuin wc-käynnistä :) Liman määrä on nyt huima, ihan totaalisesti lisääntynyt aamusta, on vielä sellaista creamimaista kuitenkin, eli ovis taitaa olla vasta huomenna tai ylihuomenna kuitenkin. Se selittäis nuo personan viivatkin. Harmi kun tikut loppu tälle kierrolle. Mietin että josko lähtisin kauppaan/apteekkiin hakemaan jonkun ovistestin...tai toisaalta en tiedä onko siitä hyötyä vaikka tietäisin kumpana päivänä se on. Lämpöjä jos mittaan nii varmaan saan sen kuitenkin selville. Tai ainakin sen, että ovis tapahtuu.
Mä nyt vaan innostuin ku rupes jo tuntuun ettei tänne oo ovista tulos lainkaan :) Kummasti voi ihminen ilostua jostain limoista, heh...
Tulis jo mies töistä :) Esikko on meinaan mummulassa, joten täs on koko ilta aikaa, jipii :)
terveisin höyrähtänyt oviksenmetsästäjä
Koralli73 kp 14/23-32