Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään aloitin elämänmuutoksen

Vierailija
24.11.2014 |

Tästä alkaa nyt sitten uusi elämä. Enemmän liikuntaa ja terveellistä ruokaa sekä aktiivisempaa ja tehokkaampaa arkea muutenkin. Haluan olla terve, energinen ja voida hyvin! Sivuvaikutuksena toivon, että pääsisin eroon ylimääräisistä kiloista, jolloin vaatteetkin istuisivat paremmin. Kun onnistun, uudistan vaatekaappini sisältöä haaveilemillani klassisilla vaatekappaleilla. Puoliso toivoisi myös aktiivisempaa otetta makuuhuoneessa, joten siihenkin täytyy kiinnittää huomiota. Kokeilen myös monien hehkuttamaa macajauhetta, olisiko siitäkin pientä apua. Minulla on melko hyvä iho, mutta viime aikoina etenkin leukaan on tullut näppylöitä. Toivon saavani arkielämän näyttöä siihenkin, kuinka runsas vedenjuonti ja laadukas ravinto vaikuttavat ihoni kuntoon. Tahdon olla elämäni kunnossa NYT!

Onko muita elämänmuutoksen tarpeessa olevia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo iso kone käynnissä, koko elämä muutoksen kourissa. Ihoni kunto tosin ei ole tullut edes mieleeni, toivotaan kuitenkin, että tukka ja järki on vielä päässä tämän savotan jälkeen.

Vierailija
2/2 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä aloitin elämäntapamuutoksen noin vuosi sitten, kun mies jätti. Se oli henkisesti niin raskasta, että oli pakko alkaa huolehtia fyysisestä kunnosta, sitä paitsi liikunta helpotti, antoi muuta tekemistä jne. Ruokavalion muutoksin oli helppo toteuttaa, kun muutamaan kuukauteen ei ruoka maistunut ollenkaan, ja kun se alkoi maistua, olin jo tottunut syömään terveellisesti, ei enää edes tehnyt mieli herkutella kuten aiemmin.

Nyt, kun pahin suruvaihe on jo takana, ja liikun säännöllisesti 4-5 kertaa viikossa, syön terveellisesti ja hyvin (en todellakaan näe nälkää, ja herkkujakin silloin tällöin tulee syötyä, mutta ei enää ahmittua), voi paremmin kuin ikinä. Ja se näkyy ulospäinkin, sekä fyysisenä että henkisenä hyvinvointina.

Eli vaikka ero ei ollut toivottu eikä kiva juttu, niin sen avulla sain muutoksen alkuun. Olisi toki ollut kivempaa, jos olisin saanut sen tehtyä ennen eroa, ehkä silloin ei eroa olisi edes tullut...

Mutta suosittelen elämänmuutosta, jos sellaista kaipaat, todellakin liikunnasta ja terveellisestä ruokavaliosta saa paljon energiaa ja iloisen mielen. Kunhan muistaa, ettei vedä sitä liian tiukalle, kohtuus kaikessa jne. on hyvä ohje elämäntapamuutoksessakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä