Mitä toivot ITSE joululahjaksi
Kommentit (30)
Että saisin viettää joulun lasten kanssa. (Eronnut)
Meidän rahat menee lasten ja sukulaisten lahjoihin. Sovittiin taas tänäkin jouluna, ettei osteta toisillemme mitään. En osaa enää ottaa hyvillä mielin lahjaa vastaan kun mietin vain mitä oikeasti olisin tarvinnut.
Lahjakortin hierontaan tai kosmetologille
Jonkin elämyksen. Vietämme joulun tänä vuonna Las Vegasissa. :)
Pieruverkkarit ja kirja on lahjalistalla.
Tuoksun ja sormuksen. Eka tulee äidiltä, toinen mieheltä (itse valitsen)
Mulla on Kalevala korun Eira-sarjaa korvakorut. Tykkäisin saman sarjan kaulakorusta. Mutta mies sai hirveät veromätkyt että en varmaan saa tänä jouluna lahjoja :)
Toivoisin kahvakuulaa mutta kun kukaan ei kysele mitä toivon niin en kehtaa sanoakaan. Toivon, että ne on alessa joulun jälkeen niin haen itselleni oman xD
Toivoin mieheltä vartalovoita Body Shopista, vanhemmilta Brion seinään kiinnitettävää hoitopöytää tulevalle vauvalle. Olen tyytyväinen vaikken saisi kumpaakaan, hoitopöydän ostan sitten vain itse :)
En voi toivoa mitään, kun ei ole ketään joka mulle mitään lahjaksi antaisi.
Jotain villasta. Villasukat tai paita, peitto olisi huippu. En taida tosin saada.
Lahjakortti tatuointiliikkeeseen ois hieno.
En toivo mitään, koska tällä hetkellä ei ole tarvetta mihinkään. Ja jos olisi, niin voisin ostaa sen itse.
Tosiasiassa me ollaan suvun kesken sovittu, ettei aikuisille osteta lahjoja. Omia lapsia on 5 ja lisäksi lähipiirissä on 12, joille ostetaan.
Kolme vuotta sitten tehtiin miehen kanssa poikkeus ja kerrankin ostettiin toisillemme lahjat. Siinä kävikin sitten niin, että unohdettiin koko lahjat ja muistettiin antaa ne vasta tammikuussa
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 12:32"]
[/quote]
Onko siellä lapsille mitään tekemistä? Tekeekö edes hyvää rahaata muksuja tuollaiseen uhkapelaajien ja huijareiden paikkaan?!
Että 4,5-kuinen vauva oppisi nukahtamaan itsekseen. Tähän mennessä kaikki kokeillut konstit on tuottaneet vesiperän, joten joulupukki tähän varmaan tarvittaisiin. :)
Toivon, ettei kukaan tuo minulle joululahjaa. En tarvitse/halua mitään, mieluummin valitsen tavarani ja ruokani, herkkuni itse.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 12:54"]
[/quote]
Onko siellä lapsille mitään tekemistä? Tekeekö edes hyvää rahaata muksuja tuollaiseen uhkapelaajien ja huijareiden paikkaan?!
[/quote]
Olen menossa miehen ja ystäväpariskunnan kanssa. Kellään ei ole lapsia. :)
Haluaisin sukkia ja pikkuhousuja. Alkaa kaikki olemaan niin reikäisiä ja kuluneita. Tykkäisin myös uudesta kännykästä kun vanha hajoaa lopullisesti hetkenä minä hyvänsä. Tarvisin myös opiskeluun hyvän graafisen laskimen.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 12:58"]
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 12:54"]
[/quote]
[/quote]
Olen menossa miehen ja ystäväpariskunnan kanssa. Kellään ei ole lapsia. :)
[/quote]
Haha. Heti joku mamma luuli, että kaikkien elämä on yhtä rajoittunutta kuin hänellä.
5000e, jotta saisin kaikki velat maksettua pois.
Terry Pratchettin kirjoja, pari ammattiin liittyvää kirjaa. Hemmottelulahjakortin jonnekin kauneushoitolaan. Kylpyläviikonlopun vain itselleni, yksin.