kauniit naiset, kommentoikaa.
Olen niin täynnä toisten naisten huonoa kohtelua. Siis vieraiden. Olen pitkä ja hoikka. Elän terveellisesti ja arvostan terveellistä sekä kurinalaita elämää ja kyllä se näkyy hiuksissani ihossani yms. Ongelma on vieraammat naiset, tutut siis. Viikon sisällä olen saanut kahdelta puolitutulta niin ikävää kohtelua. He ovat tuttujani koska lapsemme ovat kavereita. Toiseen naisista olen yrittänyt tutustua sillä hän vaikuttaa kivalta. Hän on hyvin torjuva, ei edes katso päälle kun koitan moikata. En saanut tänäänkään häneen mitään keskusteluyhteyttä ja haluaisin tutustua häneen. Tiedän, että hänelle ulkonäköasiat ovat tärkeitä. Minua usein sanotaan kauniiksi, itse en osaa sanoa, mutta kyllä terveys minussa näkyy. Tämä toinen torjuva nainen taas on sellainen, että olen hänen miehensä työkaveri ja tiedämme toisemme sitä kautta. En kertakaikkiaan saa häneen keskusteluyhteyttä vaikka olen useasti yrittänyt, ja hän ikäänkuin pakenee, ei katso päälle. Mikä naisia vaivaa? Olen juuri muuttanut paikkakunnalle ja haluaisin äitikavereita, toivotonta.
Kommentit (8)
Ei se varmaan se ongelma ole. Itse olen tavallisen näköinen, mutta esim. paras ystäväni on todella kaunis. On vain täysin välinpitämätön sen asian suhteen, tai ei ehkä ole oikeasti, mutta ei tuo ulkonäköään esille lainkaan. Jos ihminen on rento, mukava ja hauska, niin se kauneus ei häiritse (hassusti sanottu).. Mut kokeile vaikka laittaa rumat vaatteet ja silmälasit ja katso helpottaako tilanne?
Kaunis nainen on uhka. Lapsen saannin jälkeen moni on vielä tosi epävarma itsestään eikä koe olevansa hyvännäköinen. Ehkä on joku kateus tai vastaava syynä.
No tunnen yhden naisen, joka on minua kauniimpi, ja silti tervehtii vain pakon edessä. Osoittaa aika avoimesti, ettei pidä minusta. Joten ei se välttämättä ole ulkonäöstä kiinni. Tiedä, mistä kenenkin kohdalla.
Ensinnäkin, emme tiedä mitkä näiden kahden naisen motiivit huonolle käytökselle tai epäsosiaalisuudelle ovat. He saattavat kärsiä mt-ongelmista tai jostain muusta. Älä asennoidu siten, että ajattelet ulkonäkösi olevan syynä! Parin tylyn ihmisen perusteella ei todellakaan voi vetää johtopäätöksiä mistään.
Mutta on varmasti totta, että jotkut naiset ovat todella kateellisia ja dissaavat hyvännäköisiä naisia. On kuitenkin vaarallista kuvitella tietävänsä motiivit lyhyen tuttavuuden perusteella toisten toiminnalle. Parasta mitä voit tehdä, on olla ihmisille ystävällinen ja varmasti löydät seasta vähitellen sellaisiakin, joista saat seuraa tai jopa ystäviä.
6 lisää, että kokemuksestani suosittelen kuitenkin pysymään kaukana ihmisistä, jotka ovat sinulle tylyjä, tai josta saa ikävän vaikutelman. Ei kannata yrittää väkisin ystävystyä jonkun kanssa, joka torjuu sinut. Jossain mättää silloin, ja todennäkösesti tällä ihmisellä on jonkinlaisia ongelmia - joko itsetunto- tai muita, ja ihmissuhde aiheuttaa sinulle luultavasti enemmän harmia kuin iloa. Myös sen jälkeen, kun tämä ihminen on alkanut lämmetä sinulle.
Tietysti on myös ihmisiä, jotka syystä tai toisesta varovat uusia tuttavuuksia, ja silloinkaan ei ole järkevää tuputtaa väkisin seuraansa hänelle.
Miksi ap ajattelet, että näiden kahden naisen käytös nimenomaan johtuu sun ulkonäöstä? Voisiko olla jokin muu selittävä tekijä?
Voi myös hyvin olla, että kyse ei ole ulkonäöstäsi. He voivat kokea, että teillä ei ole mitään yhteistä. Tai miehesi on kertonut sinusta jotain ikävää työpaikalta. Tai että he eivät vain halua uutta elämäänsä.
:) ole oma itsesi, ja kiinnitä huomiota niihin ihmisiin jotka antavat sinulle jotain positiivista.
Kyllä, tuttu vaiva. Kauniista ajatellaan, että sillä on ulkonäkönsä vuoksi niin hyvä itsetunto (pah!) että häntä voi kohdella kuin ilmaa vain. Olen myös kaunis ja siis ulkonäköni vuoksi yksinäinen äiti, ystäviä toki on mutta toisel puolella suomee. Ja eipä tästä voi ääneen avautua oikein kelleen, mitä minustakin ajateltais jos alkaisin työmaan kahvihuonees valittaa kun en saa ystäviä koska minuu pidetään liian kauniina.