naisystävä vaatii suihkuun 2 kertaa päivässä
Onko kaikki naiset samaa mieltä? Naiseni on 32 ja seurusteltu on kaksi vuotta. Ei mitään asiaa sänkyyn tai kahta metriä lähemmäs jos ei peseydy aamulla ja illalla. En todellakaan haise tai ole likainen, käyn salilla melkein joka päivä ja suihkussa sen jälkeen, eli 90% peseydyn 3 kertaa päivässä. Onko nainen normaali vai neuroottinen?
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 11:26"]Onko kaikki naiset samaa mieltä? Naiseni on 32 ja seurusteltu on kaksi vuotta. Ei mitään asiaa sänkyyn tai kahta metriä lähemmäs jos ei peseydy aamulla ja illalla. En todellakaan haise tai ole likainen, käyn salilla melkein joka päivä ja suihkussa sen jälkeen, eli 90% peseydyn 3 kertaa päivässä. Onko nainen normaali vai neuroottinen?
[/quote]
Haluaa puhdasta miestä..vaikuttaa terveeltä..
Varmasti sitten jollain tasolla haiset. Exälläni haisi reidet aina kuselle vaikka kuinka oli käynyt suihkussa. Haju oli jotenkin pinttynyt.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 11:29"]
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 11:26"]Onko kaikki naiset samaa mieltä? Naiseni on 32 ja seurusteltu on kaksi vuotta. Ei mitään asiaa sänkyyn tai kahta metriä lähemmäs jos ei peseydy aamulla ja illalla. En todellakaan haise tai ole likainen, käyn salilla melkein joka päivä ja suihkussa sen jälkeen, eli 90% peseydyn 3 kertaa päivässä. Onko nainen normaali vai neuroottinen? [/quote] Haluaa puhdasta miestä..vaikuttaa terveeltä..
[/quote]
No, ei ole tervettä! Ei kenenkään iho tuollaista lutraamista kestä!
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 11:31"]Varmasti sitten jollain tasolla haiset. Exälläni haisi reidet aina kuselle vaikka kuinka oli käynyt suihkussa. Haju oli jotenkin pinttynyt.
[/quote]Repesin:)
Naiset, montako kertaa päivässä käytte itse suihkussa ? ( normi päivä, poislukien urheilun jälkeen suihku )
-ap-
Mä käyn yleensä aamulla salilla ja kotiin suihkuun ja sieltä töihin. Sitten illalla voin käydä huuhtoutumassa ennen sänkyyn menoa. Jos käyn illalla salilla niin käyn sen jälkeen suihkussa ja aamulla en siis mene sitten enää.. Eli kerran päivässä.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 11:37"]
Naiset, montako kertaa päivässä käytte itse suihkussa ? ( normi päivä, poislukien urheilun jälkeen suihku ) -ap-
[/quote]
Yleensä kerran, mut jos kumppani huomauttaisi et haisen hielle, niin pitäis silloin peseytyä. Ja pesen kyllä alapäätä joka tapauksessa vielä seksiä varten, ei tod. riitä, että aamulla on käyty suihkussa jos illalla seksiä.
Naiset, montako kertaa päivässä käytte itse suihkussa ? ( normi päivä, poislukien urheilun jälkeen suihku ) -ap-
[/quote]
kerran päivässä (+ urheilun jälkeinen suihku), mutta ennen seksiä käyn kyllä aina alapesulla ja toivoin miehenkin niin tekevän. Siis alapesu riittää, ei tarvitse suihkuun mennä
Käyn joka toinen päivä suihkussa. Kesällä toki enemmän jos on kovin kuuma ku silloin hikoiluttaakin enemmän, mutta näin talvella ei tosiaankaa tarvi käyä joka päivä. En hikoile herkästi ja mun ei tarvis edes deodoranttia käyttää, mutta käytän silti varuiks. Vaatteetkaan ei haise millekkään vaikka oisin viikon käyttänyt. Tosin vaihdan minä vaatteet aina suihkun jälkeen. Se n niin ihmiskohtasta miten paljon rupee haisemaan. Mut 3 kertaa päiväs suihkus kuulostaa hurjalle, tai edes 2 kertaa päivässä. Hiuksiakaan ei kannata pestä kun vaan joka toinen päivä. T. 21N
Niin siis naisystävä ei ole kertaakaan sanonut että haisen hielle tai mille muillekaan, mitään muuta perustetta en ole saanut häneltä kuin että niin pitää tehdä koska se on oikein ?
-ap-
( suihin ei ole keltään koskaan ottanut eikä ota, mulle se ei ole mikään ongelma, koska se ei ole mitenkään tärkeää - eikä edes liity aiheeseen millään tavalla)
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 12:07"]
Niin siis naisystävä ei ole kertaakaan sanonut että haisen hielle tai mille muillekaan, mitään muuta perustetta en ole saanut häneltä kuin että niin pitää tehdä koska se on oikein ? -ap- ( suihin ei ole keltään koskaan ottanut eikä ota, mulle se ei ole mikään ongelma, koska se ei ole mitenkään tärkeää - eikä edes liity aiheeseen millään tavalla)
[/quote]
On sillä ainakin hyvät perustelut :):)
[/quote] 0-2
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 11:33"]
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 11:31"]Varmasti sitten jollain tasolla haiset. Exälläni haisi reidet aina kuselle vaikka kuinka oli käynyt suihkussa. Haju oli jotenkin pinttynyt. [/quote]Repesin:)
[/quote] No kivat sulle, mua se ei naurattanut.
Käyn yleensä joka toinen päivä suihkussa :) Inhoan suihkussakäymistä
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 11:31"]
Varmasti sitten jollain tasolla haiset. Exälläni haisi reidet aina kuselle vaikka kuinka oli käynyt suihkussa. Haju oli jotenkin pinttynyt.
[/quote]
Miten kustaan reisille?
Miksei ota suihin ? Tietysti liittyy aiheeseen jos kammoaa likaisuutta vaikka tarjoat suihkunraikasta
Peskää alapäänne! Kuvottavaa niin miehellä kuin naisella paskainen perse ja kusinen vehje. Jos käyt ulostamassa niin suihkuttele pyllysi. Enne seksiä huuhdo pideellä pallihikesi ja mahdolliset juustosi pois.
Hikesi haisee pahalle tai munasi ei oo puhdas, kun hän ottaa sen suuhun?
Mutta ei noiden takia tarvi suihkussa käydä monta kertaa päivässä. Yritä nyt lypsää häneltä ulos se tieto, mikä on ongelma. Muuten menee munkin kirjoissa hygieniafriikin puolelle.