Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Suositelkaa 5-vuotiaalle tytölle peliä Wii minille.
24.11.2014 |
Tähän asti on pelannut ainoastaan Skylanderia, nyt on tarkoitus ostaa joku tyttömäisempi peli. Muitakin kuin tyttöjen pelejä voi toki suositella.
Kommentit (6)
Meillä 6-12 vuotiaat tytöt on tykkännyt kovasti tanssipeleistä, esim Just Dance Kids on hyvä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä tyttö on tykännyt Mario Karteista :) tosin ei ole järin tyttömäinen ehkä vaikka niillä prinsessoilla pelaakin :D
Mahtuuko tanssipeliä pelaamaan pienessä huoneessa, osaako 5-6-vuotias pelata? Millainen on mario kart?
Alue: Aihe vapaa
Mario Kart on kiva ajopeli, jossa on Mario-peleistä tuttuja hahmoja. Peli ei ole suomenkielinen, mutta pelaaminen ei vaadi kielitaitoa vaan lähinnä koodinaatiotaitoa, jotta ajokin saa pidettyä radalla. Samalla voisi myös suositella New Super Mario Bros. Wiitä, joka on tasohyppelypeli.