Kuinka yleistä on, että naisella on kiinteät, ryhdikkäät ja isot luomurinnat?
Kommentit (115)
Ovatko nämä kiinteät ja ryhdikkäät?
https://thumb-p2.xhcdn.com/a/bWwOWjqwQhAoDCvFGo4low/000/270/227/832_100…
Miksei tissit sais roikkua?
T. M
Vierailija kirjoitti:
Miksei tissit sais roikkua?
T. M
Saa tissit roikkua. Naamakin saa roikkua. Ei ole kiellettyä.
t. N
Vierailija kirjoitti:
Eipä näitä linkkejä uskalla avata. Millaiset siel on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ainakaan avaa linkkiä.
Olen 62v ja rintani (DD) edelleen yhtä pystyt ja ryhdikkäät kuin kolmekymppisenä. Ainoastaan kontillani ollessani sivuissa näkyy pientä juovaisuutta, jota ei nuorempana ollut. Kiloakaan ylipainoa ei koskaan ole ollut ja olen harrastanut monipuolisesti liikuntaa koko elämäni. Syön myös terveellisesti enkä tupakoi. Mieheni suorastaan jumaloi niitä ja on aina jumaloinut. Onnenpekka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset. Tämän linkin uskaltaa avata. Äitisi ei saa tietää, jos nopeasti vilkaiset.
Vierailija kirjoitti:
Olen 62v ja rintani (DD) edelleen yhtä pystyt ja ryhdikkäät kuin kolmekymppisenä. Ainoastaan kontillani ollessani sivuissa näkyy pientä juovaisuutta, jota ei nuorempana ollut. Kiloakaan ylipainoa ei koskaan ole ollut ja olen harrastanut monipuolisesti liikuntaa koko elämäni. Syön myös terveellisesti enkä tupakoi. Mieheni suorastaan jumaloi niitä ja on aina jumaloinut. Onnenpekka!
lääh puuh seksimummu
M19
Omat olivat isot, kiinteät, terhakat pallerot teini-iästä siihen asti kun olin imettänyt toista lasta monta vuotta. Kuin silikonit mutta ilman silikonia. Puolet kuukaudesta tissit turposivat vielä tavallista kuppikokoa yhden isommiksi ja ilmeisesti näky oli hoikan kuikelon varressa miesten mieleen.
Ongelmana itseni kannalta oli juuri tuo turvotus ja kiinteys. Rinnat olivat pari viikkoa putkeen niin kipeät että pienikin tärähdys sattui (kävelin esim portaita alas rintoja käsillä tukien ja urheillessa piti olla todella jämäkät liivit, kustannukset vuosien varrella urkkaliiveissä olivat valtavat) eikä mitään puristelua tai edes painokkaampaa silittelyä voinut kuvitella. Miehen kannalta siis ”katsoa saa muttei koskea” -tyyppinen setti.
Olivat myös ärhäkkään lämpimät ja kaikkea muuta kuin kivan oloiset, kuin olisi ollut kuumaa sementtiä ihoa alla.
Ovat edelleen isot ja melko kiinteähköt, selviän kevyesti kynätestistä, mutta 43 vuoden kypsässä iässä pahin pingotus on luojan kiitos helpottanut. Ennemmin nämä pehmeämmät ja vähemmän tsäpäkät kuin kipeät ja elämää hankaloittavat pallurat.
Sanoisin, että kaikki isot luomurinnat roikkuvat, ajan kanssa vielä enemmän. Mutta vauvat eivät siitä piittaa, ja niiden ruokkimiseenhan rinnat on tarkoitettu. Täysin pyöreä rinnanmuoto on itse asiassa luonnoton, ja siitä tunnstaaä silikonit. Ryhdikkäätkään luomurinnat eivät näytä siltä. Koko silikonibisnes on sairas ja vaarallinen, kaikista leikkauksista voi saada komplikaatioita, ja tässä laitetaan vieraita esineitä kehoon.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla mies, mutta hyvä yritys.
Vierailija kirjoitti:
Minulla nuorena pienet ja toivoin aina, että roikkuisivat hitusen. Nyt 50 v ja ovat e kokoa, eripariset ja toinen roikkuu.
Täällä melko sama, raskaus/imetysaikana D muutoin B. Nyt 50v eriparisuuden huomaa paremmin mutta aloitin punttiksen ja no huh huh! En muista nähneeni itseäni tällaisena kuin 17vnä ja saattaa olla ohimenevä ilmiö. Nyt on tuo sama E. Painoa on tullut 5kg lähiaikoina joten se selittänee tuon ja palautunee liiskaantuneeksi rusinaksi vielä ensi vuoden aikana jos saan painoa pois. Muuten on vain rusina :)
Mistä tunnistaa silikonirinnat?
Ne ei valu kainaloon makuuasennossa kuten luomut. Niin onhan ne aikuisten toimintaleffoissa paremman näköiset ilman muuta.
Olen kateellinen. Mulla vaan 80A.
On toki, miesten huijaaminen on ihan ok.