Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä on, että naisella on kiinteät, ryhdikkäät ja isot luomurinnat?

Vierailija
01.10.2021 |

1/100 vai ehkä 1/1000?

- Jeremias

Kommentit (115)

Vierailija
101/115 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei te yksinkertaiset. Ette pysty päättelemään naisen tissien todellista ulkonäköä, jos sillä on rintaliivit. Niillä voi tehdä kaikenlaisia juttuja ja sinne voi laittaa vaikka mitä lisätäytettä.

Jos mies tunkisi housuihinsa "lisätäytettä", niin naiset pilkkaisivat häntä. Naisille on itselleen kuitenkin ihan ok tunkea lisätäytettä tissiliiveihinsä?

On toki, miesten huijaaminen on ihan ok.

Vierailija
102/115 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tissit sais roikkua?

T. M

Vierailija
104/115 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei tissit sais roikkua?

T. M

Saa tissit roikkua. Naamakin saa roikkua. Ei ole kiellettyä.

t. N

Vierailija
105/115 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko nämä kiinteät ja ryhdikkäät?

https://thumb-p2.xhcdn.com/a/bWwOWjqwQhAoDCvFGo4low/000/270/227/832_100…

Eipä näitä linkkejä uskalla avata. Millaiset siel on?

Vierailija
106/115 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ainakaan avaa linkkiä. 

Vierailija
107/115 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 62v ja rintani (DD) edelleen yhtä pystyt ja ryhdikkäät kuin kolmekymppisenä. Ainoastaan kontillani ollessani sivuissa näkyy pientä juovaisuutta, jota ei nuorempana ollut. Kiloakaan ylipainoa ei koskaan ole ollut ja olen harrastanut monipuolisesti liikuntaa koko elämäni. Syön myös terveellisesti enkä tupakoi. Mieheni suorastaan jumaloi niitä ja on aina jumaloinut. Onnenpekka!

Vierailija
108/115 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset. Tämän linkin uskaltaa avata. Äitisi ei saa tietää, jos nopeasti vilkaiset.

https://i.redd.it/gm13zur9f3k71.jpg

Vierailija
109/115 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 62v ja rintani (DD) edelleen yhtä pystyt ja ryhdikkäät kuin kolmekymppisenä. Ainoastaan kontillani ollessani sivuissa näkyy pientä juovaisuutta, jota ei nuorempana ollut. Kiloakaan ylipainoa ei koskaan ole ollut ja olen harrastanut monipuolisesti liikuntaa koko elämäni. Syön myös terveellisesti enkä tupakoi. Mieheni suorastaan jumaloi niitä ja on aina jumaloinut. Onnenpekka!

lääh puuh seksimummu

M19

Vierailija
110/115 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat olivat isot, kiinteät, terhakat pallerot teini-iästä siihen asti kun olin imettänyt toista lasta monta vuotta. Kuin silikonit mutta ilman silikonia. Puolet kuukaudesta tissit turposivat vielä tavallista kuppikokoa yhden isommiksi ja ilmeisesti näky oli hoikan kuikelon varressa miesten mieleen.

Ongelmana itseni kannalta oli juuri tuo turvotus ja kiinteys. Rinnat olivat pari viikkoa putkeen niin kipeät että pienikin tärähdys sattui (kävelin esim portaita alas rintoja käsillä tukien ja urheillessa piti olla todella jämäkät liivit, kustannukset vuosien varrella urkkaliiveissä olivat valtavat) eikä mitään puristelua tai edes painokkaampaa silittelyä voinut kuvitella. Miehen kannalta siis ”katsoa saa muttei koskea” -tyyppinen setti.

Olivat myös ärhäkkään lämpimät ja kaikkea muuta kuin kivan oloiset, kuin olisi ollut kuumaa sementtiä ihoa alla.

Ovat edelleen isot ja melko kiinteähköt, selviän kevyesti kynätestistä, mutta 43 vuoden kypsässä iässä pahin pingotus on luojan kiitos helpottanut. Ennemmin nämä pehmeämmät ja vähemmän tsäpäkät kuin kipeät ja elämää hankaloittavat pallurat.

Vierailija
111/115 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että kaikki isot luomurinnat roikkuvat, ajan kanssa vielä enemmän. Mutta vauvat eivät siitä piittaa, ja niiden ruokkimiseenhan rinnat on tarkoitettu. Täysin pyöreä rinnanmuoto on itse asiassa luonnoton, ja siitä tunnstaaä silikonit. Ryhdikkäätkään luomurinnat eivät näytä siltä. Koko silikonibisnes on sairas ja vaarallinen, kaikista leikkauksista voi saada komplikaatioita, ja tässä laitetaan vieraita esineitä kehoon.

Vierailija
112/115 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla mies, mutta hyvä yritys.

Vierailija
113/115 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla nuorena pienet ja toivoin aina, että roikkuisivat hitusen. Nyt 50 v ja ovat e kokoa, eripariset ja toinen roikkuu.

Täällä melko sama, raskaus/imetysaikana D muutoin B. Nyt 50v eriparisuuden huomaa paremmin mutta aloitin punttiksen ja no huh huh! En muista nähneeni itseäni tällaisena kuin 17vnä ja saattaa olla ohimenevä ilmiö. Nyt on tuo sama E. Painoa on tullut 5kg lähiaikoina joten se selittänee tuon ja palautunee liiskaantuneeksi rusinaksi vielä ensi vuoden aikana jos saan painoa pois. Muuten on vain rusina :)

Vierailija
114/115 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tunnistaa silikonirinnat?

Ne ei valu kainaloon makuuasennossa kuten luomut. Niin onhan ne aikuisten toimintaleffoissa paremman näköiset ilman muuta.

Vierailija
115/115 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen. Mulla vaan 80A.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi