Kuinka yleistä on, että naisella on kiinteät, ryhdikkäät ja isot luomurinnat?
Kommentit (115)
Minulle kelpaisi huomattavan suurikokoiset hyvin riippuvat rinnat erityisesti. Ja saa olla suonikkaat ja raskausarpiset mielellään myös, kiitos!
Minä tiedän asiasta jotain kun olen nähnyt työni puolesta näitä enemmän kuin useimmat internetissä. Suomalaisilla naisilla on keskimäärin oikein hyvin muotoutuneet ja kauniit rinnat, eikä se roikkuminen ala välttämättä kuin vasta oikeasti vanhana. Koko vaihtelee ihan tasaisesti, on kaikenkokoisia eikä mikään koko korostu toista yleisempänä.
Minulla on kyllä pysynyt tähän asti samanlaisina. Tottakai hieman roikkuu, mutta kynätestissä ei kovin hyvin se kynä siellä pysy. Just ja just. Ja G kuppi on.
Vierailija kirjoitti:
Mutta missä on ne painovoimaa uhmaavat miehet, joilla on isot ja kiinteät kivekset? Mitkä eivät roiku edes vanhana?
On niitä paljonkin, kaikkien pussit eivät ole niin isot että roikkuisivat kovin paljoa vaikka itse kivekset olisivatkin isokokoiset.
Kuinka yleistä on että miehellä on kiinteät rinnat ?????
Fiksu mies tietenkin tööttää utarettaa liivin alta ennen asian eteenpäin vientiä.
Vierailija kirjoitti:
On olemassa sellainen asia kuin painovoima.
Isot ja ryhdikkäät on harvinainen, mutta ei mahdoton yhdistelmä.
Painovoima on pienempi Aasiassa.
Mitkä nyt on sitten isot? Minulla 60H, mutta eihän ne vielä mitkään jalkapallot ole, samaa kokoa kuin vaikka 80D. Ympärys mulla vaan pieni, kun olen sen verran siro. Joten vartaloon nähden ne on kyllä isot. Mutta ei roiku.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä nyt on sitten isot? Minulla 60H, mutta eihän ne vielä mitkään jalkapallot ole, samaa kokoa kuin vaikka 80D. Ympärys mulla vaan pieni, kun olen sen verran siro. Joten vartaloon nähden ne on kyllä isot. Mutta ei roiku.
Voisitko laittaa kuvan niistä? 😍😍😍 Jos et tänne niin sitten yliksen tissikuvalankaan.
Rinnat ovat rasvaa, ei silikonia. Rasva roikkuu kuten läskikin roikkuu. Vain silikonirinnat on "terhakkaat" jos puhutaan sillä mitä nykyaikana tarkoitetaan isoilla rinnoilla.
Vaimon rinnat uhmaavat itsepäisesti painovoimaa edelleen 40+ vuoden ja parin lapsen jälkeen. 1 miljoonasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko laittaa kuvan niistä? 😍😍😍 Jos et tänne niin sitten yliksen tissikuvalankaan.
| | | |
| | | |
• •
Vierailija kirjoitti:
Rinnat ovat rasvaa, ei silikonia. Rasva roikkuu kuten läskikin roikkuu. Vain silikonirinnat on "terhakkaat" jos puhutaan sillä mitä nykyaikana tarkoitetaan isoilla rinnoilla.
Rinnat koostuvat lähinnä rasvakudoksesta, rauhaskudoksesta ja sidekudoksesta. Ei pelkästään rasvasta. Mm. tämän takia niiden ryhdikkyydellä on eroja.
Kuinka yleistä on kiinteä, ryhdikäs ja sopivan kokoinen luomupenis?
Uliksella halveerataan ja huoritellaannaisia jatkuvalla syötöllä ja jotkut vielä käyvät laittamassa runkkumateriaalia sinne, ei voi ymmärtää.
Riippuu maasta :D
Esim englannissa taitaa naisilla olla aika isot rinnat luonnostaan, mutta onhan niitä joillain. :) etenkin nuorilla joilla isot rinnat.
En ole nähnyt koko ikänäni oikeasti suuria luomurintoja, jotka olisi ryhdikkäät. Ei edes teineillä. Aina ovat ilman liivejä olleet roikkuvat ja raskaan näköiset. Itselläni oli vielä kolmekymppisenäkin AA-kupit ja kärsin siitä, mutta jos olisi pitänyt valita näkemieni suurien rintojen ja omien olemattomien välillä, olisin kuitenkin ottanut mieluummin omani. Ne painat riippurinnat näytti vaivalloisilta enkä halunnut edes kuvitella, mitä niille tapahtuu iän myötä. Minä sentään pystyin nukkumaan mahallani, juoksemaan ja hyppimään ongelmitta, niska- ja hartiakivuista puhumattakaan.
On niitä. Silikonit erottaa siitä että on kuin transulla tennispallot. Hassut.
Vierailija kirjoitti:
Meillä periytyy äidin puolelta suvussa hoikka tiimalasivartalo ja isot rinnat.
Kyllä ne nuorena ovat kiinteät, mutta eivät sojota pystyssä eivätkä sijaitse leivoksen näköisinä heti solisluiden alla niinkuin silikonit.
Ja iän mukana pehmenevät ja laskeutuvat. Koska ovat luonnollista kudosta.
Kyllä minulla sojottivat, kunnes täytin 41 v. Olivat tarjottimella törröllään kuin olisi tiukalla korsetilla nyöritetty varta vasten tarjolle. Nyt voi etsiä alempaa.
Mutta missä on ne painovoimaa uhmaavat miehet, joilla on isot ja kiinteät kivekset? Mitkä eivät roiku edes vanhana?