Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä on, että naisella on kiinteät, ryhdikkäät ja isot luomurinnat?

Vierailija
01.10.2021 |

1/100 vai ehkä 1/1000?

- Jeremias

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä nyt on sitten isot? Minulla 60H, mutta eihän ne vielä mitkään jalkapallot ole, samaa kokoa kuin vaikka 80D. Ympärys mulla vaan pieni, kun olen sen verran siro. Joten vartaloon nähden ne on kyllä isot. Mutta ei roiku.

Niin, tuotahan ei monet miehet ymmärrä, että kuppikoko ei välttämättä kerro kaikkea. Omatkaan rinnat ei niin valtavat ole vaikka kuppikoko on G. Isokokoisen naisen D kuppikin on isompi kooltaan.

Eikä monet naisetkaan tajua. Mä käytän J-kuppia ja mun tissit EI ole mitkään jalkapallon kokoiset jättirinnat.

Ja jalkapalloa pienemmätkö ei muka ole suuret rinnat? Ei hitto 🤦‍♀️

Vierailija
82/115 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä nyt on sitten isot? Minulla 60H, mutta eihän ne vielä mitkään jalkapallot ole, samaa kokoa kuin vaikka 80D. Ympärys mulla vaan pieni, kun olen sen verran siro. Joten vartaloon nähden ne on kyllä isot. Mutta ei roiku.

Niin, tuotahan ei monet miehet ymmärrä, että kuppikoko ei välttämättä kerro kaikkea. Omatkaan rinnat ei niin valtavat ole vaikka kuppikoko on G. Isokokoisen naisen D kuppikin on isompi kooltaan.

Eikä monet naisetkaan tajua. Mä käytän J-kuppia ja mun tissit EI ole mitkään jalkapallon kokoiset jättirinnat.

Niinkö sanoin? Pointti oli, että J-kupin suurin osa kuvittelee olevan jalkapallon kokoiset jättirinnat.

🤦‍♀️ itsellesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö sanoin? Pointti oli, että J-kupin suurin osa kuvittelee olevan jalkapallon kokoiset jättirinnat.

🤦‍♀️ itsellesi

Joo ihan varmaan kuvittelee. 🤣

Vierailija
84/115 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te yksinkertaiset. Ette pysty päättelemään naisen tissien todellista ulkonäköä, jos sillä on rintaliivit. Niillä voi tehdä kaikenlaisia juttuja ja sinne voi laittaa vaikka mitä lisätäytettä.

Vierailija
85/115 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että miehiä hirveästi kiinnostaa, kuinka isolta se rinta näyttää irtileikattuna, vaan juurikin suhteessa siihen naisen omaan kehoon. 60H on hoikka nainen valtavilla rinnoilla, vaikka ne samat rinnat näyttäisikin pienemmiltä 100 kiloisen emännän rintakehään kiinnitettyinä.

Tämä. Mitä merkitystä sillä absoluuttisella koolla muka on? "Joo ei mun 60G kuppi näyttäis miltään jabba the huttin rintakehään kiinnitettynä" Entä sitten? Siron naisen rinnassa se kuitenkin näyttää suurelta.

T. Itsekin nainen

Vierailija
86/115 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤦‍♀️ itsellesi

No sehän on vaan sitten positiivista jos ei kuvittele :)

Ihmiset on ilmeisesti tulleet tietoisemmiksi miltä tissiliivien koot näyttää oikeasti eikä luule että kuppikoot A-D on sama asia kuin S-XL.

Vierailija
87/115 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä luomut roikkuu ilman liivejä vyötäröllä ja niillä voi läpsytellä itseään selkään kun nostaa kädet ylös ja kiepsahtelee. Sitä kutsutaan eksoottiseksi tanssiksi.

Ei, ei roiku mullakaan. DD kokoa ja 50+ ikää.

Vierailija
88/115 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi saanut kysyä.

Vierailija
89/115 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi saanut kysyä.

Näemmä sadat mammat loukkaantuivat. Toisaalta mistäpä herkkänahkaiset ja heikkoitsetuntoiset naiset eivät loukkaantuisi.

Vierailija
90/115 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä luomut roikkuu ilman liivejä vyötäröllä ja niillä voi läpsytellä itseään selkään kun nostaa kädet ylös ja kiepsahtelee. Sitä kutsutaan eksoottiseksi tanssiksi.

Tässä on oikeaa perjantaitunnelmaa! Rinnoissa läpsähti! :D

Vierailija
91/115 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤦‍♀️ itsellesi

J= jalkapallo-kuppi

Vierailija
92/115 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut riipparimalli aina, mutta eivät ne nyt vähän alle nelikymppisenä 85H-koossakaan vyötäröllä roiku...

Vierailija
93/115 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut riipparimalli aina, mutta eivät ne nyt vähän alle nelikymppisenä 85H-koossakaan vyötäröllä roiku...

Ooooh!

Vierailija
94/115 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo kovin isot kait. 70E. Ei roiku yhtään yhtään. Ikää 40. Yksi lapsi imetetty…

Vierailija
95/115 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele isot?

Rinnanympärys rintojen kohdalta yli 20 cm enemmän kuin rintojen alapuolelta.

Hmm… eli koko alta 70 cm ja päältä 98 cm olisi siis iso? Se on 70DD ja ei se ei ole iso. Mahtuu just käteen. Ja ei roiku.

Vierailija
96/115 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman laskeutuneet isot rinnatkin ovat oikein ihanat. Rintojen ns. täyteläisyys on minusta ryhdikkyyttä kauniimpaa.

Joo, olen samaa mieltä, minulla on tämmöiset. 😊 Aivan hanurista, että meidän naisten muka pitäisi milloin mitäkin kehon osaa hävetä. Tissit on hyvät, on ne sitten pienet, keskikokoiset, isot, kiinteät, riippuvat tai leikattu pois. Samoin koko keho, kaikenlaisena hyvä.

Minulla on viisikymppisenä oikein nätit, pehmeät ja juuri tämmöiset aavistuksen laskeutuneet rinnat ja psksut ja pitkät hiukset. Ja olen ihana nainen. ❤️ Niinkuin jokaikinen muukin nainen.

Vierailija
97/115 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
98/115 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on kohta täynnä maitua :3

https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/image/policy:1.754970:1575876325/im…

Onko Katri tiineenä?

Vierailija
99/115 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

60+ on ikää, liivikoko 75G. Harrastan uintia 2 x viikossa. Eihän ne ihan yhtä kiinteät ole, kuin nuorena, mutta koosta huolimatta hyvät ja pyöreät on vielä. Eikä todellakaan roiku. Tällaiset sattuu olemaan, eikä sille mitään voi, ehkä tuo uinti on auttanut, ei voi tietää.

Vierailija
100/115 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei te yksinkertaiset. Ette pysty päättelemään naisen tissien todellista ulkonäköä, jos sillä on rintaliivit. Niillä voi tehdä kaikenlaisia juttuja ja sinne voi laittaa vaikka mitä lisätäytettä.

Jos mies tunkisi housuihinsa "lisätäytettä", niin naiset pilkkaisivat häntä. Naisille on itselleen kuitenkin ihan ok tunkea lisätäytettä tissiliiveihinsä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi