LA elokuussa 2015
Onkos tänne puolelle eksynyt vielä ketään muuta? Viikon haamuilun jälkeen päätin aamulla tehdä digin. Sieltä pamahtikin raskaana 1-2! <3 Kierrosta mulla ei kuitenkaan ole hajua sillä esikoisen synnytyksen jälkeen ei ole normaalia kiertoa ollut. Vain kemiallinen raskaus viime kuussa. Oletan LA:n olevan elokuun alussa. Oi tätä onnen määrää!!!
Kommentit (202)
Meillä on vasta rv 3+5, mutta aiomme kertoa tapaninpäivänä kun näemme molempien vanhemmat. On se vaan niin hieno lahja. :) Viivat ovat vahvistuneet tosi paljon ja meillä on siksi luottavainen olo näin kahden kemiallisen jälkeenkin. Joo, onhan vielä 15 % keskenmenoriski mutta sittenpähän saamme tukea, jos se tapahtuu.
niin että kelle se kaveripyyntö facessa??
Räpätin: Itse kerroin äidille, tämän miehelle ja pikkusiskolle melkein heti plussan jälkeen. Olen saanut jo tähän mennessä tukea sietä suunnalta pelkoihini ja muutenkin :) Oli ajatuksissa kertoa isän puolelle jouluna, mutta senverran ruskea vuoto on minua säikäyttänyt tämän viikon alussa, etten tiedä uskallanko sittenkään vielä kertoa. Ihan hirveetä odotella, mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään. Ei ole vielä tarpeeksi viikkoja varhaisultraan, ja siihen että syke vielä näkyisi. Pitäisi jaksaa odotella uudenvuoden viikolle saakka tässä epätietoiseuudessa.
Moi, täälläkin olisi yksi juuri plussannut pelosta vapiseva ja toiveikas tuleva äiti. Yritystä takana enemmän ja vähemmän aktiivisesti pari vuotta. Eka plussa, joten välillä tekee mieli hyppiä riemusta ja toisinaan piiloutua sängyn alle kuplamuoviin pakattuna seuraavaksi yhdeksäksi kuukaudeksi. :D
Hemsku rv 5+0/4+4, riippuu mistä laskee
Minäkin liittyisin mukaan. Plussa näkyi selvästi aamun testissä ja la olisi 30.8. Ja kolmatta odotellaan :)
Ja haluaisin myös mukaan suljettuun ryhmään.
Täällä kans yks joka pari päivää sit plussasi! LA ois 26.8. ja toista odottelen, poika nyt 10kk :)
Minä laitoin kans pyyntöä suljettuun ryhmään, mutta enemmän kiinnostaisi miten fb olevaan ryhmään pääsee mukaan?
Mulperitoffee: Mieleni tekisikin kovasti kertoa, yritystä on puolisentoista vuotta takana ja nyt (ensimmäinen?) raskaus, jonka sain testillä kiinni :)
Pitää katsoa, miltä tilanne näyttöö jouluna ;)
Räpätin rv 6+5
Onko muuten fridayta näkynyt? Ei ole vieläkään mennyt pyyntö läpi liittyä siihen suljettuun ryhmään.. Kovasti kuumottelisi päästä jo kertomaan omia tuntemuksia poissa kaikkien silmiltä..:)
Itsekin haluaisin jo kovasti päästä jakamaan tuntojani samassa vaiheessa raskautta olevien kanssa! Kurjaa jos ryhmän ylläpitäjä ei ole nyt ollut paikalla...
Meillä nyt rv 3+6 ovulaatiosta laskettuna.
Heippa kaikille ja ONNEA kovasti elokuisille! Itse oon tätä hetken seurannut ja nyt uskaltaudun mukaan, sillä edellisen kerran näillä huudeilla " notkunut" tossa reilut 10v sitten, mulla siis isommat lapset jo koulussa 4/6 luokilla ja nyt masussa pieni ihme uuden elämän ja uuden puolison myötä.
Tällä vkolla plussasin ja La ois tossa 25.8 huudeilla, tammikuussa varmistuu neuvolassa tarkemmin, koska minulta vasta poistettu kierukka ja aikalailla samantien tuli iloisia uutisia meille :) Huh, on tää taas jännää aikaa. Aiotteko kertoa joulun aikaan asiasta jo muille? Meillä ois tarkoitus kertoa molempien vanhemmille koska heitä face to face nähdään, mutta omille lapsilleni en ihan vielä uskalla kertoo, koska se jälkeen tietää varmasti kaikki :)
Me ajateltiin pitää ihan omana tietona asia ainakin tammikuun loppupuolelle, jolloin olisi eka neuvola ja ultra. Parhaalle ystävälläni ainoastaan kerroin. Meillä miehen vanhemmat sen verran hartaasti odottaa ensimmäistä lastenlastaan, että parempi kertoa vasta kun on jonkinlainen varmuus että tuolla kohdussa oikeasti on elinkelpoinen otus.
Olispas kiva kun pääsis tuonne suljettuun, olis mukavampi siellä kirjotella. :)
Noh, lähtipäs hätäseen. Mäkin plussasin eilen (esikoinen 6kk). Tahtoisin kans facebook-ryhmään, mut en ehkä ihan vielä. Niin onko sinne mahdollista päästä sitten myöhemmin vielä? Vaikka sitten, kun saa kunnolla tietää onko vai ei.
Jos ryhmään ei ala kuulua pääsyä, entä jos perustetaan uusi? Minä ainakin haluaisin etenkin fb ryhmään jakamaan tuntemuksia samassa tilanteissa olevien kanssa :)
Suviiu oon samaa mieltä. Musta on muutenkin hölmöä, että perustetaan ryhmä heti kuun alussa ja siihen pääsee mukaan vaan ne, jotka plussaa samoihin aikoihin, kun ryhmä perustetaan. Sitten, kun itse plussaa niin, että laskettuaika olisi kuun lopussa ja haluaisi ryhmään mukaan, niin sitten ei enää pääse, kun ryhmä on muka jo "täynnä". Sitten niillä kaikilla ryhmäläisillä on laskettuaika kuun alussa. Näin on ollut monesti. Kaveri ei päässyt viime heinäkuussa heinäkuun fb-ryhmään, kun ryhmä oli suljettu, eivätkä halunneet uusia. Ryhmässä oli tyyliin jotain 30 hlöä ja kaikilla laskettuaika heinäkuun alussa. No joo en nyt tiedä mikä heinäkuun ryhmä. Niitä on varmaan useampia..
Täällä ilmoittautuisi mukaan uusi elokuunmamma! :) Näillä näkymin LA 15.8 eli huomenna alkaisin sitten taas uusi viikko 6+0 :)
Tein uuden fb-ryhmän kaikille halukkaille! :) https://www.facebook.com/suvi.laakkonen.9, lisätkää kaveriksi niin lisäilen sitä mukaa ryhmään!
Oho, ei onnistunutkaan noin! Mutta siis Suvi Laakkonen (Nurmes) lisäämällä kaveriksi pystyn lisäämään sitten ryhmään :)
Näillä viikoilla ei vielä uskalla facen ryhmään, mutta jos perustetaan tänne uusi elokuisten ryhmä, millä olisi kaksi tai kolme ylläpitäjää, että väkeä pääsee paremmin ryhmään?(= Mie voin tehdä toisen ryhmän vaikka heti! :)
Räpärin rv 6+6
Pakko ensikertalaisena kysellä, että kuinka pitkään työ ootte viivytelly sukulaisille (eli lähinnä sisaruksille, sekä omille vanhemmille) vauvauutisen kertomista? Tässä arvon uskaltaisko jo jouluna kertoa, silloin ois viikkoja 7+4, jos kaikki menee hyvin..:)
Räpätin rv 6+4