LA elokuussa 2015
Onkos tänne puolelle eksynyt vielä ketään muuta? Viikon haamuilun jälkeen päätin aamulla tehdä digin. Sieltä pamahtikin raskaana 1-2! <3 Kierrosta mulla ei kuitenkaan ole hajua sillä esikoisen synnytyksen jälkeen ei ole normaalia kiertoa ollut. Vain kemiallinen raskaus viime kuussa. Oletan LA:n olevan elokuun alussa. Oi tätä onnen määrää!!!
Kommentit (202)
Täällä tehty jo neljä testiä ja kaikista voimistuva plussa :) Perjantainen testi ja tämän aamuinen olivat jo sen verran selkeitä, että pakko se on kai todeksi uskoa :) LA laskurin mukaan 20.8.... Neuvolaan ajattelin soittaa vasta ensi viikolla. Liittymispyyntö laitettu!
Hei mitenkäs teidän suljettuun yhteisöön pääsis? minulla olis LA 2.8
Hei! vieläkö mukaan mahtuu? Plussa tullut eilen aamulla digitestiin (raskaana 1-2), haamuja jonkiverran jo aikaisemmin, mutta en niihin uskaltanut luottaa. Joten täällä olisi LA 22.8 laskurin mukaan. Meillä toinen tulossa, esikoinen 2v.
Lueskelin ketjun läpi tarkemmin ja minäkin voisin liittyä sinne suljettuun ryhmään jos vaan mukaan vielä mahtuu...?
Minä tein raskaustestin 12.12.2014 ja posiitivastaha se näytti, toista odotan.. =) laskettuaika olisi 16.8.2015 toivottavasti ;)
Täällä myös yksi, jolla masussa pieni ihme. Tein positiivisen testin 5.12. Esikoinen tulossa ja totisesti toivon ja rukoilen, että pysyy mukana. On enemmän kuin toivottu raskaus. Nyt menossa RV 6+1 ja LA olisi elokuun 15. Eka neuvola varattu tammikuun alkuun. On tämä kyllä niin jännittävää aikaa! Onnea kaikille plussanneille!
Friday: odottelen edelleen ryhmään pääsyä :( tai ainakaan mulla ei näy että mua olis hyväksytty vai enkö osaa käyttää tätä?!
Terv. "Kuumeinen" mukaan pääsyn odottelija
Sama täällä Friday. Oon painanu liity -nappia. Pitääkö jotain muuta tehdä?
Hei ilmoittaudun mukaan suljettuun ryhmään. LA olis joskus elokuun loppupuolella en ihan ole varma kierrosta.
Pyyntö lähetetty suljettuun ryhmään myös!
KIUKKUNEN rv 7+2 LA 2.8
Friday: Miekin laitoin pyyntöä ryhmää kohti!
Räpätin
Haluaisin päästä ryhmään. Kerroinkin tossa jo tarinani..
Laitoin myös pyynnön ryhmään pääsystä. Kamalan epävarma ja hieman pelokaskin olo. Tuki olisi tarpeen :)
Tervetuloa ja onnea vain kaikille uusillekin :) ryhmässäkin on ollut aika hiljaista, ja Friday ei tieten ole ollut palstoilla muutamaan päivään. Varmasti hän hyväksyy pyyntönne suljettuun ryhmään lähiaikoina :) ja tokihan täälläkin puolella voi kirjoitella.
Hei!
Täällä myös yksi eilen plussanut, joka toivoisi kovasti pääsyä ryhmään mukaan? :)
Hei kaikille! Uusi kyselee, pääseekö vielä tuonne Facen ryhmään mukaan? En onnistunut haulla löytämään ketään nimeltä Tia Elokuu... :( Ja onko täällä ketään, jolla on jo muutama tai useampi lapsi? Mä odotan kolmatta, joten eniten olisi kiva höpötellä ja saada vertaistukea sellaisilta, jotka myös odottavat kolmatta tai neljättä tai ties kuinka monetta. :)
Hei, laitoin pyynnön suljettuun ryhmään. Ensimmäistä odotetaan. Facebookista en löytänyt Tia Elokuuta, miten pääsen siihen ryhmään?
Heippa,
täälläkin yksi tuleva mamma, laittanutkin olen jo liittymispyyntöä tuonne suljettuun ryhmään. Toivottavasti mahtuu mukaan. Vaikuttaa olevan iso porukka, kenen kanssa jakaa ajatuksia. Suunnilleen samassa tahdissa mennään :)
Laitoin nyt liittymispyynnön tuonne suljettuun ryhmään. Tarkennetaan, että meille siis kolmas tulossa, LA lienee 16.8. Tarkentunee ekassa neuvolassa loppiaisen jälkeen. Miten sinne asti malttaa odottaa! :)
Jos joku tietää jonkun FB-ryhmänkin, niin sinnekin mieluusti liittyisin! Siellä tulee kuitenkin useammin käytyä ja on tuttu "käyttöliittymä". Nää Vauvan sivut tuntuu uudelle vähän sekavilta...
Täälläkin olisi yks joka haluaisi sinne suljettuun ryhmään. Löytyykö ryhmää jos ei lisää tätä profiilia ensin kaveriksi? Lisäsin Tia Elokuun kaveriksi. Nyt odotellaan et pääsis ryhmään. :) täällä la olisi n. 11.8. Eka neuvola jo varattu. Meni vasta 12.1.2015. :(