LA elokuussa 2015
Onkos tänne puolelle eksynyt vielä ketään muuta? Viikon haamuilun jälkeen päätin aamulla tehdä digin. Sieltä pamahtikin raskaana 1-2! <3 Kierrosta mulla ei kuitenkaan ole hajua sillä esikoisen synnytyksen jälkeen ei ole normaalia kiertoa ollut. Vain kemiallinen raskaus viime kuussa. Oletan LA:n olevan elokuun alussa. Oi tätä onnen määrää!!!
Kommentit (202)
Jep, olisin kyllä tullut siihen ensimmäiseen ryhmään mutta kun ei hyväksytä. Ja ilmeisesti jotkut ovat laittaneet pyyntöä jo viikko sitten eikä ole päästetty ryhmään? Ilmeisesti ryhmässä on ajateltu että porukkaa on jo tarpeeksi :( Mutta meillä on nyt uusi ryhmä, tervetuloa sinne kaikki!
Olen itsekun kaittanut aikoja sitten LA-elokuuss ryhnään pyynnön, muttei ole jostain syystä lisätty. Jos sitten tähän toiseen ryhmään pääsisin? Elokuiset 2015 siis :)
Jep, itsekin laitoin jo viikko sitten pyynnön ensimmäiseen elokuun ryhmään, muttei ole tullut hyväksyntää. Vähän kummallista... Mutta kiva että luotiin tuo uusi :)
[quote author="nappuset" time="20.12.2014 klo 20:42"]
Hei! Mulla ois laskettuaika 14.8.15! :) Mitenkä tohon fb ryhmään siis löytää? Tai pääsee liittymään? Yritin ettiä mut en tiiä sitten mistä jäi kiinni. Älystä vai taidosta:D
[/quote]
Lisää minut kaveriksi (Suvi Laakkonen, paikkakunnalta Nurmes (on siis useampia Suvi Laakkosia mutta yksi Nurmeksesta :D)) niin minä lisään sitten ryhmään.
Ryhmä on salainen, eli sitä ei edes hakemalla fb-voi etsiä, se näkyy vain ihmisille ketkä siihen on hyväksytty, eli kukaan ulkopuolinen ei voi nähdä mitään koko ryhmään liittyvää - ei edes sen olemassa oloa :)
Mäkään en tainnu siihen ekaan ryhmään sitten sopia. Laitoin räpätin pyyntöä uuteen :)
ja suvia taidan myös fb n kautta lähestyä :D
Mäkin laitoin pyynnön uuteen elokuiset ryhmään, kun viikkoon ei oo vanhaan hyväksytty. Toivottavasti tänne uuteen pääsis.
Juu, teidätkin on lisätty Neeeeuska ja Elomamma88 :) Suviiu tai Hormonihirviö oli jo ehtinyt teidät lisätä aiemmin :) Meillä on siis kolme yp:tä tuossa Elokuiset 2015 <3 -ryhmässä (ainakin nyt aluksi, katsotaan riittääkö se) niin saa useammin lisäiltyä väkeä, itse kun ei kuitenkaan koko aikaa ehdi koneella päivystämään :)
Tervetuloa! :)
Lisäisittekö myös mut kaveriksi "pikkutipu"? 21.8. laskettu aika ;)
Kokeilin molempiin ryhmiin liittymistä!
Tääkin tahtois mukaan ees johonkin ryhmään, laitoin pyynnön molempiin :) Muksaa ja rauhallista joulunaikaa kaikille !
Pikkutipu ja sisu armas lisätty! :)
Täällä myös toiveena päästä johonkin ryhmään :) Eilen tein plussatestin ja laskettu aika ehkä 24-27.8 välillä...Jännittää...huomenna soittoa neuvolaan :)
Täällä plussattu muutama päivä sitten. Laitoin pyynnön tuohon uuteen suljettuun ryhmään..
Minniih ja Elba84, lisäsin teidätkin :)
Heips, palalilin lomilta ja hyväksyin kaikki halukkaat tuohon Laskettu aika elokuussa 2015 - ryhmään. Meitä on kuitenkin niin monta että varmasti riittää jäseniä kahteen eri ryhmäänkin, eikös vaan? :)
Friday.
kysymys kuuluukin, että miksi pitää jaotella ryhmä kahtia eikä voi olla vain yksi ryhmä? Kummallista. Minä laitan Suville kaveripyynnön naamakirjassa, niin liityn siihen uudempaan ryhmään :)
noniin neuvokaapas nyt siis kelle pitää laittaa kaveripyyntö ja missä täälläkö facessa vai missä? pikkusen että on vaikeaa täällä tämä homma..
nonii nyt oon tänne ryhmään laittanu kaveripyynnön ja suville fb:hen
Moikka, liityn myös porukkaan. Tällä hetkellä la on 28.8., saas nähdä siirtyykö vielä suuntaan tai toiseen ultran yhteydessä :) Laitoin Suville kaveripyynnön fb:n, toivottavasti mahtuisin vielä ryhmään!
Kysyisinpä vielä kuinka täällä olevaan salaiseen ryhmään pääsee :)
Kaziska: Itsestäkin ihan tosi harmillista, että ryhmiä on nyt kaksi, mutta enemmän harmitti se, kun ei tuohon edelliseen ryhmään hyväksytty vaikka täällä oli kirjoitellut, pistänyt pyynnöt ja huudellut useampaan kertaan ryhmään hyväksymisestä..:(
Hyväksyin taas äsken Elokuiset 2015 <3 ryhmään kaikki pyynnön laittaneet :)