LA elokuussa 2015
Onkos tänne puolelle eksynyt vielä ketään muuta? Viikon haamuilun jälkeen päätin aamulla tehdä digin. Sieltä pamahtikin raskaana 1-2! <3 Kierrosta mulla ei kuitenkaan ole hajua sillä esikoisen synnytyksen jälkeen ei ole normaalia kiertoa ollut. Vain kemiallinen raskaus viime kuussa. Oletan LA:n olevan elokuun alussa. Oi tätä onnen määrää!!!
Kommentit (202)
Räpätin, liityin tuohon uuteen elokuiset -ryhmään, hyväksyntää odotellaan! Varmaan odottelen muutaman viikon ja sitten tulen myös tähän uuteen fb-ryhmään!
4+0, jee viides viikko käynnistyi! :D
Juu, koetan ensimmäiset päivät pyöriä hartaammin päivystämässä, kunnes saadaan useampi yp ryhmään hyväksymään lisää väkeä :) Jos pyytää saan, niin huudelkaa täällä, että tajuan hyväksyä teidät :) Suviiu ja Hormonihirviö, teidät onkin jo hyväksytty :)
Liityn ehdottomasti johonkin ryhmään, mutta ehkä vasta myöhemmin, muutaman viikon päästä esim. Sitä ennen voisin kirjoitella täällä. Onko tuo Suvi Laakkosen fb-ryhmä nyt sama, kun tuo Räpättimen luoma ryhmä??
Neppa: Suvin ryhmä on facessa, tuo miun ryhmä löytyy tältä sivulta tuolta yläpalkista ryhmät osiosta, eli samoilla tunnuksilla pääset liittymään =)
Liityin tuonne uusiin elokuisiin! :) Onko kellään muulla univaikeuksia ollut raskausaikana? Ite nukahdan ihan hyvin mutta heräilen koko yön..
Liityin myös uuteen ryhmään :) Ihmettelin hieman miksi tuohon aiempaan ei hyväksyntää ole tullut, mutta jäsenmäärä ryhmässä on noussut... Onko siellä joku seula kuka kelpaa? :D
Hemsku: Itselläni on myös ollut univaikeuksia, viime yönä heräsin useaan otteeseen, vesssassa joutuu käymään myös yöllä ja muutaman kerran nälkä on herättänyt syömään banaanin :)
Onko tuo face ryhmä salattu? Tai niin ettei näy muille facebook kavereille?
Kyllä sinne ryhmään pääsee kaikki halukkaat. Ylläpitäjä ei varmaan päivystä vaan koneella koko aika ja hyväksyy kyllä.teidät kunhan huomaa, että olette laittaneet pyynnön :)
Facebook ryhmä on salattu, eli ei näy edes haussa muille kuin niille ketkä hyväksytty :)
Olen laittanut liittymispyynnön molempiin elokuisten ryhmään
KIUKKUNEN 7+6 LA 2.8
Nyt on taas kaikki hyväksytty =) Sen huomasin, että nimet tulevat suoraan jäsenlistaan aakkosjärjestyksessä, se voi tuolla toisessa ryhmässä vaikeuttaa hyväksyntää..? :)
Tervetuloa kaikille! :)
Heip! Uusi tuleva äiti on laittanut kans pyynnön ryhmään :)
Hei! Laitoin jokunen aika sitten pyynnön ryhmään, mutta ei ole vielä tullut hyväksymistä? Teinköhän sen oikein? Laitoin uuden pyynnön, jos nyt onnaisi ;) Täällä la myös elokuussa.
Nyt on kaikki tähän asti hyväksytty :)
Onpa todella harmillista, että elokuiset on jakautunut kahtia. Mä en jaksa kahta ryhmää seurata millään. :(
Oltaisiin mielellään haluttu mukaan tuohon ensimmäiseen ryhmään vaan kun ei hyväksytä.
Hei! Mulla ois laskettuaika 14.8.15! :) Mitenkä tohon fb ryhmään siis löytää? Tai pääsee liittymään? Yritin ettiä mut en tiiä sitten mistä jäi kiinni. Älystä vai taidosta:D
Hei mä haluan kans edes yhteen ryhmään!! Just plussaamassa ja LA on nyt tän tokan lapsen kohdalla 30.08.2014 niin että ehtisin mukaan! :D sosiaalinen luonne kaipaa tukea! Esikoisen ryhmä oli myös huippu! En löytänyt sitä jota piti pyytää kaveriksi että pääsee ryhmään!
Mää löysinki täältä sen ryhmän, hohhoijaa että olinki hölmö ku kesti noin kauan. Pyyntö laitettu:) Toi fb-ryhmä vielä kiinnostais kanssa. Tosin haluisin pitää vielä salassa kaikilta fb-kavereilta nii eikai se mun liittyminen siihen ryhmään näy kaikille? En tiiä miten se homma tuolla menee.
Laitoin SUVIUU just kaveripyyntöä fb.ssä ;D harmi kun nää ryhmät suljetaan niin ajoissa niin loppupää kuusta ei pääse mukaan :( ite ainakin niin tykkäsin esikoisen ryhmästä ja vieläkin ja ois taas kiva saada kiva ryhmä kokoon :D ku muutenkin olen niin aktiivinen facettaja!
Nyt löytyy Elokuiset 2015 <3 -ryhmä täältä vauva.fi -sivuilta, johon pääsee liittymään! Tervetuloa! :)