Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LA elokuussa 2015

24.11.2014 |

Onkos tänne puolelle eksynyt vielä ketään muuta? Viikon haamuilun jälkeen päätin aamulla tehdä digin. Sieltä pamahtikin raskaana 1-2! <3 Kierrosta mulla ei kuitenkaan ole hajua sillä esikoisen synnytyksen jälkeen ei ole normaalia kiertoa ollut. Vain kemiallinen raskaus viime kuussa. Oletan LA:n olevan elokuun alussa. Oi tätä onnen määrää!!! 

Kommentit (202)

1/202 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plop! Minä huomenna tänne virallisesti liityn, pakko vain jo nyt tulla helmeilee <3
LA olis 2.8. Ihanaa Oi ihanan ihanaa!
Tää voiko olla totta!!!?

2/202 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeeeee Kiukkunen! :) Kyllä tää näyttäis olevan totta. Tänään taas aamulla piti testata tuleeko vielä viivaa vai eikö. Varasin eilen jo varhaisultran 16.12. kääk! Eka neuvolakin on jo 17.12.! Nyt pitäisi kolme viikkoa jaksaa odottaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/202 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Mä kans varovasti täällä! Laskurin mukaan LA ois heinäkuun viimeinen, mutta suosiolla tuun tänne :). Eilen näytti digi 2-3. Kovasti jännittää, miten tässä käy. Kesällä sain keskenmenon viikolla 12, keskeytynyt keskemeno.

Kunpa kaikki menis hyvin!

4/202 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips! Mä kanssa kallistun melkein elokuun puolelle LA 28.7 mutta hoitajaki sano että todennäköisesti olis elokuun eka päivä :)) tällä hetkellä Rv 5+0 !
Eka varhais ultra on rv. 7+3 yksityisessä neuvolassa , mua jänskättää iihan sikana ! Tuleva vauva ja raskaus pyörii 24/7 päässä eikä töitä meinaa mitää tulla :D onneks vielä ei oo pahoinvointia tullu muutaku älytön ruokahalun lisääntyminen ja vessassa juokseminen :D

5/202 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

** töistä ... kännykällä...

6/202 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee lisää porukkaa! :) 

Onkos kukaan löytänyt vielä Facesta elokuista ryhmää? Oon ite koittanut löytää muttei ainakaan vielä ole löytynyt...

7/202 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampererock mä niin muistan ton fiiliksen esikoista odottaessa. Duunikoneella tuli googletettua kaikenlaista. Haaveilin milloin mistäkin ja tutkin peloissani kaikenlaisia komplikaatioita jne. Nyt oonkin kotona tuon energiapakkauksen kanssa niin ei samanlailla kerkiä miettiä raskautta. 

8/202 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jooo ! Siis mä oon suunnitellu jo vaikka mitä vaik rv vasta 5 haha oon ehkä liian innoissaa ja mun syöminen on jtn ihan älytöntä siis ahmin kokoajan ja öisinki on tullu tuo 2 aikaa yöllä jääkaapille rynnääminen millo syön suklaata unessa millo nakkikastiketta ja muussia :D ja aamusin hirveet aamupalat .. pitäis kyllä vähän nyt kohtuudella syyä ja kattoo mitä syö ! :D noo laitetaan ensiraskauden ja innostuksen piikkiin !

9/202 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi kun mä en enää ole facessa täytyy kattoo jos tästä tulee suurikin ryhmä voisin tehdä ihan vain ryhmää varten pelkästään profiilin :)) niin voidaan hössötellä siellä kuulumisia myös :)

10/202 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin kyllä perustaa elokuisen ryhmän jos on tulijoita? Jotenkin tulee tuolla facessa pyörittyä enemmän kun täällä. Varsinkin poitsun päikkäriaikaan. :P 

11/202 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustin nyt kuitenkin ryhmän Elokuun vauvat 2015 jos joku haluaa sillä puolella jutskata. Ryhmä on salainen joten se ei näy kenellekkään muulle kuin sinulle jos liityt. Ryhmään pääsee lisäämällä kaveriks Tia Elokuu (Eiks ookki hieno feikkiprofiili). Profiilikuvana on vastasyntynyt vauva. Poistan ton profiilin sit kun ollaan ryhmän jäsenien kanssa yhdessä päätetty että ryhmä on täynnä. En omaa nimeäni tänne halua laittaa ja salaiseen ryhmään saa lisättyä vain kavereita... 

12/202 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitzi kun mulla on menossa faceton vuosi, joka kyllä varmaan kohta päättyy sit vuoden vaihteessa. Täällä hyvää ja kivaa. Nelivuotiaan synttärit oli tänään ja jos jonkinlaista herkkua tuli mätettyä. Huomenna labrat ja 18.12 sit eka neuvola 8-)

13/202 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein nyt sitten ihan tätä ryhmää varten oman profiilin ja laitan pyynnön :))

14/202 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

mäkin tuun tänne! :) Laskettu aika 3.8. <3 Pikkuinen on enemmän kuin toivottu! Eka neuvola 17.12. ja varhaisultra 19.12. Laitoin facessa pyynnön!

15/202 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Vielä ei testi näyttänyt plussaa, kun en aamuvirtsaa malttanut odottaa, mutta aika todennäköisesti paksuna ollaan jälleen (esikoinen 07/2014).. Alkanu maha paisua ja tuntuu samalta, kun vähän synnytyksen jälkeen (ehti jo tossa välissä vetäytyä pois).. Samoin vuoden takainen tuttu kuvotus on palannut seuraani.. Ei ollut suunniteltu raskaus, mutta pikkuinen otetaan kuitenkin vastaan. :) Isänpäivän aattona pieni todennäköisesti saanut alkunsa, joten LA olis ihan siinä elokuun alussa.

Laitoin pyyntöä faceryhmään. Poistun sieltä, jos ei plussaa ala kuulua.

16/202 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps. Aamuhaamuhan se siellä odotti. Tänään siis ehkä rv 5+0

Vierailija
17/202 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei minäkin liityn joukoon tummaan. Kyseessä yllätys raskaus, mutta ei kumminkaan maailmaa kaatava kummallekkaan. Minulla on ollut outo kierto kyseessä sillä olen kärsinyt pahoin voinnista ajoittaisesta sellaisesta useamman viikon ja kuukautisetkin ovat olleet myöhässä jo viikon ja vasta tänään plussasin. Kärsin yllättävän kovista menka kivuista, mutta vuotoa ei ole. Pahoin voinnin lisäksi minua on huimannut, närästänyt, tissit ovat nyt olleet kipeät ja raskaat. Hajuaisti on selvästi terävempi. Huomenna teen digitestin...:) En olisi uskonut että voisin kokea tätä onnea monta lapsettomuus hoitoa ja siihen vielä eron läpi käyneenä voi käydä näin. nyt pelkään keskenmenoa joten koittakaa kanssa hermoilijat kestää...
Joko ihan heinäkuun loppuun tai elokuun alkuun sijoittuisi laskettuaika joten heittäydyn nyt mukaan.

18/202 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei NINNUKKAINEN, TARENE JA LIILII86!
Tervetuloa mukaan! Minä olen kovasti odotellut kanssa odottajia tänne elokuiseen kun itse en siellä facessa ole just ny.
Tarenelle terkkuja, hyvällä välillä tulee naperot, on toisilleen tosi paljon seuraa parin vuoden päästä :)
Liilii sinulle spessu onnet, vaikeuksien kautta voittoo, ehkä ne vastoinkäymiset johti sinut nyt kuitenkin tähän pisteeseen :) Jess!
Omanapa: hyvin olen voinut ja mieli virkeä ja jaadijaadijaa MUTTA raskausoireet ovat tipotiessään! Pelkään niin nyt keskenmenoa kun takana on ne kaksi kemiallista. Enkä edes itsekään meinaa muistaa koko asiaa vaikka tätä on höyrytty jo kuukausi tolkulla. Kenellekään en voi puhua, tämä on minulle neljäs raskaus ja toki kaikki tuttavat ovat sitö mieltä että nyt saa jo riittää. Entäs me sitten? PAH. Verikokeissa kävin perjantaina ja nyt odotan lääkärinsoittoa.
Kiukkunen rv 5+0

19/202 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei täällä kanssa yksi ensimmäistä odottava ja kallistun tuohon elokuun alkuun. Alkuvuodesta sain keskenmenon 7+5 joten hyvin varovasti toivon tän kestävän. Digi näytti lauantaina 3+ :)

Vierailija
20/202 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Digitesti tehty aamulla ja ilmoitti raskaana 2-3viikkoa. Siis alku viikosta tekemäni testi oli susi, halpis testejä ja näytti negaa. Sen jonka tein eilen aamulla oli samaa merkkiä ja viiva oli selkeä mutta silti vaaleampi kuin kontrolli viiva. Digin mukaan on jo muutama viikko mennyt...:D Ohi meneviä kipuja edelleen ja ummetus vaivasi viikonloppuna, nyt sitten sain jotain tehtyä niin kivutkin lieventyneet... Nyt pohdin joko tartun puhelimeen ja soittan neuvolaan huomenna vai annanko vielä muutaman päivän kulua ennen kuin pirauttelen...:)