Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LA elokuussa 2015

24.11.2014 |

Onkos tänne puolelle eksynyt vielä ketään muuta? Viikon haamuilun jälkeen päätin aamulla tehdä digin. Sieltä pamahtikin raskaana 1-2! <3 Kierrosta mulla ei kuitenkaan ole hajua sillä esikoisen synnytyksen jälkeen ei ole normaalia kiertoa ollut. Vain kemiallinen raskaus viime kuussa. Oletan LA:n olevan elokuun alussa. Oi tätä onnen määrää!!! 

Kommentit (202)

81/202 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan tahtoisin myös minä kolmas tulossa ja la 1.8

82/202 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friday: Laitoin pyynnön suljettuun ryhmään. Jos vielä mahtuu mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
83/202 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ilmoittaudunpa minäkin tänne, vaikka raskaus ihan aluillaan onkin, 5. viikko vasta meneillään. Laitoin liittymispyynnön suljettuun ryhmään, jos mukaan vielä sopii :) Kyseessä minulla ensimmäinen raskaus (ja ensimmäinen plussa koskaan). Monet asiat mietityttää ja huolettaa,  mutta onnellisin mielin katsellaan mitä tuleman pitää :)

84/202 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, löysin tämän keskustelun vasta nyt ja siirryin tänne kirjoittelemaan!

Maanantaina tupsahti tikku testiin haileaa plussaa ja tiistaina clear bluella raskaana 2-3 viikkoa =))) eli vissiin 4:s viikko menossa...

Neuvolaan tänään soiteltiin ja tammikuulle eka aika varattu. Jännittää kovasti enkä oikein osaa vielä suhtautua =)

Tuli tässä mieleen raskausajan ruokavalio ja yritin vähän googletella sitä. Tiedän suunilleen mitä vitamiineja sun muita pitää saada, mutta en ole varma riittääkö mun nykyiset lisäravinteet. Mulla on siis ennestään kaapissa ollut Calcia 800 plus ja monivitamiini pore tabletteja. Molemmista saan sekä D- vitamiinia (15 mikrogrammaa) että foolihappoa ( 500 mikrogrammaa) ja sitten kalsiumia, c vitamiinia ja muita lisäravinteita tulee aina jommasta kummasta.

Netissä lukee milligrammoina nuo määrät, joten en yhtään osaa sanoa riittääkö tuo :P Pitäisikö sitä suoraan käydä vaan apteekista odottaville tarkoitetut lisäravinteet? Ruokavalioon panostan kyllä nyt ihan ajatuksella (mitä en ennen raskautta tehnyt) ja huolehdin kasvisten syönnistä päivittäin.

Pitää varmaan itsekin laittaa pyyntö tuonne yksityiseen ryhmään, mikäli vielä mahtuu =) Oon kyllä tosi innoissani, toivotaan että papu pysyy mahassa =)

Ja ONNEA kaikille muillekin plussanneille!!!

85/202 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sain plussan testissä, tein niitä yhteensä kolme. Kaksi näytti plussaa ja yksi negaa(?!). Digitaalista testiä suostuin sitten lopulta uskomaan (ihanaa kun ei tarvinnut tihrustaa niitä viivoja) ja sinne pauhkahti raskaana 1-2 viikkoa. Onko outoa, että haluaisi tehdä uuden testin huomenna, ihan varulta :)

Oireita oli ollut kyllä jo tovi tässä, lämpöä noussut joka ilta 37,2-37,3 jo viime torstaista asti (sama oire minkä sain aikoinani e-pillereistä, joten osasin epäillä jotain. Niin ja muuten ei ole kipeä olo, mitä nyt vaan vetelä lämmöstä). Myös saanut omituisia vatsaoireita, joista pahin närästys ja paineen tunne vatsalaukun ympärillä. Voitte siis arvata, että syöminen on ollut ihan oma juttunsa.

Lapsistä tää olisi ensimmäinen ja yrityksistä ensimmäinen. Huoli onkin nyt kova, että voiko muka olla niin hyvä tuuri ja voiko se muka jatkua. Laskettu aika menee jonnekin elokuun puoliväliin (riippuu mihin uskoo), mutta koska kierto epäsäännöllinen ja pitkä ni tiedä tuota, eiköhän se tuosta valkene.

Soitin jo neuvolaankin ja ensimmäinen käynti 5.1, hyvin perinpohjainen oli täti luurin toisessa päässä, ainostaan ärsytti se lässyttävä puhetyyli. Teki mieli sanoa, että olen 30 v nainen mitäs jos puhuisitkin niin :) 

Laitoin myös pyyntöä salattuun ryhmään mikäli vielä mahtuu.

86/202 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Mä laitoin kanssa pyyntöä tuonne ryhmään ja oli sitten kunnianhimoisena tavoitteena lukea tää koko ketju läpi ennen kirjoittelua - mutta ei jaksa, on pakko luovuttaa ja mennä nukkumaan. 

Huomenna on 5+0, laskettu aika siis 13.8. toista vauvaa odottelen.

Oireita on jos jonkinlaista - väsy, palelu, kuvotus, vihlonta ja tissit on turvonneet melonin kokoisiksi. Se onkin mielenkiintoista, sillä esikoista imettäessä mulla ei missään vaiheessa kunnolla noussut maito - ja nyt ollaan siis ihan eri meiningeissä :o

87/202 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimallus-84 kirjoitus olis voinut melkein olla mun; vuosi yritettiin ja haettiin vähän apuakin asiaan <3

Hain suljettuun ryhmään myös.

Onni15/yk11 tai 12 ja tänään 5+3/5+0 riippuen mistä laskee

Vierailija
88/202 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyntö laitettu ryhmään myös :) viidettä viikkoa mennään ja ensimmäinen odotus.

Onnea kaikille! 

89/202 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään muuten tuntunut siltä että paino alkaisi jo nousta alkuraskaudessa? Mä kauhistelin pari päivää ennen plussusta miten on paino noussut pari kg ja siis ruokailu tottumukset mulla on ollut pitkään samat ja sen lisäksi olin aloittanut salilla käymisen, niinn painonnousu tuntui hassulta.

Nytkin on ihan järkyttävän turvonnut olo ja housut kiristää... vaikka täällä on vasta 4 rv menossa :D

90/202 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin kas fasen kautta kaveripyyntöä jotta pääsis elokuisten joukkoon :)

91/202 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friday, haluaisin kanssa liittyä suljettuun ryhmään :) La omien laskujen mukaan 2.8.15, ekaan neuvolaan ollaan menossa nyt ma 15.12. eli sen jälkeen kaiketi oon viisaampi tuostakin asiasta :)

Haalea viiva ilmestyi 28.11. tikkuun mutta eihän sitä meinannut todeksi uskoa :) uudelleen sitten ma 1.12. ja tulos oli edelleen sama, sitten hankinkin clearbluen, joka näytti 2-3 viikkoja! :) Muutama päivä sitten tein "varmuuden välttämiseksi" vielä testin ja tällä kertaa se oli todella vahva se aiemmin haamuna esiintynyt viiva :)

92/202 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tehty haamujen haamu, menkkojen mukaan laskettuaika olisi 21.8. Jos vkl:na viiva vahvistuu, niin laitan sitten myös facen ryhmään pyyntöä. Toivottavasti sinne vielä pääsee. :)

93/202 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovasti siirryn tälle puolelle. Tänään kp 34/28 ja aamupissasta haalea viiva testattu. La olisi 16.8. Pistin ryhmään pyynnön,toivottavasti mukaan pääsee vielä.

94/202 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIEKII rahon tuohon ryhmään, LA 1.8 plussat 19.11 :)))

95/202 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaahan ryhmään haluavat klikata sitä Liity - nappia :) Vasta sitten voin hyväksyä teidät ryhmään ;) Meitä alkaa ollakin jo melkonen porukka :) 

96/202 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, minäkin liityn joukkoon. Esikoista odotellaan ja la 11.8. Tänään viikolla 5+3 ja olen vähän huolissaan kun rintojen arkkuus hävinnyt tänään. Onko mullekin ollut rintojen arkuus jojoileva? Huoli on sen takia kun syyskuussa oli varhainen keskenmeno viikolla 6. 

97/202 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa. Tässä varovasti uskallan kirjoitella...voiko olla totta.

Erityisesti kimalle-84 meilläyrityistä takan yli vuosi. Toive oli niin kova että vuoden jälkeen hakeuduttiin yksityiselle klinikalle jossa syyksi todettiin selittämätön lapsettomuus. Siitä 3kkn päästä olikin eka inssi ja jos tämä nyt on totta ja kaikki on kunnossa niin ekasta inssistä olisi tärpännyt. Viimeiset kuukautiset siis 9.11 ja testipäiväksi määrättiin 7.12 jolloin ekan haalean viivan sain. Viiva siitä on tummunut, mutta ei edelleenkään yhtä tumma kuin testi viiva. Tästäpä sainkin päähäni että olisi tuulimuna tai muu vastaava häikkä... Joten vielä en uskalla iloita. Varhais ultra on onneksi ennen joulua 22.12. Huomenna alkaisi siis mahdollisesti rv5. 

Viime yönä heräsin todella viiltävään ja vihlovaan maha kipuun. Itkien lohduttomana osittain kivusta ja osittain pelosta. Vuotoa ei ole ollut. Kipu hellittänyt hiukan mutta tuntuu edelleen.. :/ en tiedä mitä ajatella kivusta tai koko raskaudesta. En vain usko että meillä olisi ollut onni raskautua ekasta inssistä. Siksi varaudun kai pahimpaan?! Vatsan kanssa kyllä ollut eilis illasta asti vähän häikkää joten voisi olla suolistoperäistäkin ehkä,mene ja tiedä. Toivon vain että tämä kipu loppuisi pian. Niin ja LA saattaisi olla 17.8 tienoilla (minä ja isäni ollaan synnytty 16.8 :D)

suljettuun ryhmää toivoisin myös pääseväni. 

Vierailija
98/202 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tänään plussattu ja huomasin, että kaikki ovat vissiin suljetussa ryhmässä eli sinne laitoin myös pyynnön.

99/202 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haamu oli väärä hälytys. Meen jatkaa kuumeilua. :(

100/202 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi kanssa yksi suljettuun ryhmään tulija! Ensimmäistä odotellaan ja laskettu aika omien laskujen mukaan on 2.8.2015!