Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies. Mitä ajattelet ujoista, rauhallisista, kilteistä naisista?

Vierailija
01.10.2021 |

Kyselee sellainen.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huonosta seksistä tykkää, niin mikäs siinä. Eihän se seksi kovin tärkeää ole suhteessa muutenkaan.

Vierailija
22/59 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujot naiset ovat harvoin tehneet elämässään mitään mielenkiintoista, heillä on vähän elämänkokemusta ja sen vuoksi kapeakatseinen ajattelu. He ovat usein seksuaalisesti estyneitä ja perässävedettäviä, joita on jatkuvasti autettava ja tuettava jossain. En jaksaisi pidemmän päälle.

Hmm? Olen ollut itse ainakin nuorempana ujo, mutta en tunnista ollenkaan itseäni tuosta kuvauksesta. Apua tai tukea en ole kauheasti keltään kaivannut, suuren osan elämästäni olen elänyt sinkkuna joten itsekseen oli pärjättävä. Olen myös tehnyt monenlaista elämässäni, esim. asunut ja työskennellyt kahdesti ulkomailla, matkustellut (sekä yksin että kaverien tai parisuhdekumppanien kanssa), harrastanut monenlaisia harrastuksia, edennyt urallani ihan kivaan asemaan.

Ei ujous tarkoita yleistä saamattomuutta tai avuttomuutta, se on vain sitä että uuden ihmisen kanssa vähän jännittää alkuun. Ja senkin oppii kyllä peittämään silloin kun on tarve, esim. työkuvioissa. Voi pelottaa ja jännittää ihan hitokseen, mutta silti käyttäytyä jämäkästi ja asiallisesti tilanteen vaatimalla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jees.

Vierailija
24/59 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä pitäisi ajatella kun en ole tuollaista ikinä tavannut.

Jostain syystä naiset eivät ole ikinä pitäneet minusta tai lähentyneet, itse jos yritän jotain naiset suurinpiirtein juoksevat karkuun.

Toinen on se että mulle ei myöskään ikinä tulla aukomaan päätä taksi, grilli tai muissakaan jonoissa enkä ole ikinä joutunut tappelemaankaan.

Pil - luakaan en ole saanut kuin rahalla tai jotain kännisiä baarip@nøja.

Vierailija
25/59 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä on kiva korruptoida seksuaalisesti. Naapurintyttöfantasia, aah.

Tämä on ehdottamasti helpoin tapa vietellä mies. Niin ne vaan tykkää saalistaa "ujoa ja hentoa" naista.

Tämän vuoksi miehet yleensä kuvittelevat, että ujosta naisesta kuoriutuu sängyssä seksipeto. Kaikki feikkiujot ovat vieneet heitä harhaan. Oikeasti siitä kuoriutuu sängyssä lahna.

En minä niiden kanssa sänkyyn mene.

Vierailija
26/59 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ottaa ujo jos voi ottaa naisen, joka tietää arvonsa ja ottaa tilansa? Miksi ottaa rauhallinen jos voi ottaa naisen, jolla on vaikutusvaltaa ja karismaa? Miksi ottaa kiltti jos voi ottaa naisen, joka on päämäärätietoinen ja itsenäinen?

Mun mielestä nuo ei ole kovin toisensa poissulkevia. Tunnen ujoja, jotka todellakain tietävät aravonsa j ottavat tilansa. Ja rauhallisia, joilla on karismaa ja vaikutusvaltaa, sellaisia "silent strong guy" tyyppejä joiden ei tarvitse tehdä tai sanoa paljo että heitä kuunnellaan.

Kiltteys - jos se on sairasta kiltteyttä, sellaista tavallaan lapsenomaiseksi jäämistä tai näennäistä alistuvuutta, se on toki tylsä piirre. Mutta on sellaisiakin, joilla on niin vahva itsetunto että heillä on siksi varaa olla aidosti kilttejä monessa asiassa, mutta he todellakin ovat itsenäisiä ja osaavat myös ajaa omaa tahtoaan silloin kun asia on heille oikeasti tärkeä.

Vierailija
27/59 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöjä, mutta myös hankalia saada ja pitää tyytyväisinä. Jos kyseessä on huono itsetunto, se voi muodostua yllättävän isoksi ongelmaksi parisuhteessa. On koettu. Tosin ujous ei aina tarkoita huonoa itsetuntoa. Liian usein vaan ne kaksi asiaa kulkee käsi kädessä, enkä oikein jaksa sitä enää.

Minulla ei ole mitään neitsyt/ekana polkemisen fetissiä vaan haluan hyvää rietasta seksiä paljon ja todella ujot naiset on usein myös seksuaalisesti kokemattomia ja sängyssä makuuni liian arkoja. Joka ei minua nyt enää tässä iässä jaksa kiinnostaa, kun ne jutut on aikoinaan koettu jo kauan sitten.

Vierailija
28/59 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mun ihannenainen 😍

M34

Vierailija
29/59 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

En tiedä mitä pitäisi ajatella kun en ole tuollaista ikinä tavannut.

Jostain syystä naiset eivät ole ikinä pitäneet minusta tai lähentyneet, itse jos yritän jotain naiset suurinpiirtein juoksevat karkuun.

Toinen on se että mulle ei myöskään ikinä tulla aukomaan päätä taksi, grilli tai muissakaan jonoissa enkä ole ikinä joutunut tappelemaankaan.

Pil - luakaan en ole saanut kuin rahalla tai jotain kännisiä baarip@nøja.

No olethan sä sitten saanut pildeä. Luuletko että muut saa sitä kovinkaan helposti? Edes kännisiä baaripanoja? Baaripanoja ne mullakin oli ennen parisuhdetta ja sen suomaa säännöllistä seksiä. Ihan samalla tavalla ne naiset ottivat ainakin omassa nuoruudessani rohkaisuryyppyjä uskaltaakseen lähteä hässimään. Ei ne naiset ole sen rautaisempia otuksia, ihan samalla tavalla niitäkin jännittää. Nykyään ongelma on se, että nuoret eivät enää edes juo alkoholia ja käy baareissa paljon. On se kyllä niin älyttömän kallistakin nykyään, että ei monella nuorella ole varaa käydä baareissa kuten ennen. Jos ne on jossain Hesburgerilla jne töissä kitupalkalla, ei siinä mihinkään rientoihin mennä. Ajat ovat muuttuneet paljon parissakymmenessä vuodessa.

Vierailija
30/59 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punastelee kun tehdään sitä.

Vierailija
31/59 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos huonosta seksistä tykkää, niin mikäs siinä. Eihän se seksi kovin tärkeää ole suhteessa muutenkaan.

Jos sulla on kokemusta huonosta seksistä jonkun (ujon) kanssa, ei se tarkoita että jonkun toisen kanssa olisi samanlainen. Ainakin mulle (olen ujo) on tosi tärkeää miten mies on läsnä siinä tilanteessa. Jos mies paljastuu vääränlaiseksi, taatusti tulee jäätyminen. Yhden kanssa ei välttämättä natsaa mutta seuraavan kanssa ehkä täydellisesti.

Vierailija
32/59 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihania ovat….missä heihin voi tutustua

Työpaikoilla. Valitettavasti. Eivät pahemmin biletä.

Vierailija
33/59 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpöjä, mutta myös hankalia saada ja pitää tyytyväisinä. Jos kyseessä on huono itsetunto, se voi muodostua yllättävän isoksi ongelmaksi parisuhteessa. On koettu. Tosin ujous ei aina tarkoita huonoa itsetuntoa. Liian usein vaan ne kaksi asiaa kulkee käsi kädessä, enkä oikein jaksa sitä enää.

Minulla ei ole mitään neitsyt/ekana polkemisen fetissiä vaan haluan hyvää rietasta seksiä paljon ja todella ujot naiset on usein myös seksuaalisesti kokemattomia ja sängyssä makuuni liian arkoja. Joka ei minua nyt enää tässä iässä jaksa kiinnostaa, kun ne jutut on aikoinaan koettu jo kauan sitten.

Missä iässä? Muuten vaan kiinnostaa...

Vierailija
34/59 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikin nykyään vielä sellaisia naisia eikä näitä nykyisiä rääväsuisia, miehiä haukkuvia ja alistavia seksihulluja uraputkinaisia.

Ehkä et vaan huomaa niitä ujoja naisia? He kun eivät muutenkaan hae huomiota, heidät pitää itse huomata. Joudut myös tekemään aloitteen, koska he eivät niitä yleensä tee.

Vierailija
35/59 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mun ihannenainen 😍

M34

Osaatko kertoa miksi? Koska mun kohdalla ujoudesta on ollut miehen löytämisessä ja myös parisuhteissa pelkästään haittaa. Mun on todella vaikea enää uskoa, että voisin olla jonkun ihannenainen. Nyt on sun mahdollisuus kohottaa uskoani yrittämään vielä uudelleen. 

Vierailija
36/59 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri mulle sopiva nainen

M25

Vierailija
37/59 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ottaa ujo jos voi ottaa naisen, joka tietää arvonsa ja ottaa tilansa? Miksi ottaa rauhallinen jos voi ottaa naisen, jolla on vaikutusvaltaa ja karismaa? Miksi ottaa kiltti jos voi ottaa naisen, joka on päämäärätietoinen ja itsenäinen?

Mun mielestä nuo ei ole kovin toisensa poissulkevia. Tunnen ujoja, jotka todellakain tietävät aravonsa j ottavat tilansa. Ja rauhallisia, joilla on karismaa ja vaikutusvaltaa, sellaisia "silent strong guy" tyyppejä joiden ei tarvitse tehdä tai sanoa paljo että heitä kuunnellaan.

Kiltteys - jos se on sairasta kiltteyttä, sellaista tavallaan lapsenomaiseksi jäämistä tai näennäistä alistuvuutta, se on toki tylsä piirre. Mutta on sellaisiakin, joilla on niin vahva itsetunto että heillä on siksi varaa olla aidosti kilttejä monessa asiassa, mutta he todellakin ovat itsenäisiä ja osaavat myös ajaa omaa tahtoaan silloin kun asia on heille oikeasti tärkeä.

Ujo ihminen ei ole mikään strong silent tyyppi vaan arka ja pelokas ihmissuhteissa. Siksi sitä sanotaan ujoksi. Ujot ei siksi tee mitään eikä käy missään koska ihmiset aiheuttaa ahdistusta ja pelkoa.

Vierailija
38/59 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvoituksia, joiden kuoren sisällä voi olla jotain mielenkiintoista, tai sitten ei.

Yleensä ei.

Törmäsin vanhaan ketjuun. Vähän yleistystä. Joskus kerroin vanhoille työkavereille seikkailuistani ulkomailla ja ei heidän mukaan olisi uskonut kaikkea minusta kun olin kiltti ja rauhallinen

Vierailija
39/59 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan. Sellaiset ovat minusta paljon viehkeämpiä ja eroottisempia kuin räväkät, äänekkäät ja avoimen seksuaaliset naiset.

(Ei sillä, että naisella olisi ylipäätään velvollisuus olla viehkeä tai eroottinen.)

...kuitenkin mainitset tämän 🤔

Vierailija
40/59 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoli ihan ensimmäisenä heräilee, että päätyvätkö jonkun narsistin tai päihdeongelmaisen hyysääjäksi ja kynnysmatoksi. Jos löytää toisen kiltin ja tasapainoisen kumppanikseen, niin hienoja piirteitähän nuo silloin ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän