Mies. Mitä ajattelet ujoista, rauhallisista, kilteistä naisista?
Kommentit (59)
Jos ovat aidosti tuollaisia, ovat parhaita!
Että olisivat sopivia suhteeseen mutta saavuttamattomissa
Arvoituksia, joiden kuoren sisällä voi olla jotain mielenkiintoista, tai sitten ei.
Ihania ovat….missä heihin voi tutustua
Olisikin nykyään vielä sellaisia naisia eikä näitä nykyisiä rääväsuisia, miehiä haukkuvia ja alistavia seksihulluja uraputkinaisia.
Vierailija kirjoitti:
Olisikin nykyään vielä sellaisia naisia eikä näitä nykyisiä rääväsuisia, miehiä haukkuvia ja alistavia seksihulluja uraputkinaisia.
Ujouden vastakohta ei ole tuo mainitsemasi. Kyllä siihen väliin mahtuu aika monen moista naista.
Vierailija kirjoitti:
Arvoituksia, joiden kuoren sisällä voi olla jotain mielenkiintoista, tai sitten ei.
Yleensä ei.
Arvostan. Sellaiset ovat minusta paljon viehkeämpiä ja eroottisempia kuin räväkät, äänekkäät ja avoimen seksuaaliset naiset. (Ei sillä, että naisella olisi ylipäätään velvollisuus olla viehkeä tai eroottinen.)
Ujot naiset ovat harvoin tehneet elämässään mitään mielenkiintoista, heillä on vähän elämänkokemusta ja sen vuoksi kapeakatseinen ajattelu. He ovat usein seksuaalisesti estyneitä ja perässävedettäviä, joita on jatkuvasti autettava ja tuettava jossain. En jaksaisi pidemmän päälle.
Tykkäisin, mutta kun olen valitettavasti itse ujo ja vähän jotenkin sosiaalisesti kömpelö, niin käytännössä jutuista sellaisten kanssa ei tule mitään. Tulee vaan vaivautunutta hiljaisuutta, kun kumpikaan ei osaa oikein jutella mistään.
Mäkin olin sellainen. Nykyisin en jaksa enää olla niin kiltti, koska %"#&! siitä mitään iloa ole kellekään.
Liian kiltti ei kaikissa asioissa kannata olla. Toiset helposti pompottavat ja käyttävät vain hyväksi.
N46
Vierailija kirjoitti:
Niitä on kiva korruptoida seksuaalisesti. Naapurintyttöfantasia, aah.
Tämä on ehdottamasti helpoin tapa vietellä mies. Niin ne vaan tykkää saalistaa "ujoa ja hentoa" naista.
Minulle mieluisimpia, mutta koska olen itsekin ujo ja rauhallinen, on kontaktin saaminen hiukan hankalaa. Siksi yleensä päädyn rohkeiden ja rääväsuisten naisten matkaan.
Että varmasti on trimmaamaton pöheikkö pöksyissä!
Miksi ottaa ujo jos voi ottaa naisen, joka tietää arvonsa ja ottaa tilansa? Miksi ottaa rauhallinen jos voi ottaa naisen, jolla on vaikutusvaltaa ja karismaa? Miksi ottaa kiltti jos voi ottaa naisen, joka on päämäärätietoinen ja itsenäinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä on kiva korruptoida seksuaalisesti. Naapurintyttöfantasia, aah.
Tämä on ehdottamasti helpoin tapa vietellä mies. Niin ne vaan tykkää saalistaa "ujoa ja hentoa" naista.
Tämän vuoksi miehet yleensä kuvittelevat, että ujosta naisesta kuoriutuu sängyssä seksipeto. Kaikki feikkiujot ovat vieneet heitä harhaan. Oikeasti siitä kuoriutuu sängyssä lahna.
Rauhallisesta ja hillitystä olemuksesta pidän, mutta sellainen voi olla myös tyypillä, joka harrastaa hyvinkin extremejuttuja ja on vahva persoona.
Että ovat kuorensa sisällä saavuttamattomissa.