Mies. Mitä ajattelet ujoista, rauhallisista, kilteistä naisista?
Kommentit (59)
Ujot ja hiljaiset tytöt muuten jees, mutta jos he eivät osaa keskustella tai heillä ei ole omaa mielipidettä mihinkään asiaan, niin tutustuminen on mahdotonta.
Itse ujohkona naisena menen yleensä lukkoon jos mies ihastuu päätäpahkaa ihan heti. Voi kun voisikin ensin olla "normaalisti" 🙃 Tai vaikka olisi ihan todella ihastunut niin pitääkö sen olla niin näkyvää..
Mitenkä suhtaudun? Missä heitä on, siten! Unemani suorastaan.
Tykkäisin, jos on seksuaalisesti kuitenkin halukas ja tykkää siinä samoista asioista. Parisuhde tuollaisen kanssa olisi unelmien täyttymys.
Nyt joudun "tyytymään" epävakaaseen, mutta äärimmäisen haluttavaan naiseen jonka kanssa kemiamme pelaavat 100%. Todella raskasta kuitenkin se muu elämä kriiseineen tällaiselle rauhalliselle introvertille, vaikka toki on pohjimmiltaan ihana ihminen muutenkin kuin seksuaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Jos huonosta seksistä tykkää, niin mikäs siinä. Eihän se seksi kovin tärkeää ole suhteessa muutenkaan.
Opeta sinä sellaista naista ;) Opeta hänet luottamaan itseesi. Se olisi ihanaa, jos mies tekisi niin.
Vierailija kirjoitti:
Ujot naiset ovat harvoin tehneet elämässään mitään mielenkiintoista, heillä on vähän elämänkokemusta ja sen vuoksi kapeakatseinen ajattelu. He ovat usein seksuaalisesti estyneitä ja perässävedettäviä, joita on jatkuvasti autettava ja tuettava jossain. En jaksaisi pidemmän päälle.
En ole tuollanen.
Taitaa olla vain lasten saduissa enää. Tulee vastaan vain varpaista päähän tatskattuja eerikaviikmanneja joille perustavismiehen supliikki ei riitä viihdyttämiseen eikä kiihdyttämiseen.
Olisipa jopa itseäni vanhempikin nainen joka olisi aito itsensä, lähtisi puolukkaan, mökille ja ei niitä kellä-on-kallein ulkomaanloma-tyyppiä vieläpä.
Siinäpä mun toiveet.
Ihmisiä ovat kuin me muutkin. Vikoineen ne ja hyvine ominaisuuksineen.
"Ujo, rauhallinen ja kiltti" ei tarkoita välttämättä estynyttä, introverttia ja päältäkäveltävää naista.
Olin nuorena ujo - en ollut suuna päänä ensimmäisenä ottamassa puheenvuoroa yleisön edessä ja välttelin etenkin vieraita poikia ja miehiä. Tutussa porukassa kuitenkin olin se puheliain ja helpoiten innostuva. Moni ei tätä puolta minusta päässyt näkemään ja piti siksi varmaan tylsänä, vaikka totuus olikin toinen. Aikuisiällä olen karistanut ujouden, enkä jännitä ketään enkä mitään, vaan kohtaan ihmiset avoimesti ja olen keskustelutaitoinen enkä estynyt millään elämän alueella.
Olen aina ollut rauhallinen, siinä mielessä, että tiedän, mikä minua kiinnostaa ja keskityn siihen. En ole se, joka lähtee hyppäämään benji-hyppyä tai kaahailemaan jollakin ajopelillä, vaan ompelin kauniita ja hyvin istuvia vaatteita tai kiertelin taidemuseoita. Se ei tee minusta tylsää, vaan kertoo mielenkiinnon kohteistani. Harrastan, matkustelen ja tapaan paljon ihmisiä, mutta en biletä baareissa tai riehu, vaan käyttäydyn asiallisesti.
Olen aina ajatellut olevani kiltti, mutta en mielipiteetön myötäilijä ja miellyttäjä, vaan empaattinen, auttavainen ja ystävällinen, toisille hyvää tarkoittava, mutta myös omista rajoistani, tarpeistani ja mielipiteistäni kiinni pitävä. Juttelen kadulla vastaan tuleville mummoille ja kuuntelen, mitä pienet lapset haluavat kertoa ja näyttää. En koe tarpeelliseksi loukata ketään tahallani tai yritä nostaa itseäni muita latistamalla.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla vain lasten saduissa enää. Tulee vastaan vain varpaista päähän tatskattuja eerikaviikmanneja joille perustavismiehen supliikki ei riitä viihdyttämiseen eikä kiihdyttämiseen.
Olisipa jopa itseäni vanhempikin nainen joka olisi aito itsensä, lähtisi puolukkaan, mökille ja ei niitä kellä-on-kallein ulkomaanloma-tyyppiä vieläpä.
Siinäpä mun toiveet.
Kyllä niitä on. Tunnen vaikka kuinka monta.
T. Yksi sellainen, ei välttämättä sinua vanhempi kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihania ovat.missä heihin voi tutustua
50+ diskossa
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisin, jos on seksuaalisesti kuitenkin halukas ja tykkää siinä samoista asioista. Parisuhde tuollaisen kanssa olisi unelmien täyttymys.
Nyt joudun "tyytymään" epävakaaseen, mutta äärimmäisen haluttavaan naiseen jonka kanssa kemiamme pelaavat 100%. Todella raskasta kuitenkin se muu elämä kriiseineen tällaiselle rauhalliselle introvertille, vaikka toki on pohjimmiltaan ihana ihminen muutenkin kuin seksuaalisesti.
Olenkin aina miettiny että miten miehet jaksaa kattoo tuota sähläämistä ja draamaa.
introvertti täti
Niinhän sä luulet. Jape vei just sellasen.OMG
Mikäs siinä. Sellainen kiltti maatiaistyttö olisi ihana😍
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä mun toiveet.
Minä rakastan mökkeilyä. Voisin asua siellä kauankin josei työt haittasi. Luonto on paras paikka olla.
n60
Introverttinä minulla on paljon harrastuksia, nautin pienistä asioista ja siitä, että saan tehdä sellaisia asioita joista pidän eikä kukaan pilaa mun tunnelmaa. Innostun kivoista asioista helposti. Keskityn asioihin, en ihmisiin. Osaan olla rauhassa yksin mökillä kauankin, mutta sopiva kaverikin olisi kiva siellä. Toisaalta osaan myös bilettää. Voin lähteä yksinkin, jos siltä tuntuu. Vaihtelu virkistää. Mun kanssa ei olisi tylsää.
Tavataanko vaikka metsälenkillä lauantai aamupäivällä tai sienimetsässä perjantaina aamulla.
Onhan niitä mutta ovat näköjään näkymättömiä sinulle.