Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies. Mitä ajattelet ujoista, rauhallisista, kilteistä naisista?

Vierailija
01.10.2021 |

Kyselee sellainen.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikin nykyään vielä sellaisia naisia eikä näitä nykyisiä rääväsuisia, miehiä haukkuvia ja alistavia seksihulluja uraputkinaisia.

Onhan niitä mutta ovat näköjään näkymättömiä sinulle. 

Vierailija
42/59 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujot ja hiljaiset tytöt muuten jees, mutta jos he eivät osaa keskustella tai heillä ei ole omaa mielipidettä mihinkään asiaan, niin tutustuminen on mahdotonta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ujohkona naisena menen yleensä lukkoon jos mies ihastuu päätäpahkaa ihan heti. Voi kun voisikin ensin olla "normaalisti" 🙃 Tai vaikka olisi ihan todella ihastunut niin pitääkö sen olla niin näkyvää..

Vierailija
44/59 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä suhtaudun? Missä heitä on, siten! Unemani suorastaan.

Vierailija
45/59 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin, jos on seksuaalisesti kuitenkin halukas ja tykkää siinä samoista asioista. Parisuhde tuollaisen kanssa olisi unelmien täyttymys.

Nyt joudun "tyytymään" epävakaaseen, mutta äärimmäisen haluttavaan naiseen jonka kanssa kemiamme pelaavat 100%. Todella raskasta kuitenkin se muu elämä kriiseineen tällaiselle rauhalliselle introvertille, vaikka toki on pohjimmiltaan ihana ihminen muutenkin kuin seksuaalisesti.

Vierailija
46/59 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos huonosta seksistä tykkää, niin mikäs siinä. Eihän se seksi kovin tärkeää ole suhteessa muutenkaan.

Opeta sinä sellaista naista ;) Opeta hänet luottamaan itseesi. Se olisi ihanaa, jos mies tekisi niin. 

Vierailija
47/59 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujot naiset ovat harvoin tehneet elämässään mitään mielenkiintoista, heillä on vähän elämänkokemusta ja sen vuoksi kapeakatseinen ajattelu. He ovat usein seksuaalisesti estyneitä ja perässävedettäviä, joita on jatkuvasti autettava ja tuettava jossain. En jaksaisi pidemmän päälle.

En ole tuollanen.

Vierailija
48/59 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vain lasten saduissa enää. Tulee vastaan vain varpaista päähän tatskattuja eerikaviikmanneja joille perustavismiehen supliikki ei riitä viihdyttämiseen eikä kiihdyttämiseen.

Olisipa jopa itseäni vanhempikin nainen joka olisi aito itsensä, lähtisi puolukkaan, mökille ja ei niitä kellä-on-kallein ulkomaanloma-tyyppiä vieläpä.

Siinäpä mun toiveet.

Vierailija
49/59 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä ovat kuin me muutkin. Vikoineen ne ja hyvine ominaisuuksineen.

Vierailija
50/59 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ujo, rauhallinen ja kiltti" ei tarkoita välttämättä estynyttä, introverttia ja päältäkäveltävää naista.

Olin nuorena ujo - en ollut suuna päänä ensimmäisenä ottamassa puheenvuoroa yleisön edessä ja välttelin etenkin vieraita poikia ja miehiä. Tutussa porukassa kuitenkin olin se puheliain ja helpoiten innostuva. Moni ei tätä puolta minusta päässyt näkemään ja piti siksi varmaan tylsänä, vaikka totuus olikin toinen. Aikuisiällä olen karistanut ujouden, enkä jännitä ketään enkä mitään, vaan kohtaan ihmiset avoimesti ja olen keskustelutaitoinen enkä estynyt millään elämän alueella. 

Olen aina ollut rauhallinen, siinä mielessä, että tiedän, mikä minua kiinnostaa ja keskityn siihen. En ole se, joka lähtee hyppäämään benji-hyppyä tai kaahailemaan jollakin ajopelillä, vaan ompelin kauniita ja hyvin istuvia vaatteita tai kiertelin taidemuseoita. Se ei tee minusta tylsää, vaan kertoo mielenkiinnon kohteistani. Harrastan, matkustelen ja tapaan paljon ihmisiä, mutta en biletä baareissa tai riehu, vaan käyttäydyn asiallisesti.

Olen aina ajatellut olevani kiltti, mutta en mielipiteetön myötäilijä ja miellyttäjä, vaan empaattinen, auttavainen ja ystävällinen, toisille hyvää tarkoittava, mutta myös omista rajoistani, tarpeistani ja mielipiteistäni kiinni pitävä. Juttelen kadulla vastaan tuleville mummoille ja kuuntelen, mitä pienet lapset haluavat kertoa ja näyttää. En koe tarpeelliseksi loukata ketään tahallani tai yritä nostaa itseäni muita latistamalla. 

Vierailija
51/59 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla vain lasten saduissa enää. Tulee vastaan vain varpaista päähän tatskattuja eerikaviikmanneja joille perustavismiehen supliikki ei riitä viihdyttämiseen eikä kiihdyttämiseen.

Olisipa jopa itseäni vanhempikin nainen joka olisi aito itsensä, lähtisi puolukkaan, mökille ja ei niitä kellä-on-kallein ulkomaanloma-tyyppiä vieläpä.

Siinäpä mun toiveet.

Kyllä niitä on. Tunnen vaikka kuinka monta.

T. Yksi sellainen, ei välttämättä sinua vanhempi kuitenkaan.

Vierailija
52/59 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihania ovat.missä heihin voi tutustua

50+ diskossa

Vierailija
53/59 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäisin, jos on seksuaalisesti kuitenkin halukas ja tykkää siinä samoista asioista. Parisuhde tuollaisen kanssa olisi unelmien täyttymys.

Nyt joudun "tyytymään" epävakaaseen, mutta äärimmäisen haluttavaan naiseen jonka kanssa kemiamme pelaavat 100%. Todella raskasta kuitenkin se muu elämä kriiseineen tällaiselle rauhalliselle introvertille, vaikka toki on pohjimmiltaan ihana ihminen muutenkin kuin seksuaalisesti.

Olenkin aina miettiny että miten miehet jaksaa kattoo tuota sähläämistä ja draamaa.

introvertti täti

Vierailija
54/59 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sä luulet. Jape vei just sellasen.OMG

Vierailija
55/59 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä. Sellainen kiltti maatiaistyttö olisi ihana😍

Vierailija
56/59 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä mun toiveet.

Minä rakastan mökkeilyä. Voisin asua  siellä kauankin josei työt haittasi. Luonto on paras paikka olla.

n60

Vierailija
57/59 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuolentoja

Vierailija
58/59 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverttinä minulla on paljon harrastuksia, nautin pienistä asioista ja siitä, että saan tehdä sellaisia asioita joista pidän eikä  kukaan pilaa mun tunnelmaa. Innostun kivoista asioista helposti. Keskityn asioihin, en ihmisiin. Osaan olla rauhassa yksin mökillä kauankin, mutta sopiva kaverikin olisi kiva siellä. Toisaalta osaan myös bilettää. Voin lähteä yksinkin, jos siltä tuntuu. Vaihtelu virkistää.  Mun kanssa ei olisi tylsää.

Vierailija
59/59 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavataanko vaikka metsälenkillä lauantai aamupäivällä tai sienimetsässä perjantaina aamulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi