Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oi oi oi, onpas Lindalla ohuet hiukset :/

Vierailija
23.11.2014 |

Tosi kauniisti osaa kyllä ne laittaa, joka on toki onni onnettomuudessa. En ole itse koskaan saanut suoristusraudalla kestäviä kiharoita.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:03"]

Eihän Lindalla kovin ohut tukka ole. Hyvin perinteinen suomalainen hiuslaatu, hentoinen ja laiska. Toki tuo on ohut verrattuna paksuun luonnonkiharaan, mutta en nyt erityisen ohueksi huutelisi.

[/quote]

Perinteinen suomalainen tukka ON OHUT. Se, että se on perinteinen ja löytyy joka toisen päästä, ei tee sitä paksua. Se on silti ohut. Kyllä tollanen pikkurillin paksuinen poninhäntä on ohut tukka. Auki tuuheampi ja näyttää paljon paremmalta, mutta tuuhea ei tee siitä paksua.

Vierailija
22/39 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:00"]

[/quote]

Anteeksi, mutta jos ystävälläsi on 1/4 osa Lindan hiuksista niin hänellä varmaan kiiltaa päänahka hiusten seasta.... Mulla on mielestäni ohuet hiukset, mutta ponnarini on yli 2 kertaa Lindan ponnari..

[/quote]

ystävälläni on tosi pieni pää ja takaraivossa hiukset ei ala niin alhaalta kuin suurimmalla osalla. Onoikeasti todella ohut ja johtuu geeneistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:03"]

Eihän Lindalla kovin ohut tukka ole. Hyvin perinteinen suomalainen hiuslaatu, hentoinen ja laiska. Toki tuo on ohut verrattuna paksuun luonnonkiharaan, mutta en nyt erityisen ohueksi huutelisi.

[/quote]

Perinteinen suomalainen tukka ON OHUT. Se, että se on perinteinen ja löytyy joka toisen päästä, ei tee sitä paksua. Se on silti ohut. Kyllä tollanen pikkurillin paksuinen poninhäntä on ohut tukka. Auki tuuheampi ja näyttää paljon paremmalta, mutta tuuhea ei tee siitä paksua.
[/quote]

En sanonut että se olisi paksu, mutta ei tuo ole vielä oikeasti ohutta ole nähnyt.

Vierailija
24/39 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:07"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:03"]

[/quote]

Täällä porukka puhui lähes kaljusta. Ei lindalla paksu tukka ole, mutta ihan normaali suomalaiseksi. Miksi pitää siis keskustelu aloittaa ja hämmästellä ohuutta, kun on ihan normaali täällä suomessa? 

[/quote]

Vierailija
25/39 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu tukka on ruma.

Vierailija
26/39 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
27/39 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin samaa, kun viime viikon Annassa oli Lindasta kansikuva.

Vierailija
28/39 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuako täällä mollaatte ohuthiuksisia! Paljon kauniimmat ne on hyväkuntoisena, kuin sellainen kamala paksu reuhka, joka vanhentaa ihmistä ihan kamalasti!

Vierailija
29/39 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tukka karkeasti mitattuna ponnarista ainakin 2cm eli paksumpi kuin pikkurilli. Ystävälläni voi olla se pikkurilli, lindalla ei ole. Kuka on väittänyt lindan tukkaa paksuksi? Ei kukaan. Kaikki ovat vaan puhuneet ettei ole erityisen ohut vaan ihan tavallinen suomalaiseksi, joten lopeta tuo mollaaminen. Olen paljon lindan hiustenlaittovideoita katsonut, kuvailee hiuksiaan ohuiksi, mutta omssn silmääni olleet aina kauniit ja sopivan paksuiset. Mitä ihmettä saatte tolla "tuntisin itseni kaljuksi noin vähällä tukalla"? Vähän sama kun sanoisi 12cm peniksen omistavalle miehelle "tuntuisi siltä ettei penistä ole ollenkaan". Siis pelkkäö kiusaamista ja yritetään saada olemattomasta "virheestä" kauhea asia. Oletko kateellinen vai?

Tulee mieleen takkuisella hevosen hännällä oleva lihava nainen, joka on kateellinen lindan elämälle. Minä olen kateellinen, mutta hyvällä tavalla. On kahdenlaista kateutta. Sitä missä haukutaan ihmistä, jolla on jotai  mitä itse haluaisi niin että saa itselle hyvänolon siitä, että kertoo koko maailmalle hyväpeppuisella olevan helvetin ruma nenä (esimerkiksi) ja sitä terveyttä kateutta eli ajattelua haluta saavuttaa jokin asia mitä toisella on ilman mollaamatta sitä tai sen omistajaa. En sano että olet kateellinen hiuksille, vasn olet lindalle ja yrität keksiä hänestä jotain huonoa.

Vierailija
30/39 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 20:58"]Mulla on yhtä paksu tukka kun lindalla tuossa videolla ja ihan normaalina sitä olen pitänyt. Tosin en ihan tiedä oikeaa paksuutta kun pilasin hiukset joku aika sitten ja sitä ennen hiuksia putoili raskauden takia. Nyt on paljon uusi alkuja kasvamassa. Ystäväni on oikeasti tosi ohut hiuksinen ja hänellä hiuksia on ehkä max 1/4 lindan hiuksista jos sitäkään, pitää siksi hiukset lyhyenä. 

Ja mulle on joskus huudeltu laivalla, että "saanko koskea sun hiuksiin" (olin 18 vuotta ja jotain parikymppisiä miehiä). Pitkistä hiuksista mtös kehuttu. Ei mulla paksu tukka ole, mutten nyt ihan kaljuksi itseäni ainakaan tunne. Aasialainen kampaaja sanoi kyllö että mulla on ohut tukka, mutta häneen verrattuna varmaan onkin.
[/quote]

Kiinnostaako ketään?

Vierailija
31/39 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt kuuluis olla musta lierihattu ja musta viitta? Ei pellefiiliksia ollenkaan?

Vierailija
32/39 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka linda, linkkiä!!!

Vierailija
33/39 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivostuttava aloitus. Kuka Linda? Mitkä hiukset?

Vierailija
34/39 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kun tuli kylmä katsellessa ton Marraskuun 22. päivän postauksen kuvia, sukkahoususillaan ulkona :/ Vaikka onkin pitkät saappaat jalassa, mut silti, en ymmärrä miksi joku haluaa tahallaan palella.

Vierailija
35/39 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaako jengi oikeesti käyttää noin paljon aikaa hiusten laittoon? Mulla se on harjaus ja ponnari. :)

Vierailija
36/39 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herrajeesus, kun ei voi alotuksessa kertoa kuka Linda mahtaa olla kyseessä. Mahtavaa arvailla, että mahtaakohan se aloittajamamma tarkottaa kenties naapurin tyttöä, kaupan kassaa vai ketä helvettiä.

Vierailija
37/39 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten tolle tulee laineet ku se vetää hiukset suoristajan läpi? :D Vaikka mä pitäisin mitä papiljotteja päässä vuoden, en saa hiuksiini kiharaa. Joo, hetken ne pysyy vähän kääntyneinä, mutta suoristuvat puolessa tunnissa. Ja hiuspuuteri muuten tekee hiukseni rasvaisiksi.

t. suoralättätukka :D

Vierailija
38/39 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa edes googlettaa, kuka Linda. Tuskin löytyisi.

Saattaahan ap puhua vaikka työkaveristaan tai lapsensa tarhakaverista.

Vierailija
39/39 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki ois kiva

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi