Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaa niin päähän! Olen tapaillut yhtä miestä

Vierailija
23.11.2014 |

Olemme siis tapailleet jo jonkun aikaa ja minä olen ollut liikkeellä ihan vakavin mielin, samoin luulin että mieskin.

Tänään sitten sain kuulla miehen KAVERILTA, että en kai minä oikeasti luule että mies haluaisi seurustella minun kanssani ja ei oikeasti ole kamalan kiinnostunut minusta.

Kysyin mieheltä asiasta ja hän sanoin vain jotain ympäripyöreää: "Niin. Mitäpä tuohon nyt sanoisi: joo?" Minä en tiedä miten tuollaiseen vastaukseen voisi edes reagoida. Ärsyttää ihan älyttömästi.

Olen ollut todella ymmärtäväinen, joustava ja kuunnellut miehen murheita, en edes tajua mitä olen tehnyt väärin, seksikin on ollut mahtavaa. :( Ilmeisesti minussa ei vain ole sitä "jotain", mihin edellisetkin suhteet ovat kaatuneet.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 21:24"]

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 21:08"]Olemme siis tapailleet jo jonkun aikaa ja minä olen ollut liikkeellä ihan vakavin mielin, samoin luulin että mieskin. Tänään sitten sain kuulla miehen KAVERILTA, että en kai minä oikeasti luule että mies haluaisi seurustella minun kanssani ja ei oikeasti ole kamalan kiinnostunut minusta. Kysyin mieheltä asiasta ja hän sanoin vain jotain ympäripyöreää: "Niin. Mitäpä tuohon nyt sanoisi: joo?" Minä en tiedä miten tuollaiseen vastaukseen voisi edes reagoida. Ärsyttää ihan älyttömästi. Olen ollut todella ymmärtäväinen, joustava ja kuunnellut miehen murheita, en edes tajua mitä olen tehnyt väärin, seksikin on ollut mahtavaa. :( Ilmeisesti minussa ei vain ole sitä "jotain", mihin edellisetkin suhteet ovat kaatuneet. [/quote] Sai pillua, eli mitä halusikin.

[/quote]

Yleensä miehet haluaa pillua enemmän kuin muutaman tapaamiskerran ajan. Eli saiko mies siis haluamansa, jos suhde loppuu tähän?

Vierailija
22/23 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole miehelle riittävä. Pienet tissit ja nalkutusta? Kälättäviä akkoja nyt vielä nussii ja panee mutta ei niistä muuhun ole. Aloitit sitten nalkuttamisen miehen kaverin kautta, tää on kyl paras juttu taas vähään aikaan. Ja sit vielä ihmettelet kuka ei viitsis nalkuttajan kanssa vakiintua. Wake up, turpa vaan kiinni niin saatat joskus saada pitemmänkin suhteen aikaiseksi,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 21:22"]

Mä sanoin joskus jotain tuontapaista yhdelle naiselle kun se vei liikaa mun kaverin aikaa. Kaveri ei tiennyt mitään :) Nainen jätti mun kaverin ja meillä oli taas hauskaa!

[/quote]

Sama tuli mieleen, samoin se että jospa miehen kaveri onkin itse kiinnostunut aloittajasta ja haluaa siksi ns. sabotoida näiden välejä?