Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ämpäreitä piikin ottaneille

Vierailija
01.10.2021 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0ec82c54-7998-4e17-9bb3-2c69569c6ed2

Kajaanin Prisman rokotuspisteellä annetaan ilmainen ämpäri tuhannelle ensimmäiselle koronarokotuksen ottajalle.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeusoppineita paikalla? Haluaisin tietää onko edes laillista mainostaa radiossa/tv:ssä kokeellisia lääkkeitä/rokotteita? Tässä rikotaan koko ajan Nürnbergin säädöstöä eikä kukaan ota rokotehaitoista mitään vastuuta. Lahjonta epäeettistä.

Ei ne mitään kokeellisia ole muiden kuin helluntailaisten pedon merkkiläisten mielestä.

Pfizerin omilta sivuilta voit tarkistaa, kokeet kestävät vuoteen 2023 kevääseen, Modernan testit 2022 joulukuuhun.

Ja kuten monelta sivulta voi lukea, nämä rokotteet ovat käyneet läpi ihan samat tutkimukset kuin muutkin rokotteet. Ja sen jälkeen hyväksytty.

Eikö hävetä pelätä pientä piikkiä? Eikö hävetä pelätä jotain mikä ei ole olemassa? Ai niin, olette helluntailaisia ja pelkäätte kaikkea. Unohda koko juttu.

Vierailija
22/35 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeusoppineita paikalla? Haluaisin tietää onko edes laillista mainostaa radiossa/tv:ssä kokeellisia lääkkeitä/rokotteita? Tässä rikotaan koko ajan Nürnbergin säädöstöä eikä kukaan ota rokotehaitoista mitään vastuuta. Lahjonta epäeettistä.

Ei ne mitään kokeellisia ole muiden kuin helluntailaisten pedon merkkiläisten mielestä.

Pfizerin omilta sivuilta voit tarkistaa, kokeet kestävät vuoteen 2023 kevääseen, Modernan testit 2022 joulukuuhun.

Ja kuten monelta sivulta voi lukea, nämä rokotteet ovat käyneet läpi ihan samat tutkimukset kuin muutkin rokotteet. Ja sen jälkeen hyväksytty.

Eikö hävetä pelätä pientä piikkiä? Eikö hävetä pelätä jotain mikä ei ole olemassa? Ai niin, olette helluntailaisia ja pelkäätte kaikkea. Unohda koko juttu.

Saat ottaa tulevat 8 piikkiä minunkin puolestani, ole hyvä👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat ottaa tulevat 8 piikkiä minunkin puolestani, ole hyvä👍

Voin ottaa vaikka 80. Kiitos kovasti!

Vierailija
24/35 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku saattaa nyt pahoittaa mielensä kun tuli puijatuksi rokotukseen ämpärittä.

Vierailija
25/35 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan tän aikamoisena kettuiluna.

Syytäkin ottaa, sillä rokotepelkoiset ovat juurinkin tarpeeksi yksinkertaisia tämänkaltaiselle juonelle 😂

No vähän veikkaan, että ei ole. Ei ainakaan yksikään minun tuntemani olisi jollain ämpärillä höynäytettävissä. 

Vierailija
26/35 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä yritetään olla nyt ovelia. Tietävät, että suomalainen ei voi vastustaa jonottamista ja ilmaisia ämpäreitä :D

Kyllä nyt on katalaa. Vähän kuin laittaisi omarmunkkeja laihiksella olevan nokan alle. Vedotaan ihmisten heikkoihin kohtiin.

Vierailija
27/35 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitävätkö nämä ämpärienjakajat ihmisiä oikeasti noin tyhminä?

Kyllä, perustellusti.

Tie änkyräsuomalaisen sydämeen käy ilmaisen muoviämpärin kautta.

Vierailija
28/35 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ämpärin voimalla ei mitään vaikutusta. Ei sellaista keinoa saada minua rokotettavaksi. Pidetäänkö porukkaa vähä älyisinä että lähtisi rokotettavaksi jonkun ämpärin takia?

Vierailija
29/35 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotevastaiset ovat pääasiassa "hiukan" yksinkertaisia, apukoulun kasvatteja, sekä elämäntapatyöttömiä, eli ilmainen ämpäri saattaa nopsaankin huuhtoa nwo:n/liskotarinat hönön kaalista 👉👌

Ihana yleistys 😄

Minä voin olla suosiolla esimerkkinä sinun otannassa. Olen akateeminen (maisteri) ja olen rokotusvastainen. Minusta me jokainen saadaan ihan itse tehdä johtopäätökset miten me eletään ja mitä riskejä elämään otetaan. En lue mitään salaliittoteorioita, enkä ole työtön. Luen ja tarkkailen asioita laajasti joka kantilta ja koronarokotteen suhteen olen tullut siihen tulokseen, että odotan mitä tapahtuu. Mutta mitä enemmän koen painostusta, niin sitä kaukaisemmaksi rokotus omalla kohdallani muuttuu.

Vierailija
30/35 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotevastaiset ovat pääasiassa "hiukan" yksinkertaisia, apukoulun kasvatteja, sekä elämäntapatyöttömiä, eli ilmainen ämpäri saattaa nopsaankin huuhtoa nwo:n/liskotarinat hönön kaalista 👉👌

Ihana yleistys 😄

Minä voin olla suosiolla esimerkkinä sinun otannassa. Olen akateeminen (maisteri) ja olen rokotusvastainen. Minusta me jokainen saadaan ihan itse tehdä johtopäätökset miten me eletään ja mitä riskejä elämään otetaan. En lue mitään salaliittoteorioita, enkä ole työtön. Luen ja tarkkailen asioita laajasti joka kantilta ja koronarokotteen suhteen olen tullut siihen tulokseen, että odotan mitä tapahtuu. Mutta mitä enemmän koen painostusta, niin sitä kaukaisemmaksi rokotus omalla kohdallani muuttuu.

Niinpä. Akateemisetkin voivat olla persuja, jos ovat periaatteessa kaikkea demokratiaa (heidän mielestään pakottamista) vastaan.

Vierailija
31/35 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullo viinaa piikin ottajille toimisi vielä paremmin.

Vierailija
32/35 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kajaanin prisma meni nyt boikottiin.

Meni koko S-ryhmä.

Vierailija
33/35 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vitsi. Ei pidä ottaa asioita ihan noin vakavasti.

Huono ja mauton vitsi.

Sun huumorintaju on huono. Mä hirnahdin. Makua tässä ei sivuta mitenkään, kun ämpäri ei maistu mansikalta tai Sveitsin laivastolta (tietäjät tietää).

Vierailija
34/35 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syytäkin ottaa, sillä rokotepelkoiset ovat juurinkin tarpeeksi yksinkertaisia tämänkaltaiselle juonelle 😂

No vähän veikkaan, että ei ole. Ei ainakaan yksikään minun tuntemani olisi jollain ämpärillä höynäytettävissä. 

Ymmärsin niin, että et usko ämpärien olemassaoloon mutta geenimanipulointiin, 5G-siruun ja kainaloista kariseviin piikkiproteiineihin.

Hellarit uskoo lisäksi siihen, että rukoilemalla voi herättää mätänevän vainajan, jonka sisäelimet ja aivot on poistettu. Kerro kun onnistutte.

Vierailija
35/35 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsin niin, että et usko ämpärien olemassaoloon mutta geenimanipulointiin, 5G-siruun ja kainaloista kariseviin piikkiproteiineihin.

Hellarit uskoo lisäksi siihen, että rukoilemalla voi herättää mätänevän vainajan, jonka sisäelimet ja aivot on poistettu. Kerro kun onnistutte.

Ymmärsit väärin. Ei osoita suurta älykkyyttä niputtaa kaikkia rokotekriittisiä samaan nippuun, jossa jokainen on salaliittoteorioihin uskova hörhö. Kuten myöskään rokotetut eivät ole ryhmä täysin samalla lailla ajatteleva ihmisiä ts. tämä lampaiksi vastapuolella nimitellyt.  Fiksuja ihmisiä löytyy molemmilta puolilta, samoin hyväuskoisia ja pelokkaita ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän