Miten olet tänä kesänä hyödyntänyt lakisääteisiä jokamiehenoikeuksiasi?
Kommentit (19)
Mie oon mehtässä kerräilly mustikoita ja kantarelleja, sekä käynnynä muutamilla vaelluksilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ole lakisääteisiä.
Mitkä ne???????
En. Sieniä inhoan. Mustikat ja puolukat ostan niiltä ahkerilta jotka niitä kerää.
Käyttö KERTOON muumaalaisille ettei tarkoita muiden pihoille menoa.
Kyseessä jokaisenoikeudet ja olen marjastanut ja sienestänyt ihan omilla maillani, joten en ole hyödyntänyt.
On liian hapokasta sanoa jokamiehenoikeudet. Woke vaatii että sanoataan jokaisen oikeudet plus tietysti ne ne ket ja muut poikkeavat.
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä jokaisenoikeudet ja olen marjastanut ja sienestänyt ihan omilla maillani, joten en ole hyödyntänyt.
Haluatko vassu kuokkaasi?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ole lakisääteisiä.
Mitkä ne???????
JOKAMIEHEN OIKEUDET. NIITÄ NIMENOMAAN EI OLE SÄÄDETTY MISSÄÄN LAISSA.
Jokaisenoikeudet ei ole lakisääteisiä eikä niitä ikinä lakiin saada. Sen sijaan ne pitäisi rajata vain valtion maille.
Vierailija kirjoitti:
*kröhön* jokaisenoikeudet.
Mee pois woke
Miehet liikkuvat metsässä ja naisten ja liian poikkeavien on parasta pysyä kotona, sanoi Hesari mitä tahansa.
Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
*kröhön* jokaisenoikeudet.
AlleMANSrätten på svenska - kaikki kielet ei ole hysteerisen wokefeminismin riepoteltavina.
Vierailija kirjoitti:
Miehet liikkuvat metsässä ja naisten ja liian poikkeavien on parasta pysyä kotona, sanoi Hesari mitä tahansa.
Ei mulla muuta.
Hyvin sanottu! Rintaliivien kannattaa pysyä poissa häiritsemästä työtekoa!
Vierailija kirjoitti:
Jokaisenoikeudet ei ole lakisääteisiä eikä niitä ikinä lakiin saada. Sen sijaan ne pitäisi rajata vain valtion maille.
Miten meinaisit estää muita kulkemasta metsissäsi? Partioisit siellä yötä päivää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten meinaisit estää muita kulkemasta metsissäsi? Partioisit siellä yötä päivää?
Jokaisenoikeudet tunnetaan vain Pohjoismaissa. Esim. Saksassa et todellakaan lähde yksityismetsiin kävelemään. Miten siis siellä estetään moinen?
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta.
Mä olen nainen ja mä kuljen metsässä jos haluan. Ei sitä kukaan määrää saanko kulkea siellä vai en.
Ja kohta tulee Pena heittämään "Höhöö oon muuten siementänyt".