Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, voisitko seurustella miehen kanssa, jolla on taustaa parisuhdeväkivallasta?

Vierailija
01.10.2021 |

Mies muuttunut ja parantanut tapansa, ainoastaan muutaman kerran syyllistyi väkivallan käyttöön naistaan kohtaan.

Miten on, voisitko seurustella tämmöisen miehen kanssa?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin

Vierailija
2/66 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin uskoakseni. Uskon kyllä muutokseen. Herra pelastaa kyllä, kun vain uskaltaa päästää luokseen... <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En usko että on muuttunut, jotain on vialla jos tommosta on tehnyt esim. Vrm persoonallisuushäiriö.

Vierailija
4/66 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
5/66 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassakaan semmoista asiaa kuin 'ainoastaan' muutaman kerran. Yksikin kerta on aivan liikaa.

Vierailija
6/66 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paskaa voi kullaksi muuttaa.

Vierailija
7/66 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen jo. Istui vankilassakin pahoinpitelyistä, mutta ei ole sama ihminen enää. Hellä ja huomaavainen on. Suhdetta 5 vuotta takana. :)

Vierailija
8/66 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, väkivalta oli itsepuolustusta kun ihminen ajetaan kyllin ahtaalle ja sitten käydään vielä päälle. Ex vaimonsa on puukottanut häntä, yrittänyt tukehduttaa jne sairasta. Ei kuitenkaan ole itse aloittanut väkivaltaa.

Ei kyllä yrittänyt puolustella minulle tapahtumia mutta ymmärrän kyllä miten homma on siihen päätynyt kun olen saanut selville kokonaiskuvan.

Vierailija
9/66 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, väkivalta oli itsepuolustusta kun ihminen ajetaan kyllin ahtaalle ja sitten käydään vielä päälle. Ex vaimonsa on puukottanut häntä, yrittänyt tukehduttaa jne sairasta. Ei kuitenkaan ole itse aloittanut väkivaltaa.

Ei kyllä yrittänyt puolustella minulle tapahtumia mutta ymmärrän kyllä miten homma on siihen päätynyt kun olen saanut selville kokonaiskuvan.

Kai joku muukin on vahvistanut tapahtuneen kuin vain tuo mies?

Vierailija
10/66 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kun on parannus tehty. Olettaisin sen tarkoittavan myös uskoontuloa, enkä muutenkaan seurustelisi muun kuin uskovaisen kanssa.

Vierailija
11/66 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin uskoakseni. Uskon kyllä muutokseen. Herra pelastaa kyllä, kun vain uskaltaa päästää luokseen... <3

Juuri näin, toinen uskis täällä =)

Tässä sen näkee, et muut on paljon tuomitsevaisempia kuin me. Me uskotaan muutokseen ja Jumalan rakkauden parantavaan voimaan. Muut ei, ja kylmää ja anteeksiantamatonta on meininki. Sääli.

Vierailija
12/66 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai kun on parannus tehty. Olettaisin sen tarkoittavan myös uskoontuloa, enkä muutenkaan seurustelisi muun kuin uskovaisen kanssa.

Onnee. Ex tuli uskoon yritettyään tappaa vaimonsa kirveen avulla.

Toiset löytää Herran kaaduttuaan rappusissa, osa taponyrityksen kautta.

Vierailija
13/66 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
14/66 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kysymys.

Minun mieheni ei tietääkseni ole käynyt naiseen käsiksi, mutta on ollut nuorena vaikeuksissa miehiin kohdistuvista pahoinpitelyistä.

Kuulin tästä vasta vuosien seurustelun jälkeen. Nyt yhdessä 10 vuotta, eikä miehessä ole mitään, millä perusteella voisin sen hänestä uskoa.

Vierailija
15/66 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä sen näkee, et muut on paljon tuomitsevaisempia kuin me. Me uskotaan muutokseen ja Jumalan rakkauden parantavaan voimaan. Muut ei, ja kylmää ja anteeksiantamatonta on meininki. Sääli.

Kannattaa varmaan soittaa läheiseen miesvankilaan ja kysyä milloin vapautuu seuraava.

Vierailija
16/66 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten väkivalta parisuhteessa on usein sitä, että loppuun ajettu ja rääkätty nainen saa tarpeekseen.

Ja tosiaan, en ikinä haluaisi olla tekemisissä väkivaltaisen miehen kanssa.

Erittäin harva ihminen muuttuu mihinkään suuntaan aikuisiällä ja mies voi tässäkin tapauksessa syöttää aloittajalle ihan mitä juttua tahansa.

Oikeasti hyviä ja kunnollisia miehiä löytyy ja jos ei, itsekseen oleminen on ihan hyvä vaihtoehto.

Vierailija
17/66 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä nähdään jengi joka on yliedustettuina esim jäätävän pershäiriöisille perhesurmaajille kirjoittelijoissa.

Vierailija
18/66 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluan nyrkkeillä menen salille. Siellä on sentään vastustaja samaa painoluokkaa ja erotuomarikin paikalla.

Vierailija
19/66 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, tekohampaat helppo uusia ja mustelmat paranee ajan kanssa.

Vierailija
20/66 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kysymys.

Minun mieheni ei tietääkseni ole käynyt naiseen käsiksi, mutta on ollut nuorena vaikeuksissa miehiin kohdistuvista pahoinpitelyistä.

Kuulin tästä vasta vuosien seurustelun jälkeen. Nyt yhdessä 10 vuotta, eikä miehessä ole mitään, millä perusteella voisin sen hänestä uskoa.

Äijien kanssa tappeleminen ja vaimon hakkaaminen on nimittäin valovuosien päässä toisistaan.

Nimimerkki: Nuorempana usein tasasella