Kuopion uhrit 2,5v ja 1,5kk!
Kommentit (146)
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:22"]
Miten ihmeessä äidistä ei ole huomattu mitään oireita, voiko ihminen romahtaa ihan hetkessä tai kyennyt peittämään tunteensa?
[/quote]
On jotain huomattu, kun on kerran ollut lastensuojelu kuvioissa. Silti vakavasti masentuneiden itsemurhat muiden surmaamimesta puhumattakaan tulevat usein läheisillekin yllätyksenä. Sairastunut yrittää salata pahimpia ajatuksiaan muilta, koska pelkää niitä itsekin. Kaikkien masentuneisuus ei mene psykoottiselle tasolle ja itsetuhoisuuteen saakka, joten siksikin on vaikea ajoissa erottaa niitä, joille niin käy. Tila voi huonontua hyvin nopeasti.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:32"]Oiskohan se abortti ollut kumminkin parempi juttu.
[/quote]
Tai lapsettomuus...
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:31"]Liian pieni ikäero!
[/quote]Minulla on lapsia 1.5 vuoden ikäerolla enkä ole tappanut heitä.
Ei saatana niin en ymmärrä! Pitääkö niitä lapsia tehtailla vuoden välein jos niistä ei jaksa huolehtia!!
No tämäkinhän oli tietenkin isän vika, kun ei osallistunut enemmän perheen pyörittämiseen! Äiti-raukka oli varmaan niin kovin uupunut.
Ei kukaan tee lapsia tappaakseen ne. On kysymys suuresta tragediasta enkä haluaisi syyttää ketään.
Nämä uutiset kyllä särkevät sydämen :'(
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:34"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:31"]Liian pieni ikäero!
[/quote]
Valitatko elämän raskuutta? Vai tiesitkö mitä tuleman pitää? Oliko sinulla realistinen käsitys asiasta?
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:34"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:31"]Liian pieni ikäero!
[/quote]
Järjetöntä tuollainen tehtailu on silti! Tuosta kärsivät molemmat lapset, vanhemmat ja parisuhde! Mutta kun muutkin niin mäkin.... Ja sitten valitetaan, snif
[/quote]
Minulla ja isoveljelläni on ikäeroa 345 päivää (eli hieman alle vuosi), eikä meitä tapettu. Myös -99, -00, ja -01 sisarukset ovat yhä hengissä :)
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:34"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:31"]Liian pieni ikäero!
[/quote]
Järjetöntä tuollainen tehtailu on silti! Tuosta kärsivät molemmat lapset, vanhemmat ja parisuhde! Mutta kun muutkin niin mäkin.... Ja sitten valitetaan, snif
[/quote]
Samaa mieltä! Toinen lapsi ei saa rauhallista vauva-aikaa ollenkaan:( Ja kaikki vain äidin itsekkyyden vuoksi!
Kaikkea sontaa sitä ihmiset viitsivät kirjoittaakin. Edes nimettömänä en haluaisi vajota tasollenne.
[/quote]
Kas kun et tee vielä kolmatta! Ja kotona loikoilu sen kuin vain jatkuu ja tuet rullaa:(
Mistä noita voi tietää jos äiti päivittänyt facea loppuun asti innokkaasti, lisännyt lasten kuvia sekä komentoinut iloisesti muiden juttuja. Ei ihminen monesti ulospäin näytä sitä ainakaan omalla nimellään miltä sisällä tuntuu. Eikä tuossa voi olla kyse vain masentuneisuudesta, vaan täytyy muumeissa olla jotain muutakin vikaa. Känni ja muut päihteet voivat selittää paljon.
Ikäeroa yli kaksi vuotta joten kyllä se vanhempi lapsi sai sitä vauva-aikaa viettää yksinään. Siitä ei selitystä kyllä voi löytää. Tuollainen ikäero ihan normaali tai muutoinhan suurin äideistä tappaisi lapsensa.
Miksei soittanut apua ENNEN kuin tappoi lapset..??
Itsekin ollut todella väsynyt välillä (vauva 3 kk), mutta en ikinä mitään tollasta voisi tehdä. Kyllä on päässä pimahtanut ja pahasti. Miksi ihmiset tekee lapsia noin pienillä ikäeroilla? Itselle ei tulisi mieleenkään hankkia lisää lapsia ainakaan 5 vuoteen. Vai onko sitten aina vaan ehkäisy pettänyt ja lisää lapsia "vaan tulee"??
Oiskohan se abortti ollut kumminkin parempi juttu.