Haluatko kysyä jotain aaveen "kohuperseen" omistajalta?
Kysykää pois jos huvittaa :D
Tuossa vielä se perseketju:
http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/4324841/mammat_arvostelkaa_mun/sivu/1
Kommentit (120)
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:19"]No pääseekö tuota kokeilemaan jossain, vai onko se vaan kiusallaan esillä?
[/quote] Kunhan härnään ;))
Ap
Mä haluan nähdä sun naaman. :) Laita kuva!
Okei, tunnustan, mulla on epäilys että sun naama näyttää vähän samalta ja siksi niin innokkaasti laitat nettiin sun takapuolikuvia. Tunnustan, olen hiukan huono ihminen, mutta haluaisin kovasti olla väärässä tässä asiassa?
Tää on tällänen juju, sheivattu miähen perse oikeesti.
Mulle käy aina niin, kun jotain kehun.
Naama näkyviin, tai kunnollinen pyllistys suoraan takaapäin ja selkä kaarelle.
Kiitos.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:20"]Mä haluan nähdä sun naaman. :) Laita kuva!
Okei, tunnustan, mulla on epäilys että sun naama näyttää vähän samalta ja siksi niin innokkaasti laitat nettiin sun takapuolikuvia. Tunnustan, olen hiukan huono ihminen, mutta haluaisin kovasti olla väärässä tässä asiassa?
[/quote] Olen kauniiksi kehuttu mutta en laita naamakuvaa
Ap
Olen ottanut vitsillä hieman sumean kuvan perseestä, jossa on paljasta pintaa jonkun verran. Ja vitsillä heitin, että se on naisen perse. Ihan mehuissaan oli kun näytin kaverille, pettymys suuri kun kerroin että se on meikäläisen perse. Terveisin se melkein satakiloinen mies.
Ei sinun pyllyssä ole todellakaan mitään vikaa, tuollaisia perseitä kun löytyy joka toiselta mammalta, ei tarvitse kuin pikkuisen miettiä sitä kuvakulmaa sun muuta. Aika överiksi minun mielestä tämä hehkutus on kyllä mennyt.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:19"]Mikä sua vaivaa?
[/quote] Oli tylsää ja ajattelin että kerran täällä vaanbeletään ja kyllähän sitä pitää tietää mammojen arvio omasta perseestä ;))
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:19"]Mikä sua vaivaa?
[/quote] Oli tylsää ja ajattelin että kerran täällä vaanbeletään ja kyllähän sitä pitää tietää mammojen arvio omasta perseestä ;))
Ap
[/quote] Vaan eletään*
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:27"]Onko sun nimi Janina?
[/quote] En kerro mitään yksityistä :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:19"]Mikä sua vaivaa?
Ap
[/quote]
No niinpä :D Ei kaikkee tarvii ottaa vakavasti :D Tuota peppua vielä kehtaakin esitellä.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:27"]Onko sun nimi Janina?
[/quote] En kerro mitään yksityistä :D
Ap
[/quote]
okei eli on, arvasin kommenttien tasosta ja tietty jättipersestä :D ja tunnistin käsialasta
Kumpaaki noista!!! Lisää vaa! Lortot valittaa ko ite ovat rusinaperseitä
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:29"]Mun nimi on unelma torttu:D
[/quote] Aha
Ap
Mummollasiko sä otat persekuvia?
Voi luoja, voitko lopettaa ;));)));))) hymiöiden viljelyn? Kuinka vanha olet, 15?
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:14"]
3) hyvä perse ja huono luonne on tylsä yhdistelmä
[/quote]
Entä jos on huono perse ja huono luonne, niin kuin näillä hiekkaisilla kommenteoijilla selvästikin on?
Ilkeitä lumppuja täällä on täällä on, sun rakkaille ystävilles..
Sä olet sama, joka laittoi sen kuvan viivapillusta tänne.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:19"]Pesitkö peilin kuvien välissä vai onko peili edelleen yhtä paskainen kuin ekaa kuvaa ottaessasi?
[/quote] Ei ole mun peili nii en pessyt :D
Ap