Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutusprojekti: Tammikuussa 71kg -> nyt 65.5kg

Vierailija
03.03.2025 |

Ai että. Menisiköhän alle paino alle 60kg:n kesään mennessä...siitä on aikaa kun olisi vitosella alkanut. 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs on tekniikkasi?

Vierailija
2/25 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs on tekniikkasi?

Syön vähemmän😄

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, hyvin tehty. Se on 12 voipakettia.

Vierailija
4/25 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitti! Kivaa kun mahtuu vaatteet taas kunnolla päälle. Ap

Vierailija
5/25 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kahdessa kuukaudessa tippunut noin viisi kiloa. Vaikuttaa aika nopealta tahdilta. Täytyy kyllä rajoittaa ihan hirveästi syömistä. Kärsitkö nälästä? 

Vierailija
6/25 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kahdessa kuukaudessa tippunut noin viisi kiloa. Vaikuttaa aika nopealta tahdilta. Täytyy kyllä rajoittaa ihan hirveästi syömistä. Kärsitkö nälästä? 

Miksi nälästäkään pitäisi kärsiä? Eikö siitä voi nauttia, tai olla välinpitämätön? 

Vierailija
7/25 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nälästäkään pitäisi kärsiä? Eikö siitä voi nauttia, tai olla välinpitämätön? 

Nälkä on epämukava tunne. 

Vierailija
8/25 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nälkäinen. Söin vuoden ajan niin sanotusti kuin viimeistä päivää, millään ei ollut mitään väliä ja lihoin melkein 10kg. Nyt syön niukasti mutten näe nälkää. Ap

Vierailija
9/25 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍

Vierailija
10/25 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

OItse syön noin 700 kaloria päivässä.En laihdu , liikun . käyn salilla ja teen töitä. 

Ois vaan pakko saada pois vähintään 8 kg

Vierailija
11/25 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä helmikuun alussa 75,5 kg, nyt 71 kg, jospa kesän alussa 65 kg.

Vierailija
12/25 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokikaan kaikki ei valitettavasti ole rasvaa. Varsinkin jos on laihdutettu ilman voimaharjoittelua, paljon on lähtenyt myös lihaksesta. 

Mutta hienosti on tippunut joka tapauksessa. Kehonkoostumusta voi halutessaan alkaa muuttaa sitten kun on saanut tiputettua painon sinne minne haluaa. 

Vierailija
13/25 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nälkä on epämukava tunne. 

Näläntunne häviää kun keho tottuu vähempään ruokaan

Vierailija
14/25 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä viime toukokuussa 84 kg  nyt 69 kiloa, ja projekti jatkuu.

Vierailija
15/25 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Mä aloitin 72 kilosta ja nyt olen 56 kg. Kyllä sä onnistut. Mä pätkäpaastoan, olen syömättä 17 tunnin ajan illalla ja yöllä. Nautin näläntuneesta, en kärsi.  Mulla lähti 16 kiloa puolessa vuodessa ja pois ovat pysyneet tuon pätkäpaaston ansioista. Ihana olo, vaatteet näyttää hyviltä, ja mä nukun vähemmän, refluksi parani ja nivelet on kunnossa. Kannatti.

Vierailija
16/25 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ap! Mä aloitin 72 kilosta ja nyt olen 56 kg. Kyllä sä onnistut. Mä pätkäpaastoan, olen syömättä 17 tunnin ajan illalla ja yöllä. Nautin näläntuneesta, en kärsi.  Mulla lähti 16 kiloa puolessa vuodessa ja pois ovat pysyneet tuon pätkäpaaston ansioista. Ihana olo, vaatteet näyttää hyviltä, ja mä nukun vähemmän, refluksi parani ja nivelet on kunnossa. Kannatti.

nyt kun mainitsit tuon nukkumisen niin täytyy sanoa että olen nukkunut viime aikoina paremmin. ap

Vierailija
17/25 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäisi syödä vain 1000 kcal/päivä että paino putoaisi. Sitten vieressä on kumppani joka herkuttelee joka päivä.... prkl kun ei ole itsehillintää, aina tulee syötyä 1300 kcal eikä paino putoa!

Vierailija
18/25 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkakaa kuulumisia, saan ehkä tsemppiä siitä. Olen miettinyt laihduttamista jo lähes vuoden mutta mitään ei ole tapahtunut. Lisätyn sokerin käytön olen kyllä lopettanut pari viikkoa sitten, alkoholia en käytä ollenkaan ja valmisruokia syön harvoin. Leipää syön ehkä liikaa. Papuja, herneitä, pähkinöitä joudun välttämään suolitukosvaaran vuoksi. Paino nousi suolistosyövän yhteydessä reilu 15 kg mutta en saa sitä laskemaan, vaikka vointi on nyt muuten hyvä.  N 168cm 83kg

Vierailija
19/25 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö se olet, jonka kilot MINÄ sain? Oon meinaan lihonut tuossa ajassa juuri tuon verran!

Lopeta laihdutus pliis, niin mun ei tarvi lihoa :D

Vierailija
20/25 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö se olet, jonka kilot MINÄ sain? Oon meinaan lihonut tuossa ajassa juuri tuon verran!

Lopeta laihdutus pliis, niin mun ei tarvi lihoa :D

Tosi hauskaa🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän