Haluatko kysyä jotain aaveen "kohuperseen" omistajalta?
Kysykää pois jos huvittaa :D
Tuossa vielä se perseketju:
http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/4324841/mammat_arvostelkaa_mun/sivu/1
Kommentit (120)
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 13:58"]Saatko kiksejä siitä, että persettäsi on nyt esitelty täällä monta sivua? Oletko yleensäkin itsekeskeinen ihminen?
[/quote] Olen :DD
Ap
Miehen arvio:
1) perseesi on hyvä, siitä ei pääse yli eikä ympäri, annan neljä ja puoli tähteä
2) luonteesi ei ole hyvä, olet liian rakastunut perseeseesi
3) hyvä perse ja huono luonne on tylsä yhdistelmä
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:11"]Peukutat omia kommenttejas. Eli teini. Järkevää esitellä äässiäs täällä (tai yhtään missään).
[/quote] Kaikkihan omia kommentteja peukuttaa :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:14"]Miehen arvio:
1) perseesi on hyvä, siitä ei pääse yli eikä ympäri, annan neljä ja puoli tähteä
2) luonteesi ei ole hyvä, olet liian rakastunut perseeseesi
3) hyvä perse ja huono luonne on tylsä yhdistelmä
[/quote] Mitä sä nyt mun luonnetta rupesit arvioimaan :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:15"]http://aijaa.com/KsRMBb
Jumpaten muokattu lättänästä. Kritisoikaa:)
[/quote] Huono kuva, hyvä peba ;))
Ap
Tottahan se on, että kuvakulmilla ja juuri tuollain venyttelemällä jokaisen perse näyttää hyvältä. Jopa meikäläisen joka noin satakiloinen mies, en nyt ymmärrä tätä vouhkaamista.
Ihan kiva pylly sinulla on, mutta mistä vouhkaus, melkein jokainen tänne kirjoittava nainen saisi samanlaisen valokuvan perseestään, jos haluaisi.
No puristeleeko ihmiset paljon sun persettä?
Kuva kyllä kehno! Mut eiköhä siitä olennaisen näe:)
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 13:56"]tuetko välilihaasi ulostaessasi ummetusulostetta?
[/quote] En :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:18"]No puristeleeko ihmiset paljon sun persettä?
[/quote] Ei
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:15"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:14"]Miehen arvio: 1) perseesi on hyvä, siitä ei pääse yli eikä ympäri, annan neljä ja puoli tähteä 2) luonteesi ei ole hyvä, olet liian rakastunut perseeseesi 3) hyvä perse ja huono luonne on tylsä yhdistelmä [/quote] Mitä sä nyt mun luonnetta rupesit arvioimaan :D Ap
[/quote]
Jotta ymmärtäisit että sun perse ei tee niin suurta vaikutusta kuin luulet. Hyviä perseitä näkee kadulla jatkuvasti. Hyväluonteisia naisia tapaa harvoin.
Pesitkö peilin kuvien välissä vai onko peili edelleen yhtä paskainen kuin ekaa kuvaa ottaessasi?
No pääseekö tuota kokeilemaan jossain, vai onko se vaan kiusallaan esillä?
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:18"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:15"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:14"]Miehen arvio: 1) perseesi on hyvä, siitä ei pääse yli eikä ympäri, annan neljä ja puoli tähteä 2) luonteesi ei ole hyvä, olet liian rakastunut perseeseesi 3) hyvä perse ja huono luonne on tylsä yhdistelmä [/quote] Mitä sä nyt mun luonnetta rupesit arvioimaan :D Ap
[/quote]
Jotta ymmärtäisit että sun perse ei tee niin suurta vaikutusta kuin luulet. Hyviä perseitä näkee kadulla jatkuvasti. Hyväluonteisia naisia tapaa harvoin.
[/quote] Miksi mun pitäis tehä suhun vaikutus ja miksi mulla pitäis olla hyvä luonne?
Ap
Mulla on paljon paljon isompi, siitä oli täällä kerran kuva ja kateelliset kyseli että onko yläosa photoshopattu eri vartalosta siihen. Joten en viitti kun sul on kuitenkin joku pikkunen luupylly jota vaan pyllistät taaksepäin.
Hauska lukea näitä siksi laitoin omanki arvosteltavaksi:D
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:11"]ilmoitus asiattomasta aloituksesta tehty
[/quote] No mitä väliä :D
Ap