Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olis kiva tietää miltä tuntuu olla tavoittelemisen arvoinen

Vierailija
23.11.2014 |

Sellainen että joku mies pyytäis itse mun yhteystietoja, haluais oikeasti nähdä ja viettää aikaa yhdessä ja se miettis, että tossa on nyt sellanen nainen jota haluaa kohdella hyvin ja saada 'omaksi' (ei kirjaimellisesti siis).

Ei aina olla se 'ihan kiva', 'toka vaihtoehto', 'nähäänkö? mul on tylsää' -nainen miehille.

Ei tollasta ole koskaan mulle tapahtunut niin, että tunteet olis olleet molemminpuolisia...

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole mikään superkaunis enkä erityisen hoikkakaan, vaan tällainen normaalipainoinen, ihan nätti suomalainen nainen. Teinistä asti jostain syystä on ollut paljon vientiä, baarissa iskuyrityksiä on usein kymmeniä. Kivoja miehiä ne usein vielä on, harvemmin mulkerot lähestyy. Mä oon aika nauravainen ja hymyilen paljon. Sitten vielä tavallisen näköinen, niin ehkä miehet uskaltaa sen takia lähestyä. :)

Vierailija
22/67 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voitko sä kysyä joltain miespuoliselta kaverilta että mikä on se juttu mitä voisi parantaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sun vaan opetella flirttailemaan?

Vierailija
24/67 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 22:26"]

Mä en ole mikään superkaunis enkä erityisen hoikkakaan, vaan tällainen normaalipainoinen, ihan nätti suomalainen nainen. Teinistä asti jostain syystä on ollut paljon vientiä, baarissa iskuyrityksiä on usein kymmeniä. Kivoja miehiä ne usein vielä on, harvemmin mulkerot lähestyy. Mä oon aika nauravainen ja hymyilen paljon. Sitten vielä tavallisen näköinen, niin ehkä miehet uskaltaa sen takia lähestyä. :)

[/quote]

Mulla ei ongelmana ole lähestyminen periaatteessa, kyllähän baareissa tulee iskemään monia miehiä illan aikana ja välillä muuallakin, se vaan ettei kukaan oo tosissaan koskaan innostunut vaan oon just se ihan ok nainen. ap

Vierailija
25/67 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOi se tuntua ahdistavakin, kun itse tajuaa että on ihan tavallinen tyyppi kaikkine puutteineen ja vikoineen. Kun joku mies on sitä mieltä, että olet joku jumalatar jollaista ei ole muualla, niin tiedät että ei se suhun ole ihastunut vaan johonkin omaan haavekuvaansa. Jos mies sanoo, että rakastui/ihastui silmänräpäyksessä, niin silloin on joutunut jollekin korokkeelle ja tietää, että sieltä tullaan vielä lujaa alas...

Vierailija
26/67 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 22:28"]

Ap, voitko sä kysyä joltain miespuoliselta kaverilta että mikä on se juttu mitä voisi parantaa?

[/quote]

Ei mulla ole koskaan ollu oikeen miespuolisia kavereita.

Veikkaan oikeesti, että oon varmaan vaan tajuttoman tylsä. Ei kai sitä muuten voi selittää. Oon kuulemma mukava mut en sen kummempaa. Jos mun persoona on oikeasti vaan sellanen laimea niin miten ihmeessä mä sellasta osaan muuttaa. ap

Vierailija
27/67 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tiedän tasan tarkkaan miltä sinusta tuntuu.

Kukaan mies ei ole koskaan ajatellut olevansa onnenpekka saadessaan olla minun kanssani (tämä on sanottu mulle jopa suoraan!). Olen ollut kolmessa pitkässä parisuhteessa, eikä edes kukaan näistä kumppaneistani ole pitänyt minua tavoittelemisen arvoisena kultakimpaleena. Olen aina ollut kakkosvaihtoehto, plan b, jonka kanssa ollaan siihen asti, että löydetään joku parempi tyyppi. Kaksi edellistä suhdettani päättyikin miehen pettämiseen (molemmat miehet vielä päätyivät parisuhteeseen toisten naistensa kanssa, eli kyseessä eivät olleet mitkään yhdenyönjutut). Nykyinen kumppaninikaan ei osoita minua kohtaan oikeastaan enää mitään mielenkiintoa. Epäilen, että ainut syy miksi hän on kanssani edelleen, on se, ettei hän jaksa nähdä vaivaa erota. 

En todellakaan tiedä mistä johtuu, etten ole koskaan ollut kenellekään se kultakimpale :( Olen ihan normaali, ok-näköinen, kiva, ystävällinen, hauska ja fiksu tyyppi, mutta näköjään se ei sitten riitä. Josko syy olisi siinä, etten ole sattunut kohtaamaan oikeantyylisiä miehiä? Mene ja tiedä :/ 

Vierailija
28/67 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 22:51"]

Ap, tiedän tasan tarkkaan miltä sinusta tuntuu.

Kukaan mies ei ole koskaan ajatellut olevansa onnenpekka saadessaan olla minun kanssani (tämä on sanottu mulle jopa suoraan!). Olen ollut kolmessa pitkässä parisuhteessa, eikä edes kukaan näistä kumppaneistani ole pitänyt minua tavoittelemisen arvoisena kultakimpaleena. Olen aina ollut kakkosvaihtoehto, plan b, jonka kanssa ollaan siihen asti, että löydetään joku parempi tyyppi. Kaksi edellistä suhdettani päättyikin miehen pettämiseen (molemmat miehet vielä päätyivät parisuhteeseen toisten naistensa kanssa, eli kyseessä eivät olleet mitkään yhdenyönjutut). Nykyinen kumppaninikaan ei osoita minua kohtaan oikeastaan enää mitään mielenkiintoa. Epäilen, että ainut syy miksi hän on kanssani edelleen, on se, ettei hän jaksa nähdä vaivaa erota. 

En todellakaan tiedä mistä johtuu, etten ole koskaan ollut kenellekään se kultakimpale :( Olen ihan normaali, ok-näköinen, kiva, ystävällinen, hauska ja fiksu tyyppi, mutta näköjään se ei sitten riitä. Josko syy olisi siinä, etten ole sattunut kohtaamaan oikeantyylisiä miehiä? Mene ja tiedä :/ 

[/quote]

Aika inhottavaa, jos sulle on suoraan sanottu noin ja silti oltu suhteessa. Mulle on sentään oltu rehellisiä ja myönnetty, ettei kiinnosta edes mikään vakava...

Ei kai tässä muu auta kun miettiä, että joskus tulee tapaamaan itselleen sopivan. ap

Vierailija
29/67 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olisi niin kiva joskus olla se prinsessa, jota joku lähtisi oikein tavoittelemaan. Tuntuu vaan, että miehille on nykyään niin helppo löytää uusi kaunis tyttö tinderistä niin ei jakseta tyytyä vain yhteen tai panostaa suhteeseen erikoisemmin. 

Alkaa masentamaan aika pahasti, koska pidän itseäni hyvänä typpinä ja ihan kivan näköisenäkin. Silti en vaan ole tarpeeksi jotain kelvatakseni.

Vierailija
30/67 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
31/67 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 23:34"]

Juu olisi niin kiva joskus olla se prinsessa, jota joku lähtisi oikein tavoittelemaan. Tuntuu vaan, että miehille on nykyään niin helppo löytää uusi kaunis tyttö tinderistä niin ei jakseta tyytyä vain yhteen tai panostaa suhteeseen erikoisemmin. 

Alkaa masentamaan aika pahasti, koska pidän itseäni hyvänä typpinä ja ihan kivan näköisenäkin. Silti en vaan ole tarpeeksi jotain kelvatakseni.

[/quote]

Jep. Etenkin suurilla paikkakunnilla on jo pilvin pimein yhtä samanlaisia nättejä nuoria naisia, jotka on kivoja joten mitä väliä sillä yhdellä niiden joukossa kun kohta tulee eteen joku vielä vähän parempi...

Vierailija
32/67 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:05"]

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 13:50"]

Itse olen (hyvin) usein ajatellut, etten ikimaailmassa olisi ollut hetkeäkään kiinnostunut esim. exästäni jos olisin oikeasti yhtään tuntenut häntä ennalta.

[/quote]

Ei tämä nyt ensimmäinen kerta ole, kun tällaista kuulen, mutta tuntuu joka kerta yhtä käsittämättömältä, miten köykäisin perustein ihmiset menevät yhteen.

[/quote]Me emme suinkaan "menneet yhteen" vaan seurustelimme vähän aikaa. Naimisiin olen mennyt ihan eri ihmisen kanssa - terveen ja kunnollisen ihmisen.

Vierailija
33/67 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 13:59"]

Monet suhteet alkavat käytännössä tuiki tuntemattomien kanssa. Tavataan joku baarissa tai netissä, sijoitetaan omia toiveita siihen ihmiseen, ruvetaan seurustelemaan ja aika usein petytään kun tutustutaan paremmin. Eli ap:n tavoittelema tilanne (tulla valituksi ominaisuuksiensa takia) ei edes ole kovin yleinen. Ehkä jossain työpaikkaromansseissa asia saattaa edetä oikeasti niin, että osapuolet tuntevat toisiaan jo jonkin verran ja arvostavat toisiaan miehenä/naisena.

Itse olen (hyvin) usein ajatellut, etten ikimaailmassa olisi ollut hetkeäkään kiinnostunut esim. exästäni jos olisin oikeasti yhtään tuntenut häntä ennalta.

[/quote]

Joo, mutta kyllähän se niin silti menee vaikka baarissa tavattaisiin, että mies huomaakin ajan myötä, että mihin lottovoittoon sitä törmäsi ja aikoo pitää kiinni siitä naisesta oikeasti. Mun kaverit on myös tavanneet miehiään ties missä, mutta jossain vaiheessa se vaan käänty siihen, että molemmat tajusi miten sopivia on toisilleen ja niin edelleen.

[/quote]Kyllä kyllä. Lähinnä halusin halventaa sitä ap:n tunnetta, että muitten suhteet ovat niin paljon ruusuisempia kuin hänen. Totta kai voi löytyä jotain syvempää - itsellänikin on muutaman kerran ollut ja nyt avioliitto - mutta kaikki jotka ylipäätään seurustelevat eivät välttämättä ole sillä lailla arvostettuja ja vaalittuja kuin ap haikailee.

Vierailija
34/67 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

halventaa piti olla 'hälventää' :D t. 17

Vierailija
35/67 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 16:25"]Kyllä kyllä. Lähinnä halusin halventaa sitä ap:n tunnetta, että muitten suhteet ovat niin paljon ruusuisempia kuin hänen. Totta kai voi löytyä jotain syvempää - itsellänikin on muutaman kerran ollut ja nyt avioliitto - mutta kaikki jotka ylipäätään seurustelevat eivät välttämättä ole sillä lailla arvostettuja ja vaalittuja kuin ap haikailee.

[/quote]

Totta, totta...

Mutta olen edelleen sitä mieltä, että olisi se kiva kerran kokea. Mutta ehkä kenties joskus vielä tai sitten ei. ap

Vierailija
36/67 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 13:12"]

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 13:03"]

Ei tollasta ole koskaan mulle tapahtunut niin, että tunteet olis olleet molemminpuolisia...

[/quote]

Just... kuule ei ole mulle eikä monelle muullekaan! t. mies

[/quote]

Miksi jos kerron vain omista toiveista ja kokemuksista niin heti on yksi mies vänkäämässä, että en ole ainoa ja kyllä muutkin? ap

Hiton rasittavaa oikeesti.

Vierailija
37/67 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun täytyy sitten tehdä itsestäsi tavoittelemisen arvoinen.

Vierailija
38/67 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 16:21"]

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:05"]

[/quote]

Ei tämä nyt ensimmäinen kerta ole, kun tällaista kuulen, mutta tuntuu joka kerta yhtä käsittämättömältä, miten köykäisin perustein ihmiset menevät yhteen.

[/quote]Me emme suinkaan "menneet yhteen" vaan seurustelimme vähän aikaa. Naimisiin olen mennyt ihan eri ihmisen kanssa - terveen ja kunnollisen ihmisen.

[/quote]

Tarkoitin tietysti myös seurustelemista. Mikä hänessä kiinnosti, jos et edes tuntenut? Ulkonäkö vai omat kuvitelmasi hänestä?

14

Vierailija
39/67 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 16:41"]

Miksi jos kerron vain omista toiveista ja kokemuksista niin heti on yksi mies vänkäämässä, että en ole ainoa ja kyllä muutkin? ap

[/quote]

Mitäs luulet? Täällä palstailee noita ressukoita, jotka eivät voi keskustella mistään vetämättä omaa tilannettaan mukaan. Eivät osaa yhtään eläytyä toisen asemaan, eikä heitä siksi kukaan huolikaan.

Vierailija
40/67 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 13:13"]

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 13:10"]

Olis kyllä ihanaa. Jos siis olisi rikas mies, minua on yksi luuseri "tavoitellut", se ei ollut ihan sitä mitä toivoin :D

[/quote]

[/quote] Voi raukkaa. Oikeastaan ihan säälittää että joku on niin luuseri ja vähä-älyinen että uskottelee itselleen että naiset huolivat vain rikkaita miehiä. Se että tyyppi jaksaa antaumuksella trollata tarinaansa jollakin vauva-palstalla, kertoo kyllä enemmän tapauksesta.. Peili käteen ja itsetutkiskelua, se on av-mamman neuvo nimimerkille mies.