Olis kiva tietää miltä tuntuu olla tavoittelemisen arvoinen
Sellainen että joku mies pyytäis itse mun yhteystietoja, haluais oikeasti nähdä ja viettää aikaa yhdessä ja se miettis, että tossa on nyt sellanen nainen jota haluaa kohdella hyvin ja saada 'omaksi' (ei kirjaimellisesti siis).
Ei aina olla se 'ihan kiva', 'toka vaihtoehto', 'nähäänkö? mul on tylsää' -nainen miehille.
Ei tollasta ole koskaan mulle tapahtunut niin, että tunteet olis olleet molemminpuolisia...
Kommentit (67)
Avomieheni muutti Saksasta Suomeen luokseni viisi viikkoa ensitapaamisen jälkeen, hyvältä tuntuu ♡
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 17:31"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 16:50"]
Sinun täytyy sitten tehdä itsestäsi tavoittelemisen arvoinen.
[/quote]
Millainen sellainen sitten on? ap
[/quote]
Saan nyt varmaan kivitystä, mutta mulle tilanne on päinvastainen. Miehiä riittäis joka sormelle, mutta haluan olla yksin ja tuollanen piiritys on käynyt pidemmän päälle jopa ahdistavaksi.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 17:31"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Jaa-a. Omalta osaltani vastaten: nätti, huumorintajuinen, hauska, älykäs, sivistynyt, tunteellinen, vastuullinen, hellä, uskollinen, moraalinen. Tuollainen on vastustamaton.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 17:58"]
Jaa-a. Omalta osaltani vastaten: nätti, huumorintajuinen, hauska, älykäs, sivistynyt, tunteellinen, vastuullinen, hellä, uskollinen, moraalinen. Tuollainen on vastustamaton.
[/quote]
Enpä sanoisi, että noista multa puuttuu. Varmaan se oma ongelma on sitten ujous ja varautuneisuus. Ei sellainen nainen ole vaan hottia markkinoilla jos sillä kestää puoli vuotta olla oma itsensä uuden ihmisen seurassa...Enkä ole kauhean sosiaalinen tai ulospäinsuuntautunut. ap
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 17:55"]
Saan nyt varmaan kivitystä, mutta mulle tilanne on päinvastainen. Miehiä riittäis joka sormelle, mutta haluan olla yksin ja tuollanen piiritys on käynyt pidemmän päälle jopa ahdistavaksi.
[/quote]
Onhan noita omassakin kaveripiirissä, joilla on vientiä vaikkei edes haluaisi :) ap
Katkerat varmaan kyllä tulistuukin jos joku uskaltaa sanoa suoraan olevansa suosittu miesten keskuudessa.
Kenties nössöys ja epävarmuus estävät sinua olemasta tavoiteltavan arvoinen?
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 18:02"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 17:58"]
[/quote]
Enpä sanoisi, että noista multa puuttuu. Varmaan se oma ongelma on sitten ujous ja varautuneisuus. Ei sellainen nainen ole vaan hottia markkinoilla jos sillä kestää puoli vuotta olla oma itsensä uuden ihmisen seurassa...Enkä ole kauhean sosiaalinen tai ulospäinsuuntautunut. ap
[/quote]Oletko sinä jotenkin missannut sen, että osa myös vastakkaisesta sukupuolesta omaa tuon saman synnynnäisen hitaasti lämpiävän temperamentin? Ekstraversio ei ole pariutumisen edellytys.
Itse lopetin kokonaan juomisen. Tupakkaa en polta. Nyt olen saanut kahdelta mieheltä treffikutsun lenkillä. Olen mennytkin. Täysin meikittömänä ja lenkkivaatteissa. Molemmat ovat soitelleet ja pyytäneet kyläilemään. Olen tullut siihen tulokseen että täysin luomuna on paras.
Mol
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 18:07"]
Kenties nössöys ja epävarmuus estävät sinua olemasta tavoiteltavan arvoinen?
[/quote]
Ehkä.
Jos mä en usko itseeni niin kukas muukaan sitten? ap
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 16:52"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 16:21"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:05"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 13:50"]
Itse olen (hyvin) usein ajatellut, etten ikimaailmassa olisi ollut hetkeäkään kiinnostunut esim. exästäni jos olisin oikeasti yhtään tuntenut häntä ennalta.
[/quote]
Ei tämä nyt ensimmäinen kerta ole, kun tällaista kuulen, mutta tuntuu joka kerta yhtä käsittämättömältä, miten köykäisin perustein ihmiset menevät yhteen.
[/quote]Me emme suinkaan "menneet yhteen" vaan seurustelimme vähän aikaa. Naimisiin olen mennyt ihan eri ihmisen kanssa - terveen ja kunnollisen ihmisen.
[/quote]
Tarkoitin tietysti myös seurustelemista. Mikä hänessä kiinnosti, jos et edes tuntenut? Ulkonäkö vai omat kuvitelmasi hänestä?
14
[/quote]Sinä yrität nyt tehdä minusta poikkeusta, vaikka suhteen aloittaminen tuntemattoman kanssa on nykypäivänä normi eikä poikkeus. Kuvasin tyypillisen asiankulun ihan riittävän hyvin jo kirjoituksessani - sitä tavataan baarissa tai netissä, sijoitetaan molemmin puolin omia toiveita toiseen (mikä on helppoa kun ei oikeasti vielä tunne) ja sitten kun oikeasti tutustutaan, homma tyrehtyy. En ole kuvannut tässä mitään kovin ihmeellistä, joten en tiedä mitä jankkaat.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 18:07"]Oletko sinä jotenkin missannut sen, että osa myös vastakkaisesta sukupuolesta omaa tuon saman synnynnäisen hitaasti lämpiävän temperamentin? Ekstraversio ei ole pariutumisen edellytys.
[/quote]
Jos sellaisia miehiä on ollut, jotka on musta syttyneet hitaasti niin se on ollut niin hidasta, että on tullut sitten kuukausien/vuosien viiveellä eikä yhteyttä ole silti enää uudelleen otettu, haha. ap
Hämmentävältä se tuntuu. Etenkin, jos tavoittelijoita on useampia. Aluksi tuntee olonsa imarrelluksi. Ihmettelee, mikä minussa nyt on niin erikoista. Olenko käyttäytynyt liian ystävällisesti tai jotain. Miettii, mitä nuo oikeasti haluavat - eihän nyt voi olla niin, että ne kaikki ovat tosissaan? Tulee epäluuloiseksi motiiveista. Tekee mieli juosta piiloon. Ahdistuu, alkaa käyttäytyä töykeästi. Miettii, pitäisikö vetäytyä luostariin selvittämään ajatuksia. Epäuskoinen olo kaiken aikaa, stressi.
Toisaalta, jos joukosta löytyy mieluinen kaveri, niin olo on hyvin euforinen. Mutta toisaalta, jos ei osaa päättää kenet ottaisi, se stressaa. Ei ole hyvä, jos on liikaa vaihtoehtoja. Se johtaa siihen, ettei oikein osaa arvostaa toisen tunteita. Kun on kuullut lyhyen ajan sisään useampia rakkauden tunnustuksia, on vaikea suhtautua vakavasti. Tunteiden ainutlaatuisuus joutuu kyseenalaiseksi. Ja sitten vielä.. ne pettyneet kosijat, jotka purkavat turhautumistaan levittämällä perättömiä juoruja. Joten... ei se välttämättä ole niin ihanaa kuin moni kuvittelee.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 18:15"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 18:07"]Oletko sinä jotenkin missannut sen, että osa myös vastakkaisesta sukupuolesta omaa tuon saman synnynnäisen hitaasti lämpiävän temperamentin? Ekstraversio ei ole pariutumisen edellytys.
[/quote]
Jos sellaisia miehiä on ollut, jotka on musta syttyneet hitaasti niin se on ollut niin hidasta, että on tullut sitten kuukausien/vuosien viiveellä eikä yhteyttä ole silti enää uudelleen otettu, haha. ap
[/quote]Siis hitaasti lämpiävä temperamentti = ujous. Herää näkemään oma markkinasegmenttisi.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 18:21"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 18:15"]
[/quote]
[/quote]Siis hitaasti lämpiävä temperamentti = ujous. Herää näkemään oma markkinasegmenttisi.
[/quote]
Tollanen ihmisten luokittelu markkinasegmentteihin on aika luotaantyöntävää. ap
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 18:19"]
Hämmentävältä se tuntuu. Etenkin, jos tavoittelijoita on useampia. Aluksi tuntee olonsa imarrelluksi. Ihmettelee, mikä minussa nyt on niin erikoista. Olenko käyttäytynyt liian ystävällisesti tai jotain. Miettii, mitä nuo oikeasti haluavat - eihän nyt voi olla niin, että ne kaikki ovat tosissaan? Tulee epäluuloiseksi motiiveista. Tekee mieli juosta piiloon. Ahdistuu, alkaa käyttäytyä töykeästi. Miettii, pitäisikö vetäytyä luostariin selvittämään ajatuksia. Epäuskoinen olo kaiken aikaa, stressi.
Toisaalta, jos joukosta löytyy mieluinen kaveri, niin olo on hyvin euforinen. Mutta toisaalta, jos ei osaa päättää kenet ottaisi, se stressaa. Ei ole hyvä, jos on liikaa vaihtoehtoja. Se johtaa siihen, ettei oikein osaa arvostaa toisen tunteita. Kun on kuullut lyhyen ajan sisään useampia rakkauden tunnustuksia, on vaikea suhtautua vakavasti. Tunteiden ainutlaatuisuus joutuu kyseenalaiseksi. Ja sitten vielä.. ne pettyneet kosijat, jotka purkavat turhautumistaan levittämällä perättömiä juoruja. Joten... ei se välttämättä ole niin ihanaa kuin moni kuvittelee.
[/quote]Niin, tätähän ei kysytty :D. Kova on kehuskelun tarve. Ap kysyi, miltä tuntuu olla tavoittelemisen arvoinen, ei sitä miltä tuntuu kun on monta miestä kiinnostuneena yhtaikaa. Eipä sekään tilanne niin poikkeuksellinen ole nuoren naisen elämässä, muistelisin.
Kyllä minulle oli tärkeää, että mieheni oli aikoinaan oikeasti minuun ihastunut ennen seurustelun alkua, en todellakaan aloittaisi suhdetta minkään baaritutun kanssa. Opiskelimme samassa paikassa, ja kävimme samoissaopiskelijamenoissa. Mies hakeutui usein seuraani, ja pyyteli kanssaan milloin minnekin, elokuviin, syömään, jne. Ja kun hän pyysi seurustelemaan kanssaan, tunsimme jo melko hyvin, eikä mennytkään kuin muutama kuukausi, kun hän kosi. Nyt ollaan oltu naimisissakin jo yli 20 vuotta, ja edelleen onnellisesti.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 18:25"]
Tollanen ihmisten luokittelu markkinasegmentteihin on aika luotaantyöntävää. ap
[/quote]On ihan oma valintasi, haluatko lopun ikääsi hakata päätäsi seinään kun joku Erkka Ekstrovertti ei rakastu sinuun, vai miettiä realistisesti, mitkä olisivat parhaimmat mahdollisuutesi löytää rakkaus.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 18:15"]Sinä yrität nyt tehdä minusta poikkeusta, vaikka suhteen aloittaminen tuntemattoman kanssa on nykypäivänä normi eikä poikkeus. Kuvasin tyypillisen asiankulun ihan riittävän hyvin jo kirjoituksessani - sitä tavataan baarissa tai netissä, sijoitetaan molemmin puolin omia toiveita toiseen (mikä on helppoa kun ei oikeasti vielä tunne) ja sitten kun oikeasti tutustutaan, homma tyrehtyy. En ole kuvannut tässä mitään kovin ihmeellistä, joten en tiedä mitä jankkaat.
[/quote]
Sori, jos koit kommenttini jankkaukseksi. En kyllä yhtään sellaista tarkoittanut, vaan vilpittömästi ihmettelin. Voihan tuo ollakin nykyisin tavallista. Minulla ei ole ystäviä, enkä tiedä miten useimmat ihmiset toimivat seurustelun suhteen. Tv ja av ovat tietolähteitäni.
[/quote]