Olis kiva tietää miltä tuntuu olla tavoittelemisen arvoinen
Sellainen että joku mies pyytäis itse mun yhteystietoja, haluais oikeasti nähdä ja viettää aikaa yhdessä ja se miettis, että tossa on nyt sellanen nainen jota haluaa kohdella hyvin ja saada 'omaksi' (ei kirjaimellisesti siis).
Ei aina olla se 'ihan kiva', 'toka vaihtoehto', 'nähäänkö? mul on tylsää' -nainen miehille.
Ei tollasta ole koskaan mulle tapahtunut niin, että tunteet olis olleet molemminpuolisia...
Kommentit (67)
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 18:25"]
Niin, tätähän ei kysytty :D. Kova on kehuskelun tarve. Ap kysyi, miltä tuntuu olla tavoittelemisen arvoinen, ei sitä miltä tuntuu kun on monta miestä kiinnostuneena yhtaikaa. Eipä sekään tilanne niin poikkeuksellinen ole nuoren naisen elämässä, muistelisin.
[/quote]
Tämänkin voisin vielä lisätä haittapuoliin. Jopa selkeä haittapuolien listaus tulkitaan kehuskeluksi. Ihme logiikkaa??? En sitten kai osaa ilmaista itseäni selkeästi, kun asia näin päin käännettiin??? Kirjoitukseni oli täysin vilpitön, mutta ilmeisesti kuvitellaan, että se nyt vain on kerta kaikkiaan mahdotonta, etteikö muka tavoiteltavana oleminen olisi aivan kaikkien unelma, nyt ja aina ikuisesti, aamen.
Kiva ketju, kivoja juttuja.
Itsellä vähän sama juttu, kunnes sitten löytyi se mies, joka haluaa ja pitää mua kultakimpalenaan.
Harmi vaan, että olen jo naimisissa, enkä oikein tiedä minne ja miten tästä etenisi.
On hienoa tuntea olevansa haluttu ja tavoittelemisen arvoinen, mutta sitten taas mun elintaso muuttuisi tästä nykyisestä aika ratkaisevasti, jos heittäytyisin tuon rakkauteni mukaan. Vaikeaa.
Nauttisiko romanttisesta rakkaudesta vai järkevästä ja turvatusta elämästä.
Vai ottaisiko molemmat, rinnakkain. Se olisi aika härskiä.
Missähän te ihan hyvä tyyppi ja ihan kivan näköiset naiset oikein luuraatte? Minulle sopisitte hyvin ja voisin tavoitellakin :-)
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 08:23"]
Missähän te ihan hyvä tyyppi ja ihan kivan näköiset naiset oikein luuraatte? Minulle sopisitte hyvin ja voisin tavoitellakin :-)
[/quote]
Meitähän on joka puolella. Mun parilla sinkkukaverilla on ihan sama ongelma...
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 08:12"]
Kiva ketju, kivoja juttuja.
Itsellä vähän sama juttu, kunnes sitten löytyi se mies, joka haluaa ja pitää mua kultakimpalenaan.
Harmi vaan, että olen jo naimisissa, enkä oikein tiedä minne ja miten tästä etenisi.
On hienoa tuntea olevansa haluttu ja tavoittelemisen arvoinen, mutta sitten taas mun elintaso muuttuisi tästä nykyisestä aika ratkaisevasti, jos heittäytyisin tuon rakkauteni mukaan. Vaikeaa.
Nauttisiko romanttisesta rakkaudesta vai järkevästä ja turvatusta elämästä.
Vai ottaisiko molemmat, rinnakkain. Se olisi aika härskiä.
[/quote]
Kerrotko lisää tilanteestasi, täällä vähän samanlainen tilanne.
Miehen kanssa olemme olleet yli 20 vuotta yhdessä, ehkä jo alusta lähtien ilman suurta tunnetta, mutta kaikki tuntui silloin opiskeluaikana vaan "sopivalta"
Miehelle työ ja menestyminen siinä on ollut kaikki kaikessa, minä olen sitten nauttinut sen tuloksista, tosin olen itsekin tehnyt paljon oman urani eteen.
Nyt sitten yhdessä netin keskusteluryhmässä yksi mies tuli ja vei jalat alta, telee oloni todella halutuksi ja rakastetuksi.
Pelottaa. Miten tästä eteenpäin. On se tunne vaan niin hienoa olla tavoiteltu, rakastettu ja haluttu.
Mutta miten erossa tämä koti, josta olen rakentanut juuri oman näköiseni, vuosittaiset ulkomaanmatkat miehen mukana, suku, sosioekonominen asemani?
Tosin tuskinpa mä loppujen lopuksi niin hyvännäköinen edes olen, kun saan eniten huomiota vaan baareissa. Kun ei muuksi kelpaa kun panoksi....ap
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 18:29"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 18:25"]
Tollanen ihmisten luokittelu markkinasegmentteihin on aika luotaantyöntävää. ap
[/quote]On ihan oma valintasi, haluatko lopun ikääsi hakata päätäsi seinään kun joku Erkka Ekstrovertti ei rakastu sinuun, vai miettiä realistisesti, mitkä olisivat parhaimmat mahdollisuutesi löytää rakkaus.
[/quote]
Tietysti se on mun oma valinta.
Sä olet lukenut mun viestejä tietty asenne mielessäsi, sillä enhän mä ole missään vaiheessa sanonut, että olenko ollut ihastunut kuinka moneen ujoon, ei-ujoon, introverttiin vai ekstroverttiin mieheen :) ap