Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysin miehen taskusta kukkakaupan kuitin

Vierailija
23.11.2014 |

Löysin kuitin miehen takin povitaskusta kun olin laittamassa takkia pesukoneeseen ja tyhjensin taskuja. Juuri ennen äitienpäivää oli ostettu. Minulle ei tuonut kukkia äitienpäivänä. Äitinsä luona käytiin silloin, niin ei mitään kukkia vienyt mukanaan, vaan tuoksukynttilä pakkauksen. En ole vielä kysynyt mieheltä tästä kuitista, koska mies on ulkona lasten kanssa sillä välin kun minä siivoan... Nyt kyllä katosi siivousinto :/

Kommentit (155)

Vierailija
1/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaan ihan tosi pettynyt. Varsinkin kun ei ole aavistanut mitään ilmeisesti aiemmin. Minä olisin epäillyt jo tuossa "perjantai-iltana alkaa uusi harrastus tuntemattoman työkaverin kanssa" -vaiheessa. Olisiko käynyt niin, että mies on vähän yrittänyt pedata uutta suhdetta, ehkä tullut toisiin ajatuksiin tai ei ole (vielä) ihan varma. Eniten varmaan loukkaa salailu. Ja vaikka mitään seksisuhdettakaan ei olisi ollut, tuo on pettämistä. Mieti ap tarkkaan, mitä teet. Jotkut voivat antaa kuulemma tuollaisen anteeksi ja onhan teillä lapsia. Mulla on paha mieli sun takia, ap :(

Vierailija
2/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä että voitko mennä ens perjantaina seuraamaan sitä sen harrastusta. Jos ei käy niin sehän on käyny JOKA PERJANTAI sen toisen naisen luona!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukat tietysti tarkoitettu panokaverille. Ootko pitemmän aikaa jo pitäny pillun piilossa? Tiedoksi vaan kaikille mammoille, että mieskun mies etsii panoseuraa muualta jos haarat kiinni kk putkeen. Se on vaan kuulkaa pakko päästä pallit purkamaan jonnekin ja yleensä se on pillu ja niitä löytyy kyllä.

Vierailija
4/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelen, että kyse on jo seksisuhteesta. Tuo lienee totta, että miehesi myöntänyt pakon edessa mahdollisimman "pienen pahan".

Olen kokenut saman. Erilaisia pieniä merkkejä, jolloin arvasin että exällä on toinen nainen. Yksi ensimmäisistä oli kaupan kuitti farkkujen taskussa - samoin kuin ap niitä pyykkiin laitoin. Mies oli ostanut juustoja, keksejä, hedelmiä ja kertakäyttöastioita.

Valehteli minulle, että osti itselleen välipalaksi työmatkalle. Just joo, olikin mukana työkaverinsa eli tämä toinen nainen.

Vihdoin sain lypsettyä exältä koko tarinan ja totuus oli aika karmea: mies oli mm. tämän toisen naisen kanssa vuokrannut yhteisen asunnonkin.

Meidän lapsemme olivat tuolloin 4 ja 6 v. Eipä miehellä ollut lapset mielessä. Ja kaiken lisäksi meillä oli ihan normaali seksielämä, seksiä useamman kerran viikossa. Mä en tajua, kuinka kukaan pystyy sillä tavalla pettämään. Erosimme.

Olen pahoillani puolestasi ap, toivottavasti sun tilanteesi ei ole niin paha kuin minulla oli.

Vierailija
5/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että tämä ap on tänne ennenkin kirjoitellut löydöistään, samaan tyyliin. Tämä tyyli on kyllä aika identtinen sen hyllystä löydetyn kännykän ap:n ketjun kanssa. 

Vierailija
6/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 19:49"]En tiedä miten tästä eteenpäin.

[/quote]

Klassikko.

Vierailija
7/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, tsemppiä ap! Mäkin ehdotan, et pyydät päästä ens pe mukaan sinne harrastukseen. Jos et pääse, niin aika systemaattista valehtelua ollut...

Vierailija
8/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani mammat, ei ole mitään kukkakaupan kuittia. Hyvää joulun odotusta :) ap

Vierailija
9/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkee!! :(

Vierailija
10/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 20:57"]Olen pahoillani mammat, ei ole mitään kukkakaupan kuittia. Hyvää joulun odotusta :) ap
[/quote]

Hyvää joulua sinullekin ja kiitos kun toit vähän jännitystä päivään!

Vierailija
11/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitti pöytään kun mies astuu sisään!

Vierailija
12/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukat olivat minulle.

Vierailija
13/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja hirveä kriisi tietty päälle + vähintään asumusero puoleksi vuotta. Ite tietty suosittelen eroamaan! Joskus itelläki ties mitä kuitteja kun esim. Autoani lainaa joskus kaverini jolla tapana jättää kuittinsa autoon. Sieltäpä ne menee mun taskuun ja en aina muista laittaa roskiin..

Vierailija
14/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn kyllä kun mies tulee sisälle. En vaan millään malta odottaa niin kauan. ap

Vierailija
15/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 13:09"]Kysyn kyllä kun mies tulee sisälle. En vaan millään malta odottaa niin kauan. ap
[/quote]kerro sitten enemmän

Vierailija
16/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö siitä kuistista onko ostettu kaktus vai ruusuja. Päivämäärä ja klo aika? Katsos kalenterista oliko kyseisenä päivänä jotain erikoista?

Vierailija
17/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuitista eikä kuistista ;)

Vierailija
18/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä osti kukkia, mutta unohti kimpun jonnekki :D

Vierailija
19/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos työkaverille tai kirjanpitäjälle tai asiakkaalle?

Vierailija
20/155 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on kukkapervo ja ostaa aina itselleen kukkia?