Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka käynyt tänään ruokakaupassa. Maski vai ei?

Vierailija
01.10.2021 |

Onko K, S, L ketjujen kaupoissa maskisuositus voimassa?

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän maskia kaupassa, kuten lähes kaikki muutkin. Essotella tilanne on pysynyt hyvin hallinnassa, johtuneeko näistä varotoimista.

Viikolla kävin Varkauden Prismassa, siellä oli myös lähes kaikilla maskit. Hyvä myös Pohjoi-Savo!

Vierailija
122/127 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käyttänyt/ostanut yhtään maskia koko koronan aikana. Siitä ei ole ollut mitään hyötyä. En saanut koronaa, vaikka en käyttänyt.

Vielä on mahdollisuus! Älä menetä toivoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut kauppojen toiveista. En käytä maskia missään.

Vierailija
124/127 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin "liiterissä". Maskin nokalla tietty. Entäs sitten? Mun on elämäni ja ei maskista ole minulle ainakaan pienintäkään haittaa. Miksi en siis pitäisi? On FFP3 mallia. Suojaa sen mitä suojaa mutta ilman saat ainakin varmasti taudin kuin taudin. Käsi pystyyn täällä kuka ei koskaan ole sairastanut vielä mitään räkätautia? Nuoli YLÖS = en ole koskaan sairastellut flunssa,räkäautia,koronaa tms. ja nuoli ALAS, jos on tullut sairasteltua sitä ja tätä... Jos nuolikuvio ei ole sitä mitä luulen - valehtelevia on liikenteessä aikalailla...

Vierailija
125/127 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alepan myyjillä on taas maskit. Joiltakin nuorilta aikuisilta puuttui epähuomiossa maskit.

Vierailija
126/127 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt maskia koko ajalla missään julkisessa paikassa, enkä tule käyttämäänkään. Riittää että töissä joutuu pitämään blaah..

Vierailija
127/127 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole maskeja kuluttanut. Tänään kahdessa kauppakeskuksessa ilman maskia. Eivät es tartuntoja sanoi lääkäri. Ei suositellut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän