Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka käynyt tänään ruokakaupassa. Maski vai ei?

Vierailija
01.10.2021 |

Onko K, S, L ketjujen kaupoissa maskisuositus voimassa?

Kommentit (127)

Vierailija
81/127 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskit loppuivat juuri ja en haluaisi nyt ostaa uusia. Koronan olen jo sairastanut. Veikkaan, että mies jatkaa ja itse en enää jaksa.

Vierailija
82/127 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai maski! Siitä saa nyt moninkertaisen määrään moraalisäteily-, hyvesingalointi- ja parempi ihminen -pisteitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/127 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käyttänyt maskia kertaakaan. Minä kykenen ymmärtämään sanojen "pakko" ja "suositus" eron.

Moni muukin meistä ymmärtää ja on käyttänyt maskia silti.

Tuota "tiedän mitä suositus tarkoittaa, joten en noudata sitä" -logiikkaasi en ymmärrä.

Vierailija
84/127 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kattonu oliko maskisuositus vai ei. Pidin maskia ja pidän edelleen. Kohta alkaa 2 viikon loma, ajattelin pysyä terveenä.

Vierailija
85/127 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menossa kohta kauppakeskukseen, en laita, eikä lapsenikaan laita

Vierailija
86/127 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kaupassa pitäisi enää koska en mene kovin lähelle muita ihmisiä muutenkaan. jossain isoissa väkijoukoissa kyllä esim. tapahtumat.

Vierailija
87/127 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marketin ulkopuolella istun autossa ja katselen kauppaan menijöitä. Hyvin pukeutuneet laittavat maskin jo autossa tai kaupan ovella. Vähän rähjäisemmin pukeutuneet tai likaisissa vaatteissa kauppaan menijät eivät näy käyttävän maskia.

Tässä käy siis niin, että A-luokka selviää ja B-luokka häviää.  Ikäänkuin uusjako, ilman sotia.

Vierailija
88/127 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskeja oli ja yhdellä Singer. 51

Vierailija
89/127 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin laitan kauppaan kun flunssakausikin alkanut.

Aiot siis käyttää maskia koko ikäsi?

Aina kaupassa kunnes koronatartunnut laskeneet muutamaan kymmeneen päivässä698. Ja kesä ei ole flunssakautta ;)

Vierailija
90/127 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta tuo maskin pitäminen voisi auttaa selviämään flunssakaudesta puhtain paperein mutta en kyllä jaksa enää pitään kun rokotuksetkin otettu. Välttelen mielummin ihmisiä.

Vierailija
91/127 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee vaan nopeesti ovista ja porteista sisään ilman maskeja eikä jää vilkuilemaan ohjeita niin ei rupee ahistamaan

Vierailija
92/127 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ruokakaupassa maski päällä, kun oli pakko käydä. Itellä kunnon flunssa, nenä vuotaa enkä halua tartuttaa muita.

Vierailija
93/127 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa miltä maskeilla voisi koettaa suojautua on varmaan ne piikkiä kokeilleitten levittämät piikkiprotskut mutta kai  nekin pääsee maskeista läpitse

Vierailija
94/127 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan monelta on normaali puolustuskyky täysin kadonnutkin kun nyt ollaan oltu ylihygieenisiä puoltoista vuotta.

Vierailija
95/127 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maski päähän ainoastaan ryöstötarkoituksessa

Vierailija
96/127 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pienessä k-kaupassa. Yhtä aikaa minun kanssa tulleet maskilliset eivät desinfioineet käsiään. Minä maskiton 2xrokotettu desinfioin. Maskittomia ehkä 50% asiakkaista, myyjillä maskit.

Vierailija
97/127 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marketin ulkopuolella istun autossa ja katselen kauppaan menijöitä. Hyvin pukeutuneet laittavat maskin jo autossa tai kaupan ovella. Vähän rähjäisemmin pukeutuneet tai likaisissa vaatteissa kauppaan menijät eivät näy käyttävän maskia.

Tässä käy siis niin, että A-luokka selviää ja B-luokka häviää.  Ikäänkuin uusjako, ilman sotia.

Tämähän on vain positiivinen asia. 

Vierailija
98/127 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä loppui maskiPAKKO kesäkuun puolivälissä ja äärimmäisen harvalla on sen jälkeen näkynyt maskia.

Koronatilanne on pysynyt täysin hallinnassa, vaikka maa on ollut auki jo pitkään.

Terkut Tanskasta.

Vierailija
99/127 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan monelta on normaali puolustuskyky täysin kadonnutkin kun nyt ollaan oltu ylihygieenisiä puoltoista vuotta.

Hain tänään influenssapiikin, kaksi covid-rokotetta on jo käsivarressa ollut pitkään. Ensi viikolla etelän aurinkoon!

Vierailija
100/127 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttänyt maskeja.

Huvittavaa ajatella kuinka monet ovat tuhlanneet paljon rahaa maskeihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä