Tapahtui kerran perhemarketissa
Olin joitakin viikkoja sitten perjantai-iltana perhemarketissa. Kävelin karkkihyllylle, ajattelin että purkka on loppu ja suklaatakin voisin ostaa.
Sitten eteeni tupsahti perhe enkä voinut olla salakuuntelematta.
Kaksi alle kouluikäistä lasta huusivat kurkku suorana seurassaan hieman vanhempi lapsi (kouluikäinen 9-10v) joka huusi pienemmille lapsille. Tätä katrasta paimensi äiti joka varmasti tämän huutamisen lapsilleen opettanutkin.
Yksi pienemmistä lapsista tahtoi ottaa viikonloppukarkiksi Kinder Maxi- patukka paketin jossa arviolta 5kpl pieniä suklaapatukoita. Mitä tekee äiti? Huutaa ja melskaa, että ei saa ottaa noin pientä karkkia vaan mielummin ottaisi mielummin isomman pussin. Lapsi ihan huuli pyöänä pillahtamassa itkuun.
Mä en ymmärrä. Pakko syötetään lapsille sokeria.
Kommentit (15)
Oon lukenut joskus ihan samanlaisen viestin täältä.
Joo, sinä olet kuullut arviolta viiden sekunnin keskustelun pätkän ja heti tekemässä omia päätelmiä. Ehta av-mamma ainakin olet :-)
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 00:31"]
Niin? Jos paketista syö äiti, isi ja kolme lasta niin se 5 kappaleen paketti jaetaan niin että jokainen saa yhden namin. Olisin minäkin sanonut että isompi paketti!
[/quote]
Jokaisella muksulla omat karkit kädessä joten epäilen. Äidin huoli oli varmaankin, että karkit loppuu nopeaan ja tulee tappelu. Silti en ymmärrä.
ap.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 00:32"]
Oon lukenut joskus ihan samanlaisen viestin täältä.
[/quote]
Kiva? Joku muukin ollut syksyllä keskikokoisen kaupungin marketissa.
ap.
Tällaset on niin oksettavia, sulla ei oo munaa mennä suoraan sanomaan niille vaan tuut tänne esittämään että oot joku parempi ihminen...
Häpeä.
Mikä tappelu? Tuleeko teillä tappelu?
Me käydään kerran viikossa tai jopa harvemmin kaupassa. Onko siitä sanottavaa?
Kaikki meistä ei syö karkkejaan yhdellä istumalla!
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 00:37"]
Tällaset on niin oksettavia, sulla ei oo munaa mennä suoraan sanomaan niille vaan tuut tänne esittämään että oot joku parempi ihminen...
Häpeä.
[/quote]
Miksi mä menisin suoraan niille aukomaan, en mä yhtä ihmistä vastaan tahdo hyökätä - luulen että tätä tekee moni muukin?
Hyvähän se täällä on sanoa - tuskin kys. äiti täällä luuraa vaan yrittää nukuttaa sokerihumalaisia lapsiaan.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 00:37"]Tällaset on niin oksettavia, sulla ei oo munaa mennä suoraan sanomaan niille vaan tuut tänne esittämään että oot joku parempi ihminen...
Häpeä.
[/quote]
Mitä tuossa olisi pitänyt muka mennä sanomaan?
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 00:41"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 00:37"]Tällaset on niin oksettavia, sulla ei oo munaa mennä suoraan sanomaan niille vaan tuut tänne esittämään että oot joku parempi ihminen... Häpeä. [/quote] Mitä tuossa olisi pitänyt muka mennä sanomaan?
[/quote]
NO NIINPÄ, ei mitään! Joten miksi tulla tänne lässyttämään? Siksi että ap on pahasti päästään vialla ja häntä komppaavat myös. Teillä riittää itsellänne korjattavaa joten keskittykää siihen, älkää toisten perheisiin.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 00:27"]Olin joitakin viikkoja sitten perjantai-iltana perhemarketissa. Kävelin karkkihyllylle, ajattelin että purkka on loppu ja suklaatakin voisin ostaa.
Kaksi alle kouluikäistä lasta huusivat kurkku suorana seurassaan hieman vanhempi lapsi (kouluikäinen 9-10v) joka huusi pienemmille lapsille. Tätä katrasta paimensi äiti joka varmasti tämän huutamisen lapsilleen opettanutkin.
Yksi pienemmistä lapsista tahtoi ottaa viikonloppukarkiksi Kinder Maxi- patukka paketin jossa arviolta 5kpl pieniä suklaapatukoita. Mitä tekee äiti? Huutaa ja melskaa, että ei saa ottaa noin pientä karkkia vaan mielummin ottaisi mielummin isomman pussin. Lapsi ihan huuli pyöänä pillahtamassa itkuun.
[/quote]
Mikä on perhemarketti? Saako siellä perheetön käydä ostoksilla? Typerä provo muuten, keksi parempi, ei jaksa näitä tyhmiä.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 00:27"]Olin joitakin viikkoja sitten perjantai-iltana perhemarketissa. Kävelin karkkihyllylle, ajattelin että purkka on loppu ja suklaatakin voisin ostaa.
[/quote]
Pakkosyötetään, voi saatana, kun opettelisit kirjoittamaan!
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 00:47"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 00:27"]Olin joitakin viikkoja sitten perjantai-iltana perhemarketissa. Kävelin karkkihyllylle, ajattelin että purkka on loppu ja suklaatakin voisin ostaa. Sitten eteeni tupsahti perhe enkä voinut olla salakuuntelematta. Kaksi alle kouluikäistä lasta huusivat kurkku suorana seurassaan hieman vanhempi lapsi (kouluikäinen 9-10v) joka huusi pienemmille lapsille. Tätä katrasta paimensi äiti joka varmasti tämän huutamisen lapsilleen opettanutkin. Yksi pienemmistä lapsista tahtoi ottaa viikonloppukarkiksi Kinder Maxi- patukka paketin jossa arviolta 5kpl pieniä suklaapatukoita. Mitä tekee äiti? Huutaa ja melskaa, että ei saa ottaa noin pientä karkkia vaan mielummin ottaisi mielummin isomman pussin. Lapsi ihan huuli pyöänä pillahtamassa itkuun. Mä en ymmärrä. Pakko syötetään lapsille sokeria. [/quote] Mikä on perhemarketti? Saako siellä perheetön käydä ostoksilla? Typerä provo muuten, keksi parempi, ei jaksa näitä tyhmiä.
[/quote]
pikkuisen enemmän perhemarket.. pam pam padadidam prisma!
Vittu miten huono, ettei pysty edes kommaamaan. OHO! Alennuin. Meen nyt naimaan mun isomunaista miestäni. OHO!
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 00:31"]
Niin? Jos paketista syö äiti, isi ja kolme lasta niin se 5 kappaleen paketti jaetaan niin että jokainen saa yhden namin. Olisin minäkin sanonut että isompi paketti!
[/quote]
Niin? Onko ahneiden vanhempien sitten pakko mässyttää juuri lasten karkkeja? Nykyvanhempien itsekkyys taas huipussaan, kun karkkipäivän karkitkin pitää valita aikuisen mielihalun mukaan.
Niin? Jos paketista syö äiti, isi ja kolme lasta niin se 5 kappaleen paketti jaetaan niin että jokainen saa yhden namin.
Olisin minäkin sanonut että isompi paketti!