Kaksi alle kouluikäistä lasta löytyi kuolleena Kuopiossa.
JJärkyttävä tapaus paljastui, kun poliisi sai hälytyksen lauantai-iltana n. klo 18.00 Kuopion Itkonniemelle yksityisasuntoon.
Asunnosta löytyi menehtyneinä kaksi alle kouluikäistä lasta.
Poliisi on aloittanut asiassa esitutkinnan, ja tapausta tutkitaan henkirikoksena. Teoista epäillään poliisin mukaan perheen äitiä.
Kommentit (944)
Pian päästään lukemaan, että äiti oli uupunut ja syyllinen on isä joka ei tukenut äitiä tarpeeksi vaan kävi mokoma ansiotöissä.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:22"]Siis se mamma on edelleen elossa?
Vielä suurempi ihmetys, jos näin on??!
[/quote]
Öö miksi ei olisi?
Justhan joku sossu sanoi uutisissa ettei mene kauan kun taas lapsi kuolee. :/
Jospa aloitettaisiin lasten- ja nuorten mielenterveystyöstä, josta on viime vuosina säästetty enemmän ja enemmän. Silloin ehkä saataisiin edes osasta kipeistä nuorista tasapainoisia aikuisia. Aikuista on usein jo liian myöhäistä hoitaa, kun lapset on jo tehty jne.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 19:55"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 19:44"]
Kaapparilla keulii nyt pikkusen... :D
[/quote]
Ai pikkuisen? Saa kerrankin elämässään kokea jonkinlaista vallan tunnetta ja yrittää ottaa siitä nyt kaiken irti. Heh.
[/quote]
Jollakin taitaa olla jo löysät housussa...
[/quote]
En tiedä. Ei ainakaan minulla, joka tuon yllä olevan kommentin kirjoitti. Vitautti vaan tuo kuvakaappaajan tapa toistaa itseään. Pointti tuli kyllä selväksi jo ensimmäisestä viestistä. Jatkuva itsensä toistaminen alkoi olla pätemisen tarvetta.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:22"]Siis se mamma on edelleen elossa? Vielä suurempi ihmetys, jos näin on??! [/quote] Öö miksi ei olisi?
[/quote]
Kun en tajua, mitä hyötyä se mamma näkee siinä, että tappaa lapset ja jää itse katselemaan aiheuttamaansa onnettomuutta. Ihan kuin haluaisi kärsiä itse eniten??!
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 20:13"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 19:55"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 19:44"]
Kaapparilla keulii nyt pikkusen... :D
[/quote]
Ai pikkuisen? Saa kerrankin elämässään kokea jonkinlaista vallan tunnetta ja yrittää ottaa siitä nyt kaiken irti. Heh.
[/quote]
Jollakin taitaa olla jo löysät housussa...
[/quote]
En tiedä. Ei ainakaan minulla, joka tuon yllä olevan kommentin kirjoitti. Vitautti vaan tuo kuvakaappaajan tapa toistaa itseään. Pointti tuli kyllä selväksi jo ensimmäisestä viestistä. Jatkuva itsensä toistaminen alkoi olla pätemisen tarvetta.
[/quote]
Ja niitä on mahdoton sivuuttaa, vaan on väkisin ruokittava lisää.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:22"]Siis se mamma on edelleen elossa? Vielä suurempi ihmetys, jos näin on??! [/quote] Öö miksi ei olisi?
[/quote]
Kun en tajua, mitä hyötyä se mamma näkee siinä, että tappaa lapset ja jää itse katselemaan aiheuttamaansa onnettomuutta. Ihan kuin haluaisi kärsiä itse eniten??!
[/quote]
Niinpä. Harmi, että useimmiten nää lapsentappajat jättävät itsensä eloon..
Sinä, jotka toivoit, ettei äiti tappamalla tappanut, toivotko, että kuolivat hitaasti kiduttamalla tai nälkään tai jotain? Mä taas toivon, että tappamalla tappoi ja teki sen nopeasti
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:13"]
Mites se nyt meni...Jumala ottaa omansa??!! On se kummallinen velikulta se Jumala.
[/quote]
Saatanalleko olisit ne pienet lapset toimittanut? Kummallinen siskokulta olet sinä.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:30"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:13"]
Mites se nyt meni...Jumala ottaa omansa??!! On se kummallinen velikulta se Jumala.
[/quote]
No kuinkas tuonkin todistat, ettei ollut Saatanalle lähetetty?
Saatanalleko olisit ne pienet lapset toimittanut? Kummallinen siskokulta olet sinä.
[/quote]
Harmi että lapset kuolivat, mutta toivottavasti äiti saa nyt vihdoin apua! Hätähuutohan tuo on :(
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:18"]Ja taas alkaa lynkkays. Se on niin hemmetin helppoa.
[/quote]
Voi **lvetti! Päätäkö pitäisi silittää?! Ymmärrystä sellaiselle ihmiselle, joka tappaa omat lapsensa!?
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:24"] [quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:22"]Siis se mamma on edelleen elossa? Vielä suurempi ihmetys, jos näin on??! [/quote] Öö miksi ei olisi? [/quote] Kun en tajua, mitä hyötyä se mamma näkee siinä, että tappaa lapset ja jää itse katselemaan aiheuttamaansa onnettomuutta. Ihan kuin haluaisi kärsiä itse eniten??! [/quote] Niinpä. Harmi, että useimmiten nää lapsentappajat jättävät itsensä eloon..
[/quote]
Ja kun on ensikertalainen Suomessa, tuomio ei tul eolemaan montaakaan vuotta ehdotonta vankilassa. Kerkee vapauduttuaan pykäämään uudet lapset tappamiensa tilalle.
Toivottavasti vankilassa saa "opetuksen".
Ihan oikeasti Suomessa näyttää olevan maailman hulluimmat äidit. Ei edes kehitysmaissa äidit surmaa lapsiansa, vaan pyrkivät suojelemaan niitä.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:32"]Harmi että lapset kuolivat, mutta toivottavasti äiti saa nyt vihdoin apua! Hätähuutohan tuo on :(
[/quote]
Toivottavasti saa hoitopaikan laitoksesta loppuiäkseen, ilman mahdollisuutta päästä takaisin normaaliin yhteiskuntaan.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:26"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:24"]
[/quote]
[/quote]
Mistäs sä päättelet sen ylipäänsä kärsivän jotenkin teostaan?! Ei ne muutkaan murhaajat ketään tapa itseään rangaistakseen. Päinvastoin.
Surullinen tapaus. Sosiaali- ja mielenterveyspalveluissa olisi paljon parannettavaa Suomessa varsinkin matalan kynnyksen avun osalta. Kodinhoitajat takaisin perheisiin ja äkkiä! Monelle se voisi olla oikeasti viimeinen oljenkorsi, perheissä on nykyään paljon uupumusta.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:32"]
Harmi että lapset kuolivat, mutta toivottavasti äiti saa nyt vihdoin apua! Hätähuutohan tuo on :(
[/quote]
Pikkasen meni yli, tuolle niitä verorahoja ei enää kannata tuhlata, se meni ohi jo. Autetaan niitä, joille apu vielä on ajankohtaista.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:18"]
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:16"]Asunnosta löytyi menehtyneinä kaksi alle kouluikäistä lasta. Poliisi on aloittanut asiassa esitutkinnan, ja tapausta tutkitaan henkirikoksena. Teoista epäillään poliisin mukaan perheen äitiä. -Tapaus on hyvin surullinen, komisario Jyrki Koskinen toteaa Ilta-Sanomille. -Tekninen ja muu tutkinta jatkuu pitkälle yöhön. Poliisilla on tiedossa myös rikosnimike, mutta sitä ei tässä vaiheessa kerrota julkisuuteen. [/quote] OLISIPA NYT KERTONUT!
[/quote]
Mitä sinä sillä tiedolla teet tähän aikaan illasta?