Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi alle kouluikäistä lasta löytyi kuolleena Kuopiossa.

Vierailija
22.11.2014 |

JJärkyttävä tapaus paljastui, kun poliisi sai hälytyksen lauantai-iltana n. klo 18.00 Kuopion Itkonniemelle yksityisasuntoon.
Asunnosta löytyi menehtyneinä kaksi alle kouluikäistä lasta.

Poliisi on aloittanut asiassa esitutkinnan, ja tapausta tutkitaan henkirikoksena. Teoista epäillään poliisin mukaan perheen äitiä.

Kommentit (944)

Vierailija
501/944 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:10"]Tän takia ei kannata hankkia kuin vain sen verran lapsia kuin jaksaa hoitaa. Siksi meillä on vaan yksi, eikä enempää tule. ♡
[/quote]

Meinaatko että yksi lisää aiheuttaisi murhanhimoa?

Vierailija
502/944 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 00:26"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:47"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 23:09"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 22:57"]

Sossut ei välitä p'skaakaan siitä, että lapset voi perheessä huonosti. Eräässä perheessä lapsia hakataan, ei päästetä vessaan ym sairasta, ei sossut kiinnitä mitään huomiota. Vois nekii joskus kuunnella lapsia. Mut eihän lapsia kuulla ennenku on 12v ikää, eikä kyllä varmaan sillonkaan... Jos perheessä lapsia kohdellaan väkivaltaisesti ja se pahoinpitelijä sattuu olemaan alkoholisoitunut väkivaltainen narsisti, ni sossut uskoo vaan sitä. Toinen vanhemmista ei uskalla/pysty kertomaan totuutta koska toinen niistä kostaa sen sille. Eikä se ei-hakkaajavanhempi koskaan pääse minnekään kertomaan totuutta yksin, koska ks.hakkaaja tulee mukana, ettei vaaan kerro totuutta..

[/quote]

Hyvänen aika, jos sinä tiedät, että lapsia hakataan jossakin perheessä, sinun kuuluu ilmoittaa siitä poliisille!

Miksi nariset täällä palstalla, mene apuun.

[/quote]

Ja jos itse olet tuo "toinen vanhempi", sitä suuremmalla syyllä! Velvollisuutesi on suojella lapsia.

[/quote]

En ole tuo "toinen vanhempi".

Vanhempien velvollisuus on suojella lapsia. Sossutkii voi tehdä kiir.sij sillä perusteella että lapset ovat vaarassa kotonaan. No, tuossa tapauksessa sossut eivät kiinnitä asiaan mitään huomiota, vaikka perheen sukulaisetkin informoivat sossuja asiasta.. Ja tuo "toinen vanhempi" ei uskalla nousta sitä toista vastaan missään asiassa, muutaman kerran pahoinpidellyt sitäkin.

Kiinnittääkö ne huomiota vasta sitten kun on liian myöhäistä? Tätä oon monesti miettinyt...

[/quote]

Ja sitten kun puuttuvat, niin itketään kun sossut sekaantuu kaikkeen ja on lastenryöstäjiä jne jne

SINÄ voisit itse tehdä ilmoituksen ja näin parantaa asiasta jo kertovien sukulaisten uskottavuutta, kun joku uusi ihminen nouse kertomaan lasten huonosta kohtelusta. Mutta ehei... sinä vaan katsot vierestä ja mariset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/944 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
504/944 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 19:58"]Sitä ei varmaan haittaa kun sillä ei lapsia edes ole,sen tiedän :D
[/quote]

Ei varmaan!
[/quote]
Mä kiehuisin raivosta, jos mun nimi ja osoite julkaistaisiin tällaisella korppikotkien palstalla.

Vierailija
505/944 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas alkaa lynkkays. Se on niin hemmetin helppoa.

Vierailija
506/944 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:12"]

Samaa miettinyt olen, että miksi nuo kipeät ihmiset eivät vaan tapa itseään?! Miksi pitää olla niin julma että tappaa pienet viattomat ja puolustuskuvyttömät lapset? Tämä on ihan HIRVEÄÄ! :(

[/quote]

Usein asiaa selitetään sillä, että tappaja ei halua lasten jäämään yksin tänne kärsimään.

Ehkä olisikin aika todella aloittaa kampanja siitä, kuinka niillä huostaanotetuilla lapsilla elämä hymyilee (vai hymyileekö). Eli jos tappajalla on tieto, että lapsista joku oikeasti tulee välittämään, ei niitä tarvitsisi tappaa. Silloin itsemurha ilman lasten tappoa olisi ehkä heillekin se parempi vaihtoehto?

Vierailija
507/944 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:16"]Asunnosta löytyi menehtyneinä kaksi alle kouluikäistä lasta.

Poliisi on aloittanut asiassa esitutkinnan, ja tapausta tutkitaan henkirikoksena. Teoista epäillään poliisin mukaan perheen äitiä.

-Tapaus on hyvin surullinen, komisario Jyrki Koskinen toteaa Ilta-Sanomille.

-Tekninen ja muu tutkinta jatkuu pitkälle yöhön.

Poliisilla on tiedossa myös rikosnimike, mutta sitä ei tässä vaiheessa kerrota julkisuuteen.

[/quote]
OLISIPA NYT KERTONUT!

Vierailija
508/944 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
509/944 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
510/944 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalasti voimia läheisille ja ihmisille, jotka tunsivat perheen. järkyttävää
toivottavasti saadaan pian lisätietoa, ettei spekuloinnit lähde aivan käsistä!

Vierailija
511/944 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:05"]

Voisko täälläkin olla sellaisia paikkoja, joihin lapset vois vaan jättää anonyymisti... tai jotain. Sitten kun olis liian uupunut.

[/quote]

Mikä vitun uupunut? Oulussa akkoi nussi turkkilaisia ja tappoi viisi lastaan huvikseen. Juuri vähän aikaa sitten akka ei kesätnyt kun mies kävi töissä ja ajoi bussin alle. Ei näissä ole uupumisen kanssa mitään tekemistä, narsistipsykopaatit haluaa omistaa kaiken, myös lapset ja miehen ja jos ei onnistu niin murhaavat kaikki jotka pystyvät.

Vierailija
512/944 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 20:04"]

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 19:58"]Sitä ei varmaan haittaa kun sillä ei lapsia edes ole,sen tiedän :D [/quote] Ei varmaan! [/quote] Mä kiehuisin raivosta, jos mun nimi ja osoite julkaistaisiin tällaisella korppikotkien palstalla.

[/quote]

Samoin. Jos omaa nimeäni veikkailtaisiin palstoilla tällaisessa asiassa, niin taatusti ilmoittaisin asiasta poliisille. Tuollaisesta "mää vaa veikkailin oisko se..." -harjoitettu toiminta nimen ja osoitteen kera on todella vaarallista, koska jotkut hullut eivät usko tämän olleen väärä henkilö ja jopa tappouhkauksia ja muuta häirintää voi alkaa esiintymään.

Vierailija
513/944 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:06"]

Äärettömän surullista. Kaikki ajatukset ja halaukset näille pienille enkeleille. Tämmöisten asioiden äärellä sitä miettii että miksi elämä onkaan näin julma. Kamalaa.

[/quote]

Mites se nyt meni...Jumala ottaa omansa??!! On se kummallinen velikulta se Jumala.
[/quote]

minä en usko jumalaan, olisi kaikesta maailman pahuudesta päätellen melkoinen sadisti. Enkeli sana vain on ehkä lohdullinen ajatus kuvaamaan näitä lapsia.

Vierailija
514/944 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 19:52"]

Mitä te huutelijat olisitte tehneet, jos olisitte tunteneet äidin ennen tapahtumaa? Olisitteko hylänneet, jos olisi tullut ilmi, että tarvitsee sosiaalista apua. Veikkaisin, että olisitte. Jos sydämessä ei ole lämpöä silloin, kun toinen sitä tarvitsee (olipa lapsi tai aikuinen) niin yksin jää tässä maassa. Viranomaiset eivät voi olla 24 h avun tarvitsijan luona. Suomen systeemi on siitä huono, että ei osallista sukulaisia, jos tällainen tilanne tulee eteen. Kun jokaisen nyt vain on pärjättävä itse ja itse haettava apua olipa sitten alkoholisti, mielenterveyden kanssa painiva tai vain uupunut vanhempi. Jos olet jo siinä jamassa, että jonkun pitäisi nähdä tilanne tarkemmin, niin siinä harvoin viranomainen onnistuu. Suku ja tuttavat elävät vain omaa elämäänsä feissin kanssa tyhjänpäiväisyyksiä ladellen. Itse olen jättänyt taakseni ne pahanilman ihmiset, jotka vähättelivät omaa elämäntilannettani ja syyttivät itsekkääksi kun en perhevelvotteiden vuoksi jaksanut riekkua kuin sinkkuihminen. Niin, vanhempihan on yleensä 24/7 itsekäs toisin kuin yksin elävä sinkku... En ole yhtään yllättynyt Suomen tilasta. Ne perheet, joilla on raskasta, todella jäävät tässä maassa yksin, kun itse pitää apuakin hakea. Vihaan tukeutujat ette ole sen parempia ihmisiä. Juuri teidänlaisenne ajavat ihmiset yksinäisyyteen ja äärimmäisiin tekoihin. Mieti mielessäsi, montaako ihmistä olet elämäsi aikana hädästä eteenpäin auttanut? Oletko ojentanut kätesi, kun sitä on eniten tarvittu? Vai oletko kironnut hätää pyytäviä ja kääntänyt selkäsi? Helppo on vain sulkea se kotiovi ja jättää toiset ulkopuolelle. Sitten meuhtoa netissä toisia syytellen. Mieti mieluummin, ketä yksinäistä vanhempaa lapsiensa kanssa tai vähävaraista/yksinäistä perhettä sinä voisit auttaa? Kohdista vihasi todelliseen apuun ja ala toimia. Itse olen ottanut ystäväkseni sen kaikkien hyljeksimän rinnakkaisluokkalaisen ja auttanut jaksamaan arjessa, kun häntä kaikki muut hylkivät. Olen onnellinen, että hänkin on päässyt eteenpäin elämässään. Olen ottanut yökylään yh -äidin lapsen päivän varoitusajalla, kun hänen piti auttaa omaa isäänsä muutossa eikä kukaan "ystävistä" ollut valmis. Olen kuunnellut ystäviä, jos heillä on ollut murheita ja tukenut parhaani mukaan. Mutta anna olla, jos minulla on ongelmia - puhelimeen ei vastata, kuulumisia ei kysytä ja ainoana apuna ehdotetaan avioeroa ja pillerien popsimista. Ei tässä maassa ole enää helppo pitää ystävyyssuhteita kehenkään, kun olemme matkalla amerikkalaiseen teennäisyyteen. Olen "ystäväsi", jos sinulla menee hyvin -mentaliteetti kukoistaa. Näitä lapsiressuja ei voi enää pelastaa, mutta pelastakaa te tätä asiaa ruotivat lähiympäristönne perheitä, jos teillä on voimavaroja toisille jakaa. Pyytäkää kylään ja selvittäkää sitä kautta, miten toinen jaksaa. Ottakaa lapset yökylään ja tarjotkaa lepohetki uupuneelle. Kiroilu ei pelasta ketään - lämmin sydän pelastaa.

[/quote]

Aika moni lapsensa tappajista on persoonaltaan niin häiriintynyt, ettei koe eikä myönnä olevansa häiriintynyt tai avun tarpeessa. Lähinnä päin vastoin, saattavat pitää itseään ylivertaisina muihin nähden. Eli vaikka kuinka siinä olisi joku apua tarjoamassa ja näkemässä ettei kaikki ole ihan kohdillaan. Tämä siis ihan yleisenä huomautuksena, ei varsinaisesti liittyen tähän tapaukseen. Muuten toki olen samaa mieltä siitä, että uupuneita ja väsyneitä ja masentuneita ja päähän potkittuja tulisi meidän kaikkien huomioida paremmin (nämä kuitenkin harvemmin listivät omia jälkeläisiään).

Vierailija
515/944 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:09"]

toivottavasti äiti ei ole tappamalla tappanut näitä pieniä!! kauhulla odotan lisätietoja..

[/quote]

Miten sitä muuten tapetaan kuin tappamalla? En ymmärrä.

Vierailija
516/944 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:14"]

En usko että näissä  tapauksissa on kyse  vain väsymyksestä, väsynytkin ihminen osaa suojella kalleimpia aarteitaan. Persoonallisuushäiriöidet ja mielenterveydeltään vakavasti sairastuneet eivät välttämättä. 

[/quote]

Persoonallisuushäiriö ei kyllä millään muotoa yksistään tarkoita, että voisi vahingoittaa ihmisiä! Itse olen epävakaa persoonallisuus, mutta en ikimaailmassa koskaan vahingoittaisi lapsiani. Lopettakaa se leimaaminen. Joku paranoidinen skitsofrenia aivan eri asia kuin persoonallisuushäiriö.

Vierailija
517/944 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmasti todella väsynyt :( miksei mies auttanut häntä! Ymmärrystä ja jaksamista äidille <3

Vierailija
518/944 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 19:58"]

Sitä ei varmaan haittaa kun sillä ei lapsia edes ole,sen tiedän :D

[/quote]

Jos olisin palstalla murhaepäiltynä nimetty henkilö, niin tekisin sen tutkintapyynnön. Ilmaista rahaahan se olisi minulle. Nimen postaaja saisi kukkaron kaivamisen lisäksi merkinnän rikosrekisteriinsä, millä voi olla oma merkityksensä tiettyihin ammatteihin haettaessa. Ei ihan pikkujuttu mitä meni tekemään.

Vierailija
519/944 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se mamma on edelleen elossa?

Vielä suurempi ihmetys, jos näin on??!

Vierailija
520/944 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku oikeasti lukua, monesko "perhesurma" tämä on vuonna 2014?

Ketju on lukittu.