Kaksi alle kouluikäistä lasta löytyi kuolleena Kuopiossa.
JJärkyttävä tapaus paljastui, kun poliisi sai hälytyksen lauantai-iltana n. klo 18.00 Kuopion Itkonniemelle yksityisasuntoon.
Asunnosta löytyi menehtyneinä kaksi alle kouluikäistä lasta.
Poliisi on aloittanut asiassa esitutkinnan, ja tapausta tutkitaan henkirikoksena. Teoista epäillään poliisin mukaan perheen äitiä.
Kommentit (944)
Joo kyllä nelikymppisenä voisi jo ruveta odottelemaan vaan lapsenlapsia ja unohtaa jo omien tekeminen.
"juna meni jo....."
Mua pelottaa koko ajan että tulee tällänen uutinen jostain tutusta, päälle päin kaikilla näyttää nenevän hyvin ja ei ole mitään sellaista lähipiirissä että viisi kuvitella että tuollaista tapahtuisi. Se on pelottavaa että just ne joilla näyttää menevän hyvin, onkin hirveästi pahaa oloa. Miten nää tilanteet saa estettyä? Mitä pitäisi tarkkailla? Avun pyytämiseen ei pitäisi olla niin suuri kynnys ja ihmisten pitäisi jaksaa auttaa toisiaan enemmän. Joo tiedän, aina ei ole mahdollista. Pitäisi olla numero johon voi soittaa ja sanoa vaan että mä en jaksa enää, tulkaa auttamaan. Ja joku tulisi auttamaan. Mä en halua enää lukea näitä uutisia. Nyt kaikki juttelee niiden kavereiden ja sukulaisten kanssa kunnolla! Ja masentuneisuus ja pahat ajatukset ei tee ihmisestä pahaa. Muistakaa se te jotka ootte siinä tilanteessa ja hakekaa apua, nyt heti!
Olen samaa mielta.
Jos naisella ei ole lapsia 35v ikään mennessä tehtynä,
ei niitä enää kannata alkaa vääntämäänkään.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 23:10"]E????
[/quote]
Kyllä
Vaikka todella järkyttynyt olen tietysti minäkin, mutta kauan asiaa pohdittuani mietin, että voisinko minä, voisitko sinä tai kuka tahansa sairastua niin, että päätyisi tuommoiseen hirveään tekoon? Jos tosiaan ollut vaikka psykoosissa, niin on äidillä loppuelämäkseen kauhein mahdollinen tuomio jo siinä, että joutuu elää tämän asian kanssa. Jos ikinä edes järkiinsä tulee.
Tämä ei ollut puolustelua. Vain yksi näkökulma.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 23:04"]Älkää taas alottako tota ennen vanhaan.. Plaaplaa..
Nyt faktoja pöytään, kuka tää äiti oli?
[/quote]
Nimenomaan. Nimi tiskiin nyt jos jollain on heittää? Varmasti monia kiinnostaa, vaikkei myöntäiskään. Ihan really. Iltapuhteeks vois tonkia netistä. Onko facessa?
Omien jo syntyneiden lapsiensa murhaajien pitäisi ehdottomasti joutua pakkosteriloitavaksi sukupuolesta riippumatta.
Nykytekniikalla voisi poistaa lapsensa murhanneelta naiselta(elossa olevalta tietysti) koko kohdun, siirtää kohdun toiselle naiselle jos Suomessakin joskus syntyviltä naisilta puuttuu luonnostaan kohtu esim. synnynnäisen vian takia. Jossakin ulkomailla tästä toimenpiteestä on saatu jo jonkinverran hyviä tuloksia.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 21:44"]Kuvitelkaa, että sekin mamma on saattanut palstailla täällä...:-(
[/quote]
Niin juuri. Että miettikää ensikerralla kaksi kertaa ennen kuin sanotte ilkeitä asioita ja huudatte provoa, kun joku masentunut/väsynyt äiti pyytää täältä apua.
Miksette kerro nimeä jos se on jo tiedossa ilmeisesti useammallakin?
No ehkä sitä apua kannattaa jostain muualta pyytää kuin täältä palstalta.
Koko nimi nyt äkkiä ennen kun joku kukkahattutäti vaatii ketjun poistoa. Ne ehtii lukee ketkä ehtii.
Kuulin, että tällä äidllä olisi ollut lapsivuodepsykoosi jo esikoisen kanssa. Aika surkeasti hoidettu, kun ei ole varauduttu. Sen uusityimisprosentti on kuitenkin 57%...
En kerro nimeä tänne, kun en voi olla 100% varma. Kuulin miehen kaverilta nimen.
Mut jos se on se, äiti oli jo 40-vuotias ainakin. En löytänyt facesta, mutta netistä muuten löytyy hänen kuva yms.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 23:06"]Oliko E?
[/quote]
Taitaa olla.