Minkä väriset sukkahousut pikkumustan kanssa?
Ihonväriset vai mustat? Ja pitääkö olla kiiltävät vai matat? Siitä on vuosia kun olen ollut missään hienommissa juhlissa, olen ihan ulkona muodista. Mekko on musta, ei koristeita ja helma polvien yläpuolelle.
Kommentit (32)
Riippuu tilaisuudesta, jos on päivällä ja/tai virallisempi niin ruskeat, jos taas iltatilaisuus niin sitten mustat. Mä käytän kyl harvemmin mattapintaisia ja joskus innostun kaikenlaisiin mielenkiintoisiin kuvioihin. Kun siis lyhyen pikkumustan kanssa kai se tavoite on esitellä sääriä että miks ne pitäis peittää jollain mattapintaisilla kauhistuksilla...... Ja lyhyen hameen kanssa sitten korkkarit, muuten näyttää ihan kamalat =D
minä käytän miehenä mustia sukka housuja ne on vähän seksyt jalassa ,,,
Ei mustia, ellet ole menossa hautajaisiin!!!
siniset, punaiset, oranssit, vihreät, violetit, keltaiset
Mielestäni mustat ohuet sukkahousut on tyylikkäimmät tässä tapauksessa. Ei missään nimessä koskaan kiiltoa tai omaa ihonväriä vaaleampia sukkiksia ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni mustat ohuet sukkahousut on tyylikkäimmät tässä tapauksessa. Ei missään nimessä koskaan kiiltoa tai omaa ihonväriä vaaleampia sukkiksia ainakaan.
6 vuotta vanha ketju niin eiköhän ap oo jo päättänyt minkä väriset laittaa.
Mulla on tällainen tyylisääntö: silloin kun on lehdet puissa käytän ihonvärisiä, kun ei ole lehtiä käytän mustia. Mitä juhlavampi tilaisuus, sitä ohuemmat sukat/sukkahousut. Juhlissa voi olla puolikiitävät, arkena aina mattaa.
Neonkeltaiset jotka hohtaa pimeässä.
Jos kyseessä ei siis hautajaiset, niin ihonväriset, juhliin 15 denieriä ja ehkä himmeästi hohtavat.
Laita hopeiset ! <3 (ei ole pakko)