Mitä tehdä kun kusi noussut hattuun?
Olen nuori mies. Olen hyväosainen. Ajelen 50 000e arvoisella autolla, pukeudun hyvin, kalliisiin vaatteisiin. Olen sporttinen, komea. Olen vastikään pannut niin järjettömän kaunista naista, jonkatasoisia elämänsä aikana pääsee pistelemään ehkä joka 10000. mies. Enkä voi enää mitään, pää on sekoamassa. Ajattelen kokoaja olevani parempi kuin muut ja minusta on tullut ylimielinen, suorastaan narsistinen. Mitä voisin tehdä?
Kommentit (32)
Tikkatauluksi stubukan malliin, samanverran kusta tuntuu molemmilla olevan.
Onko se auto oma ja maksettu? Onko se nainen vaimo ja lastesi äiti? Jos vastaus jompaan kumpaan on ei, et ole saavuttanut vielä mitään saavuttamisen arvoista.
Vähästä sullakin kusi nousee päähän. :D
Et ole vielä kypsä aikuinen, elämä opettaa jos on opettaakseen. Sivistyksen hankkiminen, hengellisyys ja muut syvemmät arvot voivat pitää jalat sopivasti maassa.
Nuo ovat kovin katoavaa sorttia, asiat joista kerroit. Tyhjä olo iskee usein huuman jälkeen.
"Älköön kukaan luulko, että voisi viedä täältä mitään mukanaan"
moi. olen tommi erkoli (nimi muutettu asianomaisten suojelemiseksi. sain toppi paikan, josta saan rutkasti kolikeita ja huutelen siitä koko koulun kuullen jotta saisin mahdollisimman paljon huomiota naisilta yms. Toiset eivät saa palkkaa joten ajattelen että olen ylempänä kuin muut, mitä tehdä?
Hattu kouraan ja kaadat kuset kengille. Kyllä se siitä.
Mene muutamaksi kuukaudeksi eleleen jonnekki Afrikan köyhille perukoille auttamaan köyhiä lapsia. Kyllä se kusi siitä pois haihtuu kun on hetken ihan alkeellisissa oloissa. Ja jos sulla kerran rahaa on niin sinne vaan.