Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun kusi noussut hattuun?

Vierailija
22.11.2014 |

Olen nuori mies. Olen hyväosainen. Ajelen 50 000e arvoisella autolla, pukeudun hyvin, kalliisiin vaatteisiin. Olen sporttinen, komea. Olen vastikään pannut niin järjettömän kaunista naista, jonkatasoisia elämänsä aikana pääsee pistelemään ehkä joka 10000. mies. Enkä voi enää mitään, pää on sekoamassa. Ajattelen kokoaja olevani parempi kuin muut ja minusta on tullut ylimielinen, suorastaan narsistinen. Mitä voisin tehdä?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mees nyt jonne takaisin laudallesi.

Vierailija
2/32 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu kovaan ääneen kaikille ympärilläsi kuinka hyvin sinulla menee. Varsinkin rahasta, ja niitä panojuttujasi. Kyllä ei kauaa mene että se kusi valutetaan ihan muiden ihmisten toimesta päästäsi pihalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 16:23"]Olen nuori mies. Olen hyväosainen. Ajelen 50 000e arvoisella autolla, pukeudun hyvin, kalliisiin vaatteisiin. Olen sporttinen, komea. Olen vastikään pannut niin järjettömän kaunista naista, jonkatasoisia elämänsä aikana pääsee pistelemään ehkä joka 10000. mies. Enkä voi enää mitään, pää on sekoamassa. Ajattelen kokoaja olevani parempi kuin muut ja minusta on tullut ylimielinen, suorastaan narsistinen. Mitä voisin tehdä?
[/quote]

Ei millään pahalla mutta se sun autos arvo laskee joka perkeleen sekunti.
Ja toisekseen, ulkonäkö ei kerro sitä minkä näköisen kanssa päätyy punkkaan.
Vaikutat tyhjäpäiseltä mieheltä joka ei osaa edes kirjoittaa oikein ja sellaiset ällöttävät minua ainakin.
Onnekseni törmäsin elämäni mieheen joka ei ole kiiltokuvapoika vaan oikea mies joka rakastaa minua. Ja minä häntä vaikka ei rahassa uidakaan.
Toivon että kypsyt ja arvosi muokkautuvat. Elämästä kun ei koskaan tiedä, hetkessä kaikki komeaa ulkokuortasi myöten voi olla historiaa.
Hyvää joulun odotusta :)

Vierailija
4/32 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 17:33"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 16:23"]Olen nuori mies. Olen hyväosainen. Ajelen 50 000e arvoisella autolla, pukeudun hyvin, kalliisiin vaatteisiin. Olen sporttinen, komea. Olen vastikään pannut niin järjettömän kaunista naista, jonkatasoisia elämänsä aikana pääsee pistelemään ehkä joka 10000. mies. Enkä voi enää mitään, pää on sekoamassa. Ajattelen kokoaja olevani parempi kuin muut ja minusta on tullut ylimielinen, suorastaan narsistinen. Mitä voisin tehdä? [/quote] Ei millään pahalla mutta se sun autos arvo laskee joka perkeleen sekunti. Ja toisekseen, ulkonäkö ei kerro sitä minkä näköisen kanssa päätyy punkkaan. Vaikutat tyhjäpäiseltä mieheltä joka ei osaa edes kirjoittaa oikein ja sellaiset ällöttävät minua ainakin. Onnekseni törmäsin elämäni mieheen joka ei ole kiiltokuvapoika vaan oikea mies joka rakastaa minua. Ja minä häntä vaikka ei rahassa uidakaan. Toivon että kypsyt ja arvosi muokkautuvat. Elämästä kun ei koskaan tiedä, hetkessä kaikki komeaa ulkokuortasi myöten voi olla historiaa. Hyvää joulun odotusta :)

[/quote]

Oletko itse sen parempi? :D t.ohis

Vierailija
5/32 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 17:33"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 16:23"]Olen nuori mies. Olen hyväosainen. Ajelen 50 000e arvoisella autolla, pukeudun hyvin, kalliisiin vaatteisiin. Olen sporttinen, komea. Olen vastikään pannut niin järjettömän kaunista naista, jonkatasoisia elämänsä aikana pääsee pistelemään ehkä joka 10000. mies. Enkä voi enää mitään, pää on sekoamassa. Ajattelen kokoaja olevani parempi kuin muut ja minusta on tullut ylimielinen, suorastaan narsistinen. Mitä voisin tehdä? [/quote] Ei millään pahalla mutta se sun autos arvo laskee joka perkeleen sekunti. Ja toisekseen, ulkonäkö ei kerro sitä minkä näköisen kanssa päätyy punkkaan. Vaikutat tyhjäpäiseltä mieheltä joka ei osaa edes kirjoittaa oikein ja sellaiset ällöttävät minua ainakin. Onnekseni törmäsin elämäni mieheen joka ei ole kiiltokuvapoika vaan oikea mies joka rakastaa minua. Ja minä häntä vaikka ei rahassa uidakaan. Toivon että kypsyt ja arvosi muokkautuvat. Elämästä kun ei koskaan tiedä, hetkessä kaikki komeaa ulkokuortasi myöten voi olla historiaa. Hyvää joulun odotusta :)

[/quote]

Oletko itse sen parempi? :D t.ohis
[/quote]

Parempi kuin..?

Vierailija
6/32 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 17:39"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 17:33"] [quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 16:23"]Olen nuori mies. Olen hyväosainen. Ajelen 50 000e arvoisella autolla, pukeudun hyvin, kalliisiin vaatteisiin. Olen sporttinen, komea. Olen vastikään pannut niin järjettömän kaunista naista, jonkatasoisia elämänsä aikana pääsee pistelemään ehkä joka 10000. mies. Enkä voi enää mitään, pää on sekoamassa. Ajattelen kokoaja olevani parempi kuin muut ja minusta on tullut ylimielinen, suorastaan narsistinen. Mitä voisin tehdä? [/quote] Ei millään pahalla mutta se sun autos arvo laskee joka perkeleen sekunti. Ja toisekseen, ulkonäkö ei kerro sitä minkä näköisen kanssa päätyy punkkaan. Vaikutat tyhjäpäiseltä mieheltä joka ei osaa edes kirjoittaa oikein ja sellaiset ällöttävät minua ainakin. Onnekseni törmäsin elämäni mieheen joka ei ole kiiltokuvapoika vaan oikea mies joka rakastaa minua. Ja minä häntä vaikka ei rahassa uidakaan. Toivon että kypsyt ja arvosi muokkautuvat. Elämästä kun ei koskaan tiedä, hetkessä kaikki komeaa ulkokuortasi myöten voi olla historiaa. Hyvää joulun odotusta :) [/quote] Oletko itse sen parempi? :D t.ohis [/quote] Parempi kuin..?

[/quote]

Parempi kuin haukkumasi tyyppi (mitä silläkin oikein yritit tavoitella?). Noin niinkuin ihmisenä yleensä.

Vierailija
7/32 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/32 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammu reikä päähän ja valuta kuusi pois.

Vierailija
9/32 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diureetit?

Vierailija
10/32 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile asketismia. Karsi materia ja maallinen mammona ja ehkä ymmärrät, että maalliseen omaisuuteen ja ulkonäköön tukeutuva itsetunto ja omanarvontunto ovat heikon ihmisen merkki.

T: Erittäin hyväosainen, nuori ja kaunis kotirouva joka tekee ajan kuluksi vapaaehtoistyötä ja jonka miehen yrityksen arvo mitataan kymmenissä miljoonissa.

Vierailija
11/32 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit.

Vierailija
12/32 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se nainen ainakaan suomalainen ollut.

Vierailija
13/32 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet Cheekin konserttiin.

Vierailija
14/32 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie se hattu vaikka kaatikselle niin pääset siitäkin vaivasta :D

Vierailija
15/32 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä elämä opettaa. Jonkin ajan päästä sun ympärillä ei ole kuin rahan ja statuksen perässä pyöriviä kauniita mutta tyhjiä ihmisiä ja alat voida pahoin. Kuinka moni tähtiartisti on joutunut masennukierteen ja päihdeongelmien jälkeen tunnustamaan tosiasiat ja palaamaan maan pinnalle. Onnelliset suurmiehet ovat aitoja.

4

Vierailija
16/32 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on hyvä mielikuvitus :)

Vierailija
17/32 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. No, kusi voi nousta päähän vaikka mistä. Mulla on noussut ihan vain sen takia, että olen fiksumpi kuin niinjaniin moni ihminen ja koen maailmantuskaa. Rikkaudesta tuskin nousisi, eikä ole noussut komeista miehistäkään. Fiksuudelle ei valitettavasti voi mitään, mutta sä voit luopua omaisuudestasi niin ehkä helpottaa.

Vierailija
18/32 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mielikuvituksen tuotetta.... Ap

Vierailija
19/32 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään ole. Siksipä ehdotan että riisuudut alasti, lähdet käppäilemään kohti toria ja odottelet kyytiä.

Vierailija
20/32 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää kehittää sun luonnetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän