G: Kävisitkö miesgynellä? Miksi/mikset?
Kommentit (24)
Kävin ekalla gynellä vanhemmalla miehellä, oli tosiaan hellin kaikista gyneistä ja "rauhoittelevin."
Luultavasti en kävisi, ainakaan vielä. Syynä on ehkä se, että olen neitsyt, ja haluan että ensimmäinen mies joka näkee alapääni (no siis ei lasketa sitä että isä tai veli varmaan pikkulapsena nähnyt) ja koskee sitä on kumppanini :D mutta onhan se vähän kiusallista naisellekin näyttää, mutta ainakin toistaiseksi kävisin mieluummin naisgynellä jos tarve vaatii.
Olen käynyt molemmilla, kahdella kutakin sukupuolta muistaakseni. Molemmat naisgynet ovat olleet paljon mukavampia ja kokemukset ylipäänsä miellyttävämpiä. Molemmat miesgynet olivat vanhempia miehiä, ensimmäinen tyly ja jotenkin asenteeltaan nuiva, toinen mukava ja helläkätinen, mutta ihmeellisen asenteellinen lapsenhankinta-asioissa (selostin, että käytämme miehen kanssa kondomia, jotta mies voi huolehtia ehkäisystä, kun hän on meistä se, jonka mielestä lasten aika ei ole vielä - jonka jälkeen gynekologi puhui 10 minuuttia siitä, kuinka voisin puhua mieheni ympäri hankkimaan lapsia, vaikkei minulla ole mihinkään manipulaatioon minkäänlaista tarvetta).
Naisgynet ovat ehkä olleet vähemmän persoonallisia, mutta oikein mukavia ja jotenkin tunnen oloni mukavammaksi kun tuntematon henkilö, joka tunkee emättimeeni vierasesineitä, on nainen eikä mies.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 16:45"]
Pimpin häpeäminen ja muu alastomuuden pelkääminen on kyllä naisilla yksi vitsaus, josta pitäisi päästä eroon. Kauheaa, jos lääkäri on mies, saunassa vilahtaa pakara tai sivutissi vilahtaa kesätopin alta!
[/quote]
Mä taas käyn ihan mielelläni sekasaunassa ja uin alasti, että eivät nämä asiat mitenkään käsi kädessä käy.
9