Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Milloin Sinä aikuistuit?

Vierailija
22.11.2014 |

Missä iässä tai elämänvaiheessa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

18+ on aikuinen.

Vierailija
22/26 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisuuteen kuuluu elämänhallinta ja toimeentulo omillaan ilman tukia, mutta työantajat ovat ottaneet sen luulon pois kun eivät palkkaa minua ja töissä ollessakin palkka oli erittäin huono eikä noussut  mistään syystä, joten en pysty näköjään vaikuttamaan yhtään mihinkään yhtään mitään, ulkopuoliset voimat ovat suurempia vastustaessaan pyrkimyksiäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin oikeasti aikuiseksi 18v-27v välillä. Olin 18v kun muutin omaan kotiin ja 27v kun sain ensimmäisen lapsen. Toki elämänkokemusta ja viisautta on senkin jälkeen kertynyt ja yhä lisää tulee. Outoa ajatella että nykyään osa 3kymppisistä ei tunne olevansa aikuisia. Mitä he ovat? Teinejä? Kehitys jäänyt kesken? 

Vierailija
24/26 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

18. ja 28. ikävuoden välillä. Olin valmis pysyvään suhteeseen ollessani 28, ja naimisiin menin vuotta myöhemmin. Esikoinen syntyi ollessani 30. Ja niin ihania kun lapseni ovatkin, en päivääkään antaisi pois tuostakaan 10 vuodesta jolloin opiskelin, valmistuin, muutin asumaan yksin, matkustelin, opiskelin työn ohessa, ja uskalsin yksin lähteä töihin ulkomaille - missä edelleen olen, nyt onnellisena mummina ja eläkeläisenä. 

Vierailija
25/26 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näennäisesti aikuistuin 16v ja henkisesti 30v+

Vierailija
26/26 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut vaiheissa. Tietyllä tavalla jo alle kouluiläisenä, kun jouduin kantamaan aikuisten vastuita. Toisella tavalla, kun sain itse lapsia. Kolmannella tavalla nyt viisikymppisenä, kun taivalta on jo vähän takana.