Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset ei käytä enää hameita?

Vierailija
30.09.2021 |

Jotain salitrikoita vain

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta miehetkin saavat käyttää hameita, kun juridinen itsemäärittely astuu voimaan

Moni mies on kateellinen naisille. He tahtoisivat olla naisia, eivätkä olla miehiä. Miehisyys on toki monenlaista, herkkää ja lujaa jne., mutta "juridinen itsemäärittely" on ihmisen halua saada ja tehdä mitä huvittaa. Nauttia miten, mistä ja missä huvittaa, ja kaikkien pitäisi vain hyväksyä se. Jos ei hyväksytä, on keskarit pystyssä ja kiukutellaan.

Moni haluaa, että täällä eletään kuin sirkuksessa. Naiset miehiä, miehet naisia ja ties mitä outoa.

Olemme kaikki erilaisia. Hyvin moni ei ole kiinnostunut sirkus- ja eläintarhaelämästä.

Vierailija
62/94 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkäytännöllisiä riepuja. Samoin tosin ne trikootkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hameet on vaihtuneet trikoisiin, yhtälailla kun korkokengät lenkkareihin. Kävelevät käsikädessä.

Yksi tuhannesta syystä miksi haikailen menneisiin aikoihin. Vois vähän itku päästä.

N30

Feikki. Jos tuon perusteella haikailet menneeseen, et todellakaan tiedä naiseudesta mitään.

Hame ja korkokengät vs trikoot ja lenkkarit, niin kumpihan on naisellisempi asu, puhumattakaan tyylikkäästä. Pllun esittelijät alapeukuttaa.

Vierailija
64/94 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP:n mukaan hame kiihottaa liikaa muslimeita.

Vierailija
65/94 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Suomeen on levinnyt vieraslaji, joka tunkeutuu ruumiinaukkoihin. Jokin sääski. Onhan täällä kyllä hirvikärpäsiäkin.

Vierailija
66/94 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttävät paljonkin, mutta sinähän tarkoitat naisilla hoikkia 2-kymppisiä.

Tämäpä niin.

Vierailija
67/94 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hameen alla ei tarvitse alushousuja ja paikat tuulettuu. Ei haju haitat pääse yllättämään.

Vierailija
68/94 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me nuoret ja hoikat käytämme hameita ja mekkoja. Ovat ns. "hyvännäköisten" vaatteita. Koltut ja haalarit on sitten muille.

Vierailija
69/94 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttävät paljonkin, mutta sinähän tarkoitat naisilla hoikkia 2-kymppisiä.

joo. siiderivalaat ja mummot on erikseen

Vierailija
70/94 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SDP:n mukaan hame kiihottaa liikaa muslimeita.

Kiihottaa ne muitakin miehiä. Ratkaisu tuohon on siveysvyö ja avainnippu käsilaukkuun. Siinäpä vastentahtoinen raiskasi kokeilee avainnipun loppuun.

mies53v

Vierailija
71/94 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän hameita ja mekkoja lähes joka päivä vuoden ympäri. Talvella paksut legginsit alle niin ei tule kylmä.

Hame yhdistettynä löysään T-paitaan ja tyylikkäisiin tennareihin on mun perus arki look. Tykkään erityisesti värikkäistä kellohameista

Vierailija
72/94 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me nuoret ja hoikat käytämme hameita ja mekkoja. Ovat ns. "hyvännäköisten" vaatteita. Koltut ja haalarit on sitten muille.

Hameen käytöllä ei ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa. Monet nuoret, kauniit ja sporttiset naiset käyttävät paljon housuja, esim. farkkuja tai legginsejä.

Vierailija
73/94 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska hameisiin ei tehdä kunnon taskuja (ei kyllä housuihinkaan). Eikä ne näytä hyvältä lenkkareiden kanssa jotka on ainoat kengät joilla pystyn kävelemään.

Jos haluat käyttää hametta lenkkareiden kanssa, niin osta vaikka sellainen ns.sporttihame. Esim. Adidaksella on niitä. Niiden kanssa sukkahousut tai legginsit.

Kesällä tarkenee pitää tietysti myös pelkkää hametta.

Vierailija
74/94 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla esimerkiksi on ihan aina mekko tai hame päällä. Housuja käytän ja ostan vain retkeilyyn/ulkoiluun sekä ihan niihin kylmimpiin päiviin. Ovatkin sitten veden- ja tuulenpitävät ja toiset toppaa.

Sukkahousuja, trikoita ja villahousuja puen kelin mukaan. Kuukautisten aikaan käytän imukykyisiä tamponeja ja vaihdan usein, en tarvitse siteitä kuin öisin. (Miehille tiedoksi että samaa tamponia ei voi pitää koko yötä jo tulehdusvaaran vuoksi.)

Yhdet mustat siistit housut omistan, mutta olen huomannut että en tarvitsisi niitäkään.

Mutta eivät ap ja vastaavat miehet laske tätä naisen elämäksi tai naisen mielipiteeksi, koska olen jo 40v ja vieläpä vähän ylipainoinen nainen. Äiti.

Nainen tällä palstalla on se kaikenikäisten miesten katseiden ja halujen kohde, alle 25-vuotias missin kokoinen ja näköinen tyttö.

Tämä palsta on todella pinnallinen paikka. Onneksi elävässä elämässä kaikenlainen ihmisyys on vielä arvokasta.

Vierailija
75/94 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

yeee

Vierailija
76/94 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika usein urheiluleggarit ja joku mekko siinä päällä.

Vierailija
77/94 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aika usein urheiluleggarit ja joku mekko siinä päällä.

Minkälaisia mekkoja käytät? Haluaisin kokeilla samaa, mutta ainakaan mikään röyhelömekko ei sovi oikein hyvin leggareiden kanssa. Tunikoita olen kyllä käyttänyt.

Vierailija
78/94 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hame tai mekko nimen omaan saa näyttämään hoikemmalta. Farkut näyttävät hyvältä vain erittäin hoikkien päällä, trikoista puhumattakaan. Jokainen kuitenkin pukeutukoon, miten itse haluaa ja kokee käytännöllisimmäksi. 

Vierailija
79/94 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä käytän ulkona silloin kesällä. Töissä mulla on työvaatteet. Kotona käytän kotimekkoa. Kaupassa käydessä housuja. Hame nyt vaan sattuu olemaan aika epäkäytännöllinen esimerkiksi polkupyörällä ja autolla ajaessa. Ei mahdotonta, mutta hankalaa.

Vierailija
80/94 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään kovasti hameista ja mekoista ja mielellään pukeutuisin pelkästään niihin, mutta nykyään on todella vaikea löytää sekä nättejä että käytännöllisiä mekkoja ja hameita arkikäyttöön. Valikoima tuntuu koostuvan lähinnä toimistotantta-kotelomekoista tai sitten sirkusteltan kokoisista hipster-kaavuista. Hameet niin ikään valmistetaan joko epäpukevassa mammamitassa tai sitten niin lyhyinä, että p*rse vilkkuu, kun vähän eteenpäin kumartuu.

Tää on totta. Suomessa ei oikein myydä sellaisia asiallisia pitkiä arkihameita ja jos myydään, ne maksaa ihan älyttömästi koska ne on aina jotain merkkiä, eikä valtamuotia jolloin niitä myytäisi myös halpismerkkeinä. Halvemmalla ostaa sen tunikan ja laittaa leggarit alle. Tykkään käyttää kotona paria tuollaista pitkää hametta, ne on molemmat jo yli 20 vuotta vanhoja. Jos käyttäisin niitä julkisesti, niitä joutuisi pesemään jatkuvasti eikä ne silloin kestä kauaa, joten varjelen niitä koska tykkään niistä kovasti. Myös mökillä minulla on omat mökkimekot, joita pesen vain pari kertaa kesässä.