Miksi naiset ei käytä enää hameita?
Kommentit (94)
Lähes aina mekko tai hame. Housut ahdistaa ja puristaa. En kyllä tajua mitä menkat liittyy siihen ettei hametta voisi käyttää.
Bikineissä mennään kesät toppapuvussa talvet.
Minä käytän, mutta oon vanhus niin meikäläistä ei lasketa. Vaikkakin kesäisin ajoittain piristän päivääni kulkemalla hameessa ilman alushousuja.
Talvisin legginsit ja hame ja villasukat. Kukkahattutyyliä :) Ei kiinnosta miesten mielipiteet pukeutumistyylistäni
Vierailija kirjoitti:
Pistä ite hame päälle +2 asteeseen tai -3 asteeseen. Kokeile montako minuuttia viihdyt pihalla.
Tapailin aikoinaan suomalaista Brysselissä asunutta EU-kääntäjää, jolla oli aina Helsingissä käydessään hame, vaikka olisi ollut 20 astetta pakkasta - tyyli ei nähtävästi sallinut mitään muuta.
Juoksutrikoot on uusi tuulipuku, niistä ei suomalaiset (naiset) luovu, vaikka muoti muuttuu.
Käytän ympäri vuoden. Pitkä hame on vaatteista mukavin. Luonnollisesti eri materiaali helteisiin ja pakkasiin.
Minä käytän pelkästään hameita ja mekkoja. Ehkä kerran vuodessa minulla on ylläni pitkät housut. Inhoan pitkiä housuja ja tunnen oloni erittäin epämukavaksi niissä.
En käytä hameita kun en jaksa sheivata säärikarvoja. Puskevat ikävästi sukkahousujen läpi.
Hameet on pervoja, koska kuka tahansa pervo voi yrittää salakuvata hameen alta
Vierailija kirjoitti:
Hameet on pervoja, koska kuka tahansa pervo voi yrittää salakuvata hameen alta
Siinäpähän kuvaavat. Mulla on mustat sukkahousut ja niiden päällä vielä paksut mustat satiinipikkarit, estämässä sukkisten valumista. Mulla aina valuu sukkahousut haarovälistä, että sisäreidet rupeaa hinkkaamaan verille.
Sääli äijiä, kun eivät voi hametta käyttää ilman muiden irvistelyä. Luulisi olevan paljon mukavampi heillekin varsinkin helteellä. Mielestäni rohkeasti ns miesten hametta tai kilttiä käyttävät miehet ovat super seksikkäitä.
Vierailija kirjoitti:
En käytä hameita kun en jaksa sheivata säärikarvoja. Puskevat ikävästi sukkahousujen läpi.
Ei haittaa. Ei niitä kukaan niin läheltä tiiraile..
Kohta miehetkin saavat käyttää hameita, kun juridinen itsemäärittely astuu voimaan
Missä on kilttimiesten kiltit? Ei ole enää näkynyt. Keskiajalla näkyi.
Syitä miksi en käytä hameita:
- Tulee kylmä.
- Pyöräillessä hame on huono vaate.
- Hame pyörii päällä, rullautuu, pyrkii ylös, takertuu jalkoihin, jää jalan alle ym. Se on vähän hankala vaate ylipäänsä.
- Hame päällä ei voi istua mukavasti tai täytyy ainakin tarkistaa, ettei jalkoväli vilku.
- Hameet ovat vaikeita yhdistellä erilaisten yläosien kanssa, vrt. vaikka farkut, jotka sopii monenlaisen ja monen mallisen puseron kanssa.
- On olemassa mukavampia ja käytännöllisempiä vaatteita. Näitä ovat mekot, housut ja jopa leggarit.
Minulla oli tänään mekko. Kesällä pidän hameita.
Vierailija kirjoitti:
Kohta miehetkin saavat käyttää hameita, kun juridinen itsemäärittely astuu voimaan
Määritteleekö joku kankaan kappale sinun sukupuolesi? Eipä mene hyvin sinullakaan.
Mulla on täysvillaiset pitkät housut ja niiden alla trikoolegginsit. Hame päällimmäisenä. Ei pakkasesta tietoakaan. ;D