Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia eron partaalta pelastuneista liitoista? Auttakaa mua, hajoan.

Vierailija
22.11.2014 |

Avioliittomme on päättymässä. Lapsia 4. Hajottaa. Mies on rakastunut toiseen, tätä kestänyt noin kaksi kuukautta. Meillä ei ole vuosiin ollut aikaa toisillemme ja miehelläni ei ole motivaatiota yrittää. Hän muutenkin tykkäisi, että olisin kokonaan erilainen kuin olen. Lasten tähden ja itsenikin en haluaisi kaiken hajoavan. En kestä tätä tuskaa, en tule kestämään eroa lapsistani (jos esim vuoroviikkosysteemi).

Minkälaisia kokemuksia teillä on toivottoman tuntoisista tilanteista pelastuneista liitoista? Kiitos kaikille, jotka jaksatte vastata. Minä hajoan tähän kipuun. 

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 08:58"]No onko teillä koti kaunis ?

muistan ystäväni opiskelualoilta, joka sai jostain lakanoita. Hän kävi metsässä hakemassa mustikoita ja toisella kerran puiden lehtiä ja oksia. Keitti niitä isossa kattilassa, siivilöi, oli laittanut lakanat isoon saaviin ja sen täyteen tätä mustikkavettä. Lakanoista tuli upeat, violetit ja teki niistä verhot. Ja toiset verhot tuli niistä lehti / oksa keitoksesta.

koti oli aina siisti.

oletko kotiäiti, onko pinnoilla aina lehtiä, vaatekasoja, roskia ?

kun on 4 lasta, ihan taatusti on ylimääräistä vaatetta. 

Saat paljon sisustettua kotia sillä, että myyt ylimääräisiä tavaroita / vaatteita pois ja keskityt yhteen nurkkauksiin kerralla.

ensi viikolla alkaa taas smart tarjous postissa.

yritä jotain.
[/quote]

Ei jumal...oletko tosissas??? Äly hoi, älä jätä..tais mennä jo!

Vierailija
42/42 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi ap lähteä lapsiaan hoitamaan kun ei tänne vastaamaan pääse. Missä on mies? Ap hukkuu äitiyteen ja lapsiarkeen ja mies mennä porskuttaa lapsettoman sutturansa kanssa kuin vapaa mies. Tule pois ap sieltä lastesi luota, istu sohvalle ja anna miehen hoitaa koko revohka pihalle muutamaksi tunniksi, sen jälkeen syömään, päiväunille ja mitä nyt teidän viikonloppuun kuuluukin. Älä sinä ap ota nyt paineita tekemättömistä kotitöistä, mies tehkööt ne, onhan hänelläkin kaksi heiluvaa kättä ja pää paikallaan. Älä ap unohda sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla