FB-päivityksistä, mikä tällä hetkellä ärsyttää?
Mua nää lumikuvat! Ooooh! Ihanko teilläkin tota samaa valkoista lunta ja marraskuussa!
Kommentit (62)
Taas tuli tytöltä kympin koe allekirjoitettavaksi! Muutenkin ope aina kehuu, että meidän tyttöä parempaa ihmisotusta ei ole koskaan nähty.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 08:49"]Säävalitus välillä rasittaa. Kun säälle ei voi mitään. Ja täällä Suomessa on niin helpot säät. Nytkin usassa tullut neljässä päivässä 2,5 METRIÄ lunta, ja sen jälkeen luvassa 15 astetta lämmintä eli kaikki lumi sulaa ja muuttuu tulviksi. Kesällä suomalaiset on tuskassa +25 asteen helteestä, kun joissain paikoin on +50 ja se on ihan normaalia. Meillä on selvästikin liian helppo elämä.
[/quote]juu
Kaikki ärsyttää.Myös omat päivitykset.
Nää kaikki testit, kuinka vanha oikeesti olet, kroppasi ikä, horoskoopit... Argh!!!!
Ei ärsytä mutta naurattaa tyypit jotka joka riidan jälkeen muuttaa profiilin "eronnut" "vaikeastiselitettävissä suhteessa" jne. Ja kohta taas parisuhteessa.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 08:30"]Toiset eivät vain tykkää jakaa lastensa huolia, masennuksia, avio-ongelmia ja pettymyksiä kaikelle kansalle. Facebook on kuin postikortti lomalatkalta: kivat tervehdykset lähetetään muille valokuvina ja lyhyinä tarinoina. Koti on nättinä, kukat kasvatettu, pellillä tupreita pullia ja matkallakin tuli käytyä. Miksi kuvatakaan pyykkikasaa, siivousämpäriä ja itkettyneitä silmiä? Kai niitä kuuluu jokaisen elämään, ei kukaan väitä että elämä olisi vain kiiltokuvaa.
[/quote]Meidän elämäämme ei kuulu itku eikä pyykkikasat. Tosin en ota joka pullastakaan kuvaa enkä tee lentokenttäpäivityksiä.
Salilla otetut kuvat ärsyttää. Ja varsinkin sellaset, missä on tissit hyvin tyrkyllä, täys meikki jne. Itse käyn myös salilla, ja ei siinä kyllä kuvaamaan kehtais ruveta.. Yleensä vielä hikisenä ja meikittömänä siellä treenaillaan. Myös lapsipäivitykset ottaa välillä päästä. Itsellänikin on lapsia ja toki joskus kirjoitan jotain. Mutta se että kirjoitellaan joka päivä monta kertaa päivässä ja kaikki jutut liittyy lapsiin..
Hoitotyössä oleva, kaksivuorotyötä tekevä, päivittää jatkuvasti: vielä kun jaksaa 2iltaa, vielä kun jaksaa 3 aamua, meen nukkumaan ,että jaksaa huomenna aamuun, täytyy mennä nukkumaan ,että jaksaa mennä iltaan, jaksaa, jaksaa, jaksaa. Ja toiset kannustaa: minkälaiset vuorot sulle taas on laitettu, Jaksaa, jaksaa..... No piru, kaikkihan me töissä ollaan ,eikä jokaikistä työpäivaa päivitellä ja raportoida. Jaksaa,jaksaa......
Mä lähdin ite koko facebookista :) Suosittelen muillekin. Vaikka ei mua ne päivitykset niin ärsyttäny, mutta muuten vaan ei kiinnosta..
Mua ärsyttää enemmän ne fb-kaverit jotka ei koskaan päivitä yhtään mitään. Profiilikuvaa ei ole tai sitten se on joku jukkapalmu tai kilometrin päästä takaapäin otettu räpsäisy. Olen pikkuhiljaa poistellut nämä fb-kuolleet tai -kyttääjät.
Myös ne jotka pelkästää jakaa jotain tykkää ja jaa -arpajaisjuttuja on rasittavia. Tai jotka jakaa valmiita mietelauseita ja kauniita kuvia tyyliin "Äitiys on kuin ruusu" ja joku ylisöpö kuva siihen. Persoonalliset, omasta elämästä kertovat jutut on kivoja. Että mitä ihmiselle oikeasti kuuluu.
Minulle on oikeasti ihan sama mitä ihmiset päivittää, voinhan mä piilottaa sellaiset joiden lässytys ärsyttää... kyllä niitä muutama on!
Oikeasti mua huvittaa vaan ne, jotka vaihtaa jatkuvasti profiilikuviaan, ottavat jatkuvasti selfie-kuvia joissa poseerataan ja on meikattu tavallista enemmän tms. Sit muut kommentoi "olet kaunis <3", "upee nainen" tms. ja oikeasti kuvassa on todella epäonnistunut meikkaus, 20kg ylipainoa tai joku järkky kuva muuten vaan... Olen itsekin ylipainoinen, eli en sinänsä hauku ketään, ihmettelen vain miksi jengi kehuu upeannäköiseksi naiseksi, kun kuvassa ei OIKEASTI sellainen ole, ennemminkin joku sotanorsu.
No joo, kivahan se tietysti on että kehutaan, täytyy myöntää, itteeni vaan nolottaisi tuollaiset kehut, kun tiedän kyllä itsekin etten ole mikään elovena-tyttö... :-D
Mua ärsyttää facebookista ärsyyntyvät (poistakaa tili kiitos). Ärsyttää myös nuo stalkkerit jotka vaan käy siellä ärsyyntymässä muille mutta eivät koskaan itse postaa mitään.
Tarkoittaako profiilikuvan vaihtaminen, että ihminen haluaa kehuja???? Kamalaa, olen vaihdellut ihan huvikseni fiiliksen ja maasäteilyn mukaan mikä milloinkin vain itseäni viihdyttää. Ja ikääkin on yli 40, ilmeisesti kyseessä on jo tuplasynti :D
Mulkosilmä selfiet ylhäältä päin kuvattuna, monta kertaa päivässä. Ne on koomisia. Itse kyllä piilotan aika pian tyypin joka alkaa ärsyttää.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 11:27"]
Tarkoittaako profiilikuvan vaihtaminen, että ihminen haluaa kehuja???? Kamalaa, olen vaihdellut ihan huvikseni fiiliksen ja maasäteilyn mukaan mikä milloinkin vain itseäni viihdyttää. Ja ikääkin on yli 40, ilmeisesti kyseessä on jo tuplasynti :D
[/quote]
Oletko saanut kehuja?
Tämän ketjun inspiroimana kävin juuri julkaisemassa pari kuvaa koirastani leikkimässä lumessa.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 11:27"]
[/quote]
Oletko saanut kehuja?
[/quote]
Olen kai... Niiltä jotka muutenkin ovat aktiivisia kavereita. Mutta on sellaisiakin kuvia, jotka ovat ihan pelkkää pelleilyä tai joihin ei ole mitään erikoista sanomista. Enkä odota yhtään mitään uutta kiittelykierrosta, kun palautan kuvaksi jonkin aiemman otoksen.
Minäkin inspiroiduin kertomaan juuri tänään mitä aion leipoa, mitä lapset tekevät ja miten jouluvalmistelut alkavat! Ja yhden kaverin poistin suosikeista, koska hän ei pidä joulusta ja lapsista.
Huomion kerääminen profiilikuvilla aikuisilla ihmisillä. Tyyliin kuva vaihdetaan ainakin kerran päivässä ja ihailijakuoro jakelee sydämiä. Oot kaunis! Ite oot! Eikun sinä! Ihana! Söpö! Sydän sydän sydän. Siis oikeasti, nelikymppiset aikuiset ihmiset???!!! Tuota asiaa en voi koskaan käsittää.