Olen se Oraakkeli joka keväällä varoitteli sodasta joka syttyy euroopassa.
Tulin kertomaan, että näin taas unen. Unet tuntuvat joka kerta todellisemmalta. Unessa ne vain tulevat röyhkeästi ja Suomen puolustus on surkeaa ja ihan sekaisin..sekasorto kukoistaa..ruumiita joka puolella.
...
Kommentit (10)
Kuule hei, nyt ois ihan pakko tietää, että koska päästään laittaan kevätkylvöt. Talous täälläkin tiukilla ja siementilaukset pitäs laittaa menemään ja no kyl sä tiiät. Vähän jeesiä, jooko?
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 00:05"]
Näetkö että onko kesäkuu kovin sateinen? Ollaan silloin melkein kuukausi reissussa ja mietin pitääkö pyytää jotain kastelemaan kukkapenkejä ja nurmikkoa?
[/quote]
Kesäkuun eka viikko sateinen ja kolea. Sen jälkeen kaksi viikkoa on pouta säätä ja aurinkoa ja tämän aikana pikakuuroja muutama. Kesäkuun viimeinen viikko taas lämmintä.
Säät helppoja. Enemmän olen huolissaan, kun ette ole varautunut kriisiin kunnolla.
Vai että sellainen oraakkeli että keväällä ennustit että Ukrainan tilanne tulee kärjistymään? Siinä tapauksessa mäkin olen oraakkeli kun osaan ennustaa maidon pilaantumisen ajankohdan viikon tarkkuudella siitä purkissa olevasta päiväyksestä. Keskity sinä niihin sääjuttuihin vaan :)
Jos nyt vaan menisit takaisin nukkumaan
Olet vain lukenut "Tukholman profetian" (googlamalla löytyy). Ei kannata ottaa krediittejä omiin nimiisi, arvon oraakkeli. Utan pelottava profetia sinänsä.
Älä mene! Kivaa, että joku vielä ennustaa.
Laita vähän enemmän tietoa. Muutenkin keväästä ja ensi vuodesta.
Näetkö että onko kesäkuu kovin sateinen? Ollaan silloin melkein kuukausi reissussa ja mietin pitääkö pyytää jotain kastelemaan kukkapenkejä ja nurmikkoa?
Viittiks samalla kattoo pallostas, jotta onko meitin Erkki pettämässä, kun on ollut vähän viileetä viime aikoina...
Oraakkeli se täällä monen vuoden jälkeen kirjoittelee. Tik tak tik tak...
T:Oraakkeli
Euroopassa on vähän väliä jossain puolella joku sota. Eurooppa on yllättävän iso alue, jatkuu muistaakseni idässä pitkälle venäjälle ja toisaalta etelässä välimerelle ja mustalle merelle. Ennusta mieluummin ensi juhannuksen säät, ei kukaan noita loputtomia sotia ja muita kriisejä jaksa.