Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pikkujouluissa eikä ole edes soittanut kertaakaa..

Vierailija
21.11.2014 |

Itse olen viimeisilläni raskaana kotona kiukuttelevan uhmaikäisen kanssa jonka nukuttaminen on jokailtainen painajainen. Mies jäi suoraan työpäivän jälkeen työkavereiden kanssa jonneki ja sieltä katkoivat pikkujouluihin. Ärsyttävää kun ei viestin viestiä miten jaksan tai nukkuuko mukula..

Kommentit (121)

Vierailija
21/121 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehdi soitella kun on mulkku pillussa. Todennäköisesti saa samaan aikaan nuolla pillua eli kahta pillua samaan aikaan. Parempi kuin sahara kotona.

Vierailija
22/121 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt raahaa kuulema kännisen hanurinsa kotiin ku kuulema ei pystyny enään nauttimaan olostaan mun viestin jälkeen.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/121 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 01:49"]Nyt raahaa kuulema kännisen hanurinsa kotiin ku kuulema ei pystyny enään nauttimaan olostaan mun viestin jälkeen.
Ap
[/quote]

Voi luoja mikä marttyyri sun ukkos. Et ole sitten tippaakaan pahoillasi tai halukas keskustelemaan asiasta!

Vierailija
24/121 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 01:52"][quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 01:49"]Nyt raahaa kuulema kännisen hanurinsa kotiin ku kuulema ei pystyny enään nauttimaan olostaan mun viestin jälkeen.
Ap
[/quote]

Voi luoja mikä marttyyri sun ukkos. Et ole sitten tippaakaan pahoillasi tai halukas keskustelemaan asiasta!
[/quote]

Niinpä, tuli sellanen tunne että miehen mielestä mun pitää pyytää jostai anteeks.
Ap

Vierailija
25/121 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo painu nukkumaan ja tee aamupalaa itelles ja lapselle silloin kun mies nukkuu vielä. Lähtekää ulos niin mies saa herätä yisin ja nälissään.

Vierailija
26/121 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu oon revenny niin nauruun lukiessa näitä :D :D Mammat repii jo hiuksiaan päästään ku ukko lähtee vähän pikkujouluilemaan :D :D Voi vittu oikeesti! :D

RELAX !!

Vierailija
27/121 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki omalla tyylillään mutta mä ymmärrän ap:tä täysin. Me ollaan mieheni kanssa lapseton nuori pariskunta ja viestitellään pitkin päivää, tilanteessa kuin tilanteessa. Jos hän lähtee ulos niin soittaa tai viestittää parin tunnin välein vaikka sanoisinkin että ota nyt rennosti, mulla on kaikki hyvin. Jos itse olen ulkona niin viestittelen usein myös ja kerron missä meen ja onko hauskaa. AV:n mukaan ollaan näköjään läheisriippuvaisia? Ihan sama, meillä näin :)

Vierailija
28/121 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 01:43"]

Ei ehdi soitella kun on mulkku pillussa. Todennäköisesti saa samaan aikaan nuolla pillua eli kahta pillua samaan aikaan. Parempi kuin sahara kotona.

[/quote]

Mistä näitä friikkejä sikiää? Haluisin oikeesti nähdä millanen turjake tällaisenkin viestin kirjoitti. 

Vierailija
29/121 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:58"]

Mäkin olen raskaana. Mun mies lähti viideksi päiväksi matkalle joidenkin työkavereiden kanssa, ei soittanut kertaakaan mulle eikä vastannut mun puheluihin. Seuraavana viikonloppuna lähti jonkun ihmisen varpajaisiin, josta en ollut koskaan kuullutkaan, oli yön pois, puhelin kiinni ja seuraavaksi kuulin hänestä sunnuntaina illalla. Nyt on taas jossain. Ihan sama. Kohta saa muuttaa muualle, kun kotona ei kerran viihdy.

[/quote]

Itse en tuollaista jaksaisi. Mies joko sinusta välinpitämätön tai niin lapsellinen. Kuulostaa siltä, että meno jatkuu lapsen jälkeenkin. En itse koskaan haluaisi lasta tuollaisen miehen kanssa.

Vierailija
30/121 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 23:30"]

Vaikuttaisinko ihan sekoboltsilta jos laitan miehelle viestiä ettei näytä hirveesti kiinostavan miten kotona jaksellaan? Tai jotain vastaavaa? Ap

[/quote]

Itse en laittaisi.

Vierailija
31/121 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 01:43"]

[/quote]

Kaikenlaisia oksettavia vastaajia täällä. Jo sun kielenkäyttösi on kauheeta.

Vierailija
32/121 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 01:49"]

Nyt raahaa kuulema kännisen hanurinsa kotiin ku kuulema ei pystyny enään nauttimaan olostaan mun viestin jälkeen. Ap

[/quote]

Tuliko sulle hyvä mieli? Sait sit miehes illan pilattua ja kinuttua hänet kotiin paijaamaan sua. Loppu hyvin, kaikki hyvin, niinkö?

Minkä pituiset parisuhteet on teillä, jotka soittelette parin tunnin välein illanvietoista toisillenne ja ilmoitatte, että nyt mennään täällä, seuraavaksi mennään tuonne jne.? Mietin vaan, että olihan se meilläkin jonkin aikaa tuollaista, mutta nyt kun yhteisiä vuosia on 15 takana, ei ilmoitella enää, molemmat saavat vuorollaan juhlia ihan rauhassa. Ja se on ihanaa, ei kenenkään kuulumisia tarvitse kysellä!

Vierailija
33/121 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 21:55"]

Itse olen viimeisilläni raskaana kotona kiukuttelevan uhmaikäisen kanssa jonka nukuttaminen on jokailtainen painajainen. Mies jäi suoraan työpäivän jälkeen työkavereiden kanssa jonneki ja sieltä katkoivat pikkujouluihin. Ärsyttävää kun ei viestin viestiä miten jaksan tai nukkuuko mukula..

[/quote]

Lapsi on selvästikkin tullut äitiinsä.

Vierailija
34/121 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei ihme, että erotilastot on mitä on, kun tällaiset jutut ovat ongelmia. Toki varmaan ap.lla hormonihöyrytkin on kovat.

Vierailija
35/121 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt raahaa kuulema kännisen hanurinsa kotiin ku kuulema ei pystyny enään nauttimaan olostaan mun viestin jälkeen. Ap

[/quote]

Tuo taitaa olla aika tyypillistä että akat yrittää pilata ukkojensa saunaillat yms. pippalot.

Onko se yksi pikkujoulu kerran vuodessa oikeasti liikaa?

Vierailija
36/121 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies soittaa aina vaikka onkin kova menemään. Ihan joka kerta. En edes odota että soittaisi, mutta soittaa aina. Samapa se

Vierailija
37/121 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 09:19"]

[/quote]

Tuliko sulle hyvä mieli? Sait sit miehes illan pilattua ja kinuttua hänet kotiin paijaamaan sua. Loppu hyvin, kaikki hyvin, niinkö?

Minkä pituiset parisuhteet on teillä, jotka soittelette parin tunnin välein illanvietoista toisillenne ja ilmoitatte, että nyt mennään täällä, seuraavaksi mennään tuonne jne.? Mietin vaan, että olihan se meilläkin jonkin aikaa tuollaista, mutta nyt kun yhteisiä vuosia on 15 takana, ei ilmoitella enää, molemmat saavat vuorollaan juhlia ihan rauhassa. Ja se on ihanaa, ei kenenkään kuulumisia tarvitse kysellä!

[/quote]

No joo, 2v... Palataan 13 vuoden päästä asiaan :)

Vierailija
38/121 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy APn miestä

Vierailija
39/121 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit pysynyt lapsettomana jos et yhtä iltaa selviä ilman, että sun vointias kysellään.

Vierailija
40/121 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä tuota, että vedetään hulluja johtopäätöksiä jos ei mitään kuulu tai viesteihin vastata. Normaali pikkujouluissa on melua ja hässäkkää ja kännissä ei varmasti kaikkia piippauksia tajua jos ei puhelinta päivystä. Jos on päivällä jo aloitettu ja siitä jatkettu iltaa niin ajantaju voi olla vähän hukassa. Itse jos huomaisin klo 23, että olen saanut viestin toiselta, en edes vastaisi jotta toinen saa rauhassa nukuttua. Olettaisin myös, että toinen tämän ymmärtää ja aamulla on kaikki ok. Jos olisin sanonut tulevani kahdelta ja menisikin neljään, kun ilta olisi ollut odotettua hauskempi, olettaisin myös tämän ymmärrettävän. Normaali aikuinen kun nukkuu öisin, eikä valvo odottaen toisen kotiintuloa.

Onko joillain tässä ketjussa luottamuspulaa tai muita huonoja kokemuksis, joiden takia ei toiselle sallita hetkenkään huoletonta vapaa-ajanviettoa? Ihminen on erehtyväinen ja kännissä joskus ajattelematonkin, mutta jos mitään pahaa ei tapahdu niin meille kaikille inhimillisyytemme suotakoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi