Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen tajunnut että mä olen oikeasti ruma.

Vierailija
28.11.2014 |

Olen vasta 21-vuotias ja enää ei ole kuin muisto siitä, kun pojat ja miehet vislaili perään ja piti mua viehättävänä. Olen elänyt koko tämän ajan kun jossain harhassa ja tullut viime päivinä vasta maantasalle niistä, että emmä oikeasti enää ole niin hyvännäköinen!

Olen kärsinyt jo useamman vuoden unettomuudesta, nukun vaan pari tuntia yössä, eikä kukaan tiedä miksi. Se on vanhentanut minua selvästi, ainakin viidellä vuodella, ihmiset veikkailee mua siis että olisin oikeasti 26-vuotias.. Järkyttävän isot silmäpussit, tumman siniset silmänaluset, kaljuuntumista, lihomista...

Tuntuu että särkynyt sydän on vienyt minut tähän pisteeseen. Takana rikkinäiset kotiolot ja rajua kiusaamista.

Vihaan itseäni. Vihaan elämää. Olen pilannut oman elämäni, itseni.

Enkä tiedä mistä tätä parantumista aloittaa. Jos se ikinä tulee edes onnistumaan. 

Olen kuullut huhuja, että pidemmällä aika välillä unettomuus tekee ihmisistä huumehuorien näköisiä. Onko totta? http://thoughtcatalog.files.wordpress.com/2013/12/screen-shot-2013-12-20-at-12-01-20-pm.png?w=584&h=404

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikillä saa itseään freesimmän näköiseksi :)

Vierailija
2/33 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olet kokeillut useampaa unilääkettä? Tottakai unettomuus vanhentaa, nukkuessahan elimistön solut enimmäkseen uusiutuvat. Unettomuus sekoittaa hormonitkin. Mielialasta puhumattakaan. Terveytesi ei kovin kauaa kestä tuota menoa, kauneus on sivuseikka. Se on katoavaista meillä kaikilla. Olethan käynyt muullakin lääkärillä kuin arvauskeskuksessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

B12 vitamiinia.. usein unettomuus johtuu vain b12 vitamiinin puutteesta

Vierailija
4/33 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä pikkuvinkkejä, mutta kannattaa juoda paljon vettä. Auttaa ihan oikeasti ihon väriin, tummiin silmäalusiin, pikku juoneteisiin jne. Vähintään pari litraa päivässä. Liikuta ja ulkoilu tekee myös hyvää, nukuttaakin sitten paremmin.

Vierailija
5/33 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse näytän juurikin tuolta, kun kaksi lasta valvottaneet jo kolme vuotta. Ei oo oma valinta sekään.

Vierailija
6/33 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki unilääkkeitä ja jos ne ei auta ni johki osastolle tutkimuksii

Vierailija
7/33 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa lopettaisit itsesi määrittelemisen ulkonäön perusteella ja alkaisit pätemään älylläsi. Miksi me naiset olemme niin riippuvaisia ulkonäöstämme?

Vierailija
8/33 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 19:11"]No itse näytän juurikin tuolta, kun kaksi lasta valvottaneet jo kolme vuotta. Ei oo oma valinta sekään.
[/quote] Mä en halua näyttää tältä! Itkettää. T. Ap

Vierailija
9/33 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että kotiolot helvetistä ja koulu meni rääkättynä. Mutta ei mitään käryä, mistä unettomuus aiheutuu...

No kerrotaan: kyllä nuo riittävät syyksi ihan hyvin. Et ole koskaan rento ja rauhallinen etkä edes tiedä mitä se tarkoittaa, joten uni ei tule. Mene uudelleen kyselemään mitääntietämättömiltä, mitäs sille asialle tehtäisiin. Tosin, jos et itse ole huomannut asiasta mainita, ja he eivät ole älynneet kysellä, niin mistäpä he silloin olisivat voineet syytä löytääkään.

Vierailija
10/33 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion tehdä itsestäni vielä seksikkään ja terveen! Vaikka lähtö kohta ois tuo..

Ihmiset sanoo että ne haistaa minusta jo epätoivon. Kukaan ei rakasta mua, kukaan ei halua panna mua...

Niin naurettavalta kun tämä kuulostaakin.

Ja mä olen pitänyt itseäni tosi seksikkäänä ja uskonut siihen, että ihminen on sitä, miksikä se itsensä tuntee. Mutta silti ei miehet enää ole samalla lailla mun perään, niin kun joitakin vuosia sitten.

Kiusaajat, te pilasitte mun terveyden ja elämän!!!

Vierailija
11/33 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä olin 20- 25- vuotias, tytöt piirittivät minua. En ymmärtänyt, miksi he sen tekivät, koska pidin  itseäni poikkeuksellisen rumana poikana, johon ei kukaan voi koskaan ihastua. Myöhemmin tapasin joitakin näistä tytöistä, ja he kertoivat ihastuneensa minuun aikoinaan siksi, että olin niin komea poika. Nyt olen 50-vuotias, eikä minulla ole vaimoa. Nyt olen ruma, vasta nyt, koska olen juopotellut ja tupakoinut yli 25 vuotta sen takia, että masennuin aikoinani omasta olemattomasta rumuudestani. Aina ei voi voittaa.

Vierailija
12/33 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda se seksikkyys nyt vähäksi aikaa ja yritä saada lanttusi kuntoon. Terapiaa ja lääkitys kuntoon. Et ole ikuisesti nuori ja nätti, kyllä me keski- ikää lähestyvät kurpat joudutaan jo rakentamaan itsetuntomme aivan muulle perustalle kuin ulkonäkö. Näin se elämä vaan menee.

Vierailija
13/33 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 19:28"]Unohda se seksikkyys nyt vähäksi aikaa ja yritä saada lanttusi kuntoon. Terapiaa ja lääkitys kuntoon. Et ole ikuisesti nuori ja nätti, kyllä me keski- ikää lähestyvät kurpat joudutaan jo rakentamaan itsetuntomme aivan muulle perustalle kuin ulkonäkö. Näin se elämä vaan menee.
[/quote] Ai ei vanhempana voi olla kaunis?

Vierailija
14/33 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei samalla lailla kuin nuorena. Kukaan ei enää katso perään, eikä itse uskalla katsoa ketään silmiin kun tietää olevansa kurppa...pari vuotta sitten sai vielä hätistellä ihailijoita kauemmas...voi kurppa...

Vierailija
15/33 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 19:28"]Unohda se seksikkyys nyt vähäksi aikaa ja yritä saada lanttusi kuntoon. Terapiaa ja lääkitys kuntoon. Et ole ikuisesti nuori ja nätti, kyllä me keski- ikää lähestyvät kurpat joudutaan jo rakentamaan itsetuntomme aivan muulle perustalle kuin ulkonäkö. Näin se elämä vaan menee.
[/quote] Ai ei vanhempana voi olla kaunis?
[/quote]
No voi hyvänen aika, tottakai voi olla. Mutta ei sen varaan voi itsetuntoaan perustaa. Tuo kurppa piti laittaa lainausmerkkeihin mutta jäivät pois. Eihän yli nelikymppinen enää paini samassa sarjassa kaksikymppisten kanssa mitä kauneuteen tulee, eikä tarvitsekaan. Mutta pointtini oli se, ettei AP:n kannata nyt keskittyä ulkonäköönsä vaan henkisen hyvinvointinsa kohentamiseen. Se vaikuttaa olevan huonossa jamassa.

Vierailija
16/33 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kannattaa

Vierailija
17/33 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 19:28"]

Kun minä olin 20- 25- vuotias, tytöt piirittivät minua. En ymmärtänyt, miksi he sen tekivät, koska pidin  itseäni poikkeuksellisen rumana poikana, johon ei kukaan voi koskaan ihastua. Myöhemmin tapasin joitakin näistä tytöistä, ja he kertoivat ihastuneensa minuun aikoinaan siksi, että olin niin komea poika. Nyt olen 50-vuotias, eikä minulla ole vaimoa. Nyt olen ruma, vasta nyt, koska olen juopotellut ja tupakoinut yli 25 vuotta sen takia, että masennuin aikoinani omasta olemattomasta rumuudestani. Aina ei voi voittaa.

[/quote]

Jumala rankaisi juopottelun ja tupakoinnin synneistä.

Vierailija
18/33 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko terveys on huonossa jamassa paskojen kiusaajien ja inhottavien porukoiden takia...

Voisin vaikka tappaa jonkun kiusaaja paskan jonain päivänä. Monikaan ei tiedä miltä tuntuu, kun on elämä pilattu. Sitten vaan vinistään että " ota nyt itteäs niskasta kiinni hyvä ihminen!! " siinä tulee semmonen olo että jatkuvasti saa ponnistella ja millon liekki palaa loppuun.

Eikä nämä onnelliset, kauniit, seksikkäät, keikistelevät, bilettävät, seurustelevat, ne keillä on paljon frendejä, ovat terveitä... Hentunliisat tajua, ikinä meikäläisistä ja meikäläisten elämästä yhtään mitään.

Tollanen minäkin tahdoin olla.

Nyt vaan tahdon tehdä henkirikoksen ja tappaa myös itseni. Tietääkö kukaan miltä se tuntuu?

Vierailija
19/33 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun mä näen usein unia. Näen yleensä vaan painajaisia. Joihin liittyy entiset luokkatoverit.

Vaikka en päivällä ajattelisi heitä ollenkaan!

Ja muistan ikuisesti ne äidin haukkuvat sanat. Kun haukkui mua myös rumaksi.

Vierailija
20/33 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos itsetunto on rakentunut vain ulkonäön varaan, niin hupsista heijaa, noin voi käydä. Olet ruma nainen, eikä sinulla ole pinnallisessa maailmassa siten mitään arvoa. Pahimmillaan se voi tarkoittaa merkityksetöntä elämää n. 70 vuotta vielä. Mites se yksi julkkisbimbo sen taannoin ilmaisi: jos oisin noin ruma, niin tappaisin itseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi